Alex C. Ţuţu Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Buna ziua!Am si eu o Aprilia Rs 125 din anul 2001,in toamna s-a calat setul motor,am schimbat setul motor,ambielaj,rulmenti,dar am intampinat o problema, nu are scanteie la bujie,bujia a fost folosita aproximativ 2000 de km,deci nu cred ca e din cauza bujiei. Este posibil sa se fi defectat ceva in astea 6 luni in care motocicleta pur si simplu a stat sau exista posibilitatea sa fi montat eu ceva gresit? Am incercat si cu bateria conectata la o alta baterie de la masina. Sunt incepator asa ca orice sfat,opinie este binevenita si in caz ca stiti vreun mecanic sau electrician care ar putea sa vina pana in Stefanestii de Jos(dupa Pipera),Ilfov ar fi perfect.(contra cost,bineinteles). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 verifica contactele, engine kill si daca ai mufat corect toate mufele atunci cand ai dat motorul jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aprilia Rs125 Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Verifica si magnetoul sa nu iti fi sarit de la punct sau verifica daca ai conectat cdi-ul. Oricum magnetoul s-ar putea sa fie de vina, ori ti-a forfecat pana atunci cand s-a blocat roata din cauza calarii , ori s-a slabit acea piulita care-l tine fix acolo si s-a miscat cativa milimetri , care ar putea cauza aceasta problema. Poate fi si bujia de vina si ar fi indicat sa incerci sa vezi daca merge cu alta bujie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex C. Ţuţu Postat Martie 22, 2016 Autor Share Postat Martie 22, 2016 Cu bujia s-a rezolvat,de doua ori am intampinat aceasi problema,am curatat toate contactele si apoi a fost in regula. Am alta problema acum Motocicleta porneste cu socul,dar dupa ce se incalzeste peste 60 de grade incerc sa ii las socul in jos si nu mai sta la relanti,moare.In mers,la viteze mari merge cu socul lasat,dar daca opresc la un limitator de viteza fara socul tras motorul moare,pana in 4000 de turatii orice acceleratie brusca fara soc,omoara motorul.Carburatorul este imposibil de reglat. Are cineva idee ce se intampla,ce ii pot face?Tin sa mentionez ca au fost schimbate simeringurile de la ambielaj,singurul simering neschimbat a fost cel de la pinionul pe care este lantul,ma indoiesc sa traga pe undeva aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.