Banzay Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 dar in romania nimic nu se apreciaza ...ptr ca pt. ca 95% dintre motorete sunt cotoarbe neintretinute si servisate rar si bude metalice in care poti sa te c...i. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 parerea si constatarea mea costa 100euro, probabil te mai costa inca 50 sa o pui pe o platforma si impreuna cu proprietarul sa imi faceti o vizita. per ansamblu motorul pare in regula, destul de greu de doborat motorizarea asta si se cam incadreaza in ceea ce vrei tu sa faci, la capitolul bicicleta e net superioara multor motociclete din acelasi segment. stiu motociclete ce au sarit de 100.000km ceea ce este destul de mult pentru un monocilindru ce a avut o rata de compresie 11.5-12 cand a iesit pe poarta fabricii. personal am folosit o motoreta d-asta cu motorina, si ghici ce, a mers, prost dar a mers... motorizarea LC4 a facut istorie in raliul Dakar si a fost produsa din 94 pana prin 2007, deci motoreta in cauza e cam varful de gama. pentru carcotasi: cumparati-va un ktm si discutam dupaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Iulie 6, 2015 Autor Share Postat Iulie 6, 2015 (editat) Nu stiu daca stii cum era piata moto romaneasca ininte de 2009/2010...ce preturi erau la noi...iar diferenta de nivel de trai era la fel...problema e alta...la noi...s au importat toate junghiurile de moto care au stricat piata...de aceea la noi gasesti acelasi model de moto cu preturi diferite iar diferenta poate sa ajunga la peste 1000eu... adevarat. » Post actualizat in 06 Jul 2015 21:46 pt. ca 95% dintre motorete sunt cotoarbe neintretinute si servisate rar si bude metalice in care poti sa te c...i. posibil » Post actualizat in 06 Jul 2015 21:48 parerea si constatarea mea costa 100euro, probabil te mai costa inca 50 sa o pui pe o platforma si impreuna cu proprietarul sa imi faceti o vizita. per ansamblu motorul pare in regula, destul de greu de doborat motorizarea asta si se cam incadreaza in ceea ce vrei tu sa faci, la capitolul bicicleta e net superioara multor motociclete din acelasi segment. stiu motociclete ce au sarit de 100.000km ceea ce este destul de mult pentru un monocilindru ce a avut o rata de compresie 11.5-12 cand a iesit pe poarta fabricii. personal am folosit o motoreta d-asta cu motorina, si ghici ce, a mers, prost dar a mers... motorizarea LC4 a facut istorie in raliul Dakar si a fost produsa din 94 pana prin 2007, deci motoreta in cauza e cam varful de gama. pentru carcotasi: cumparati-va un ktm si discutam dupaia multumesc pt intentie. poate apelez. depinde f mult de unde o aduc. sunt in tratative cu Biris pt un bmw f 650 dakar, cu abs toata lumea spune ca sunt cele mai bune, raport calitate/pret. like pt parerea vis a vis de ktm. Editat Iulie 6, 2015 de rzv84a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.