yo4hgx Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 Este destul de folosita, eu m-am "lovit" de ea la un atv Linhai Worker, avea membrana sparta si inunda galeria de admisie,de unde normal lua vacuumul, am dublat-o cu folie ca nu-mi dadeam seama pe unde e spartura(cred ca trecea benzina prin ea), merge si acum dupa 2 ani. Nu e chiar conservare energie ci volum, adica daca prin ea treci 14litri/ora, normal ca ai diminuarea volumului de amestec cu 14 litri/ora eu zic ca e infim. Imi pare rau dar nu prea inteleg ce vrei sa spui, te exprimi cam intortocheat... Pentru a produce lucru mecanic este nevoie de o sursa de energie, respectiv o parte a vacuumului creat de piston pe perioada de admisie va fi folosit (si) la altceva decat la ridicarea ferestrelor culisante. Nu stiu daca procentul este considerabil dar nici macar nu asta e cel mai important ci faptul ca la motoarele 4L, pe de o parte prin conectarea pompei la un singur cilindru se produce destabilizarea sincronizarii iar pe de alta, avand in vedere ca datorita principiul de functionare a carburatoarelor CV la ture mari vacuumul scade, nu stiu daca o astfel de jucarie ar putea asigura necesarul de debit de benzina a unui motor de turatie de peste 600cmc la WOT. Ca solutie temporara poate merge insa permanent eu tot o pompa electrica as folosi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 (editat) Imi pare rau dar nu prea inteleg ce vrei sa spui, te exprimi cam intortocheat... Pentru a produce lucru mecanic este nevoie de o sursa de energie, respectiv o parte a vacuumului creat de piston pe perioada de admisie va fi folosit (si) la altceva decat la ridicarea ferestrelor culisante. Nu stiu daca procentul este considerabil dar nici macar nu asta e cel mai important ci faptul ca la motoarele 4L, pe de o parte prin conectarea pompei la un singur cilindru se produce destabilizarea sincronizarii iar pe de alta, avand in vedere ca datorita principiul de functionare a carburatoarelor CV la ture mari vacuumul scade, nu stiu daca o astfel de jucarie ar putea asigura necesarul de debit de benzina a unui motor de turatie de peste 600cmc la WOT. Ca solutie temporara poate merge insa permanent eu tot o pompa electrica as folosi... Si ce te impiedica sa pui 4 pompe desi nu prea as crede ca ar produce un dezechilibru asa mare adica 14LX1000(cmc)/60(min)/1200(turatie)=aprox 0.2cmc/aspiratie si remarca ca am pus 14L ceea ce nu cred ca-ti consuma un motor la ralanti. 0,2cmc este "bruiajul" bagat de pompa. Sper ca acum ai inteles ideea. PS Linhai-ul tot carburator CV are. Editat Iulie 11, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 Si ce te impiedica sa pui 4 pompe ... Faptul ca stiu ca exista si pompe electrice... utilizate de toti producatorii principali de motoare? Dar ne departam de rostul acestui topic, in incheiere repet, ca solutie temporara, de urgenta, etc., probabil ca merge insa nu vad de ce s-ar complica cineva cu experimente de acest gen. Este doar o opinie si fiecare este liber sa procedeze cum doreste de cuviinta la propriul motor. Amin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 (editat) Faptul ca stiu ca exista si pompe electrice... utilizate de toti producatorii principali de motoare? Dar ne departam de rostul acestui topic, in incheiere repet, ca solutie temporara, de urgenta, etc., probabil ca merge insa nu vad de ce s-ar complica cineva cu experimente de acest gen. Este doar o opinie si fiecare este liber sa procedeze cum doreste de cuviinta la propriul motor. Amin! Aici ai dreptate, eu am iesit din necaz cu batrana Dacia cu alimentarea din bidon Editat Iulie 11, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Iulie 11, 2015 Autor Share Postat Iulie 11, 2015 (editat) Poti pune orice pompa de tip pulsatil (fara retur), cred ca gasesti usor pe la dezmembrari. Incearca la 0727 838 007, era un FZR1000 la dezmembrare, poate are si pompa disponibila. Eu am luat aprinderea electronica la un pret decent acum vreo doua luni, baiatul a fost serios. Dioda si condensatorul se pun direct pe alimentarea electrica a pompei, cat mai aproape posibil de contactele cu platini. Dioda poate fi orice model din gama redresoare, de genul 1N4001 si se leaga antiparalel, adica cu minusul pe plus. Condensatorul poate fi orice electrolitic cu tensiune peste 35V si capacitate 0.1uF (100nF, 104, etc.) si nu are polaritate. Dioda are rolul de a atenua "socurile" datorate efectului de autoinductie a bobinei pompei iar condensatorul de decuplaj, de punere la masa a "spike"-urilor RF ce pot fi induse in circuit. Sunt bune ca protectie dar nu vor elimina cauza ci doar vor atenua intr-o mai mare sau mai mica masura din efecte. Iti multumesc de raspuns. Eu stau in UK de ceva vreme si mi-ar trebui ceva local. Dioda si condensator posibil sa gasesc insa pompa de tip pulsatil nici macar nu stiu ce inseamna.. Idei ce sa caut ? Editat Iulie 11, 2015 de VasileGrigore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 Daca ai cat de cat veleitati tehnice poti schimba doar mecanismul contactului. Exemplu aici : http://cbrforum.com/forum/stickies-91/how-repair-your-f3-fuel-pump-102151/ Poti comanda contactul de pe ebay.co.uk de aici: http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-CBR-600-F-PC31-1996-Fuel-Pump-Repair-Kit-Petrol-Points-Switch-/261487187112?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3ce1d9d4a8 Daca preferi un inlocuitor de pompa originala cam la acelasi pret cu contactul, probabil copie chinezeasca, aici: http://www.ebay.co.uk/itm/12v-80-LPH-METAL-FUEL-PUMP-FOR-HONDA-CBR600F-CBR600F2-CBR600F3-TRX350-1987-2000-/141709202539?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item20fe86d46b Si un alt inlocuitor de pompa originala, probabil tot chinezarie dar mai de calitate aici: http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Fuel-Pump-For-Honda-CBR600F-CBR400-CBR900-VT600-SHADOW-Petrol-Pump-/400953490197?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5d5ab0bb15 Success! » Post actualizat in 11 Jul 2015 20:00P.S. Eu as schimba si releul de alimentare al pompei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.