Sari la conținut

Problema Suzuki GSXR 600 k6


Postări Recomandate

Salut, am o problema destul de enervanta cu gsxr-ul. O sa incerc sa explic pe scurt si asa cum ma pricep ca nu sunt mecanic si nici mare expert. Am imobilizator pe ea si problema e urmatoarea: Bag cheia o invart si incepe sa palpaie foarte des cheia in bord, ii dau la automat si nu porneste . Face exact ca in acest video :

. Am cautat pe forum si am gasit ceva dar nu ma ajutat. Am luat fiecare fir in parte mufa si tot ce se mai poate si nimic. Am schimbat cheile, contactul, ecu si tot nimic. Daca stie cineva ce naiba are sau sta cineva aproape de valcea cu un tester ar fi perfect. Mi s-a mai spus ca pot anula imobilizatorul. Cum nu sunt expert si nici nu mai vreau sa dau bani aiurea pe piese etc. as avea nevoie de cateva pareri. Daca am facut gresele de ortografie nu ma certati ca vin de la service si sunt destul de nervos si e posibil sa fi scris si aiurea.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii atent , stii sa intri in dealear mode daca nu iti pun un link cu poze care iti arata cum sa faci tu un test acasa ca sa iti identifice erorile http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=174828

 

Linkul 2 este cu eroare F1 care din ce vad eu scrie de fuel injection system care nu porneste din cauza asta si este luminata de martorul F1 http://www.gsxr.com/showthread.php?t=1234

 

Incearca sa faci reusesti sa faci testul din primul link sa identifici mai exac erorile la urma te uiti pe linku 2 sa vezi de unde provin.

 

La ce erori mi-ai zis tu , chestia asta ar fi - C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR - C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate anula IMO din ECU pt modelul acesta daca tu cunosti ca asta e problema 100%,am si eu facut la motocicleta mea facut de TNG, vorbeste cu GEORGE ,ai nr acolo !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate anula IMO din ECU pt modelul acesta daca tu cunosti ca asta e problema 100%,am si eu facut la motocicleta mea facut de TNG, vorbeste cu GEORGE ,ai nr acolo !

O sa il sun sa vorbesc cu el . Multumesc sper sa ii dau de cap.

 

Fii atent , stii sa intri in dealear mode daca nu iti pun un link cu poze care iti arata cum sa faci tu un test acasa ca sa iti identifice erorile http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=174828

 

Linkul 2 este cu eroare F1 care din ce vad eu scrie de fuel injection system care nu porneste din cauza asta si este luminata de martorul F1 http://www.gsxr.com/showthread.php?t=1234

 

Incearca sa faci reusesti sa faci testul din primul link sa identifici mai exac erorile la urma te uiti pe linku 2 sa vezi de unde provin.

 

La ce erori mi-ai zis tu , chestia asta ar fi - C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR - C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR

 

A facut mecanicul sa imi arate erorile astea si stiu ca sunt de la senzorul de sub rezervor mi la aratat el pe acolo.Buba mare e ca am mers cu ea totul bine si frumos m-am oprit sa fac 2 poze si oprit am ramas :))

Atentie si la senzorul de inclinare care daca nu e pus in pozitia corecta sau a cazut de la locul lui iti taie gazu si poti da la automat ca nu porneste in veci.

Am verificat cu mecanicul e totul bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...