razvan05 Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Salut. Am un MZ RT 125 din 2004 in 4 timpi. Si am niste problemute la ea . As avea nevoie de cineva priceput care sa stie bine totutl , sa imi lase un nr de telefon sau sa imi scrie aici si sa lamuresc niste probleme. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Te ai gandit la,un service...in general cu asta se ocupa...reparatii pe net au tot fost dar nu stim cat succes au avut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan05 Postat Aprilie 24, 2015 Autor Share Postat Aprilie 24, 2015 Da stiu si de acel loc numit service prietene , dar nu vreau sa ma duc ca sa ma stoarca de bani avand in vedere ca este doar o motocicleta de 125 , care are doar niste reglaje de facut , si nu is obligatorii de facut in service daca te pricepi. Asa ca nu am nevoie de un service , ca nu am cine stie ce banuti , ci de cineva priceput.Mersi oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 (editat) Daca mergi la carpaci, normal ca-ti ia o gramada de bani. Du-te la un service autorizat. Mai degraba te stoarce un "mester" de bani decat cineva care e instruit pentru asa ceva. Daca e "doar" o motocicleta de 125, inseamna ca-i scutita automat de revizie generala? Editat Aprilie 24, 2015 de alecscosmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan05 Postat Aprilie 25, 2015 Autor Share Postat Aprilie 25, 2015 Eu vreau doar niste sfaturi ca nuu inteleg de ce nu imi mai porneste neavand defect mai nimic ...Asa ca momentan las service ul deoparte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 Poate par eu ipocrit, da' daca nu mai porneste, deduci ca nu are 'mai nimic' ? Motive poti fi destule, dar... cum doresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan05 Postat Aprilie 25, 2015 Autor Share Postat Aprilie 25, 2015 Am rezolvat problema cu pornitu porneste. Acum trebuie doar sa mai reglez la carburator ceva ca sa stea la relanti pe 2 mii de turatii si in rest ii ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 Da stiu si de acel loc numit service prietene , dar nu vreau sa ma duc ca sa ma stoarca de bani avand in vedere ca este doar o motocicleta de 125 , care are doar niste reglaje de facut , si nu is obligatorii de facut in service daca te pricepi. Asa ca nu am nevoie de un service , ca nu am cine stie ce banuti , ci de cineva priceput.Mersi oricum. Pai daca ai gandirea asta ...de ce ti ai mai cumparat moto....ia o bicicleta e mai ieftina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Acum trebuie doar sa mai reglez la carburator ceva ca sa stea la relanti pe 2 mii de turatii si in rest ii ok. 2000 de ture? enorm! producatorul recomanda 1400 in manual, mie mi-a reglat-o mecanicul chiar mai jos, pe la 1200. Daca nu sta la ralenti sub 2000, chiar ai o problema. Asa cum ai gasit acest forum sa pui o intrebare, o simpla cautare pe net iti intoarce si manualul de utilizare si manualul de service la motocicleta ta. Parerea mea e totusi sa o duci sa ti-o regleze cineva care stie ce face, o data pe an nu e mare lucru; tu poti sa o faci sa meraga "bine" umblind pe la reglaje, dar e posibil ca unele din reglajele facute de tine sa fie extreme si sa strice ceva in alta parte. In rest, e o caprita minunata si daca nu a fost foarte neglijata de fostii proprietari o sa poti merge mult si bine cu ea, o sa-ti aduca multe satisfactii. Banii sint o mare problema la virsta pe care banuiesc ca o ai, dar e posibil ca o "economie" facuta azi sa insemne "dauna totala" ceva mai incolo si ce-ai facut? gindeste-te! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 tu poti sa o faci sa meraga "bine" umblind pe la reglaje, dar e posibil ca unele din reglajele facute de tine sa fie extreme si sa strice ceva in alta parte. Ce poti strica in alta parte daca umbli la 2 suruburi, verifici cursa libera a cablului de acceleratie, starea socului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Amestec prea bogat sau prea sarac de exemplu, cu consecintele de rigoare. Ma stiu pe mine, am reusit sa fac sa mearga tot felul de rable cu niste "reglaje" de s-au luat mecanicii de cap cind au vazut, cauzele fiind prin interior, unde nu ma pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Un amestec sarac se simte imediat, la fel si cel bogat, nu inseamna ca merge bine, daca o lasi asa, extrema, normal sa fii in pericol sa se arda supapele sa se depuna calamina sau sa termini bujia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Un amestec sarac se simte imediat, la fel si cel bogat, nu inseamna ca merge bine Nu, dar merge, scop atins! restul Dumnezeu cu mila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.