vlad58 Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Pai magnetourile (cum zic eu si altii ) sau alternatorul cu magneti permanenti penrtu tine, cam asa sunt construite de pe la 1/3 din turatie in sus cam limiteaza curentul. Pusesem mai demult si o diagrama dar nu ma mai chinuiesc s-o caut. Daca insisti o gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Cred ca atunci era iarna si nu ne-am intalniti la granita ...acum este vara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Salutare tuturor.Scuze daca fac un topic total aiurea dar am o mica nelamurire.Am o Honda Cbr de 900 la care i-am schimbat releul de incarcare.L-am pus pe cel nou,imi incarca 14.4 la relanti si 13.8-9 cu farul pornit.Ce am observat e ca se incalzesc destul de bine firele care vin de la stator.Am masurat la 4.500-5000 rpm cu mufa deconectata si pe volti pus la multimetru si imi da valori de 55+ parca,egale intre ele valorile.Ma intreb e ceva normal sa se incalzeasca firele alea.Sunt un pic paranoia ca nu as vrea sa arda si releul asta.Mobra porneste la sfert si alte probleme nu am avut cu ea.Multumesc si o zi buna. anuleaza mufele si cositoreste firele, daca este posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.