Alex Fasching Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 (editat) Salut scuteristi, de curand mi-am achizitionat un scuter Rich model retro, cu motor zn50qt pe el. Totul bine pana la revizia de 1500, in loc de cepsa mi-a pus alt ulei (nu stiu daca asta e cauza problemei). Dupa acesti 1500 km au aparut urmatoarele : - a inceput sa mi se infunde la plecarea de pe loc, se infunda o data iar apoi tragea normal; - daca acceleratia este 3/4 merge perfect, cum o dau la maxim mi se infunda si scade viteza (aerul este la 2 ture jumate); - o data la ~70 km a inceput sa mi se infunde in mers, si nu mai aveam acceleratie si trebuia sa ma opresc, iar cand ma opream se oprea si motorul si nu mai pornea decat dupa 10-20 minute. Am fost cu el la service, am schimbat carburator, cdi, bujie, curea (pt ca patina) si azi mi-am schimbat singur filtrul de benzina. Problema la plecarea de pe loc s-a rezolvat de cand am schimbat carburatorul, dar cea cu opritul motorului cand imi e lumea mai draga persista. De ce? Folosesc numai benzina 95 / 98 lukoil sau mol. O fi de la ulei? O fi de la capatul bobinei care este din metal posibil cand se incinge sa faca masa? Astea am de gand sa le schimb acum astept sugestii! Editat Iunie 28, 2015 de Alex Fasching Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bughy91 Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 Salut, 1: cum sa mergi cu scuterul cu 70km? nu ai frane.... ii prajesti tot in el, chiuloasa, camera, etc....te vei duce saptamana de saptamana la service cu el, pentru a la schimba. 2: problema 100% este de la cele doua valve in camera de ardere, se topesc foarte foarte repede , ineaca bujia cu prea multa benzina. 3: daca vrei sa te bucuri de el fara sa treci saptamanal la service nu depasi 45Kmh. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pion Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 Daca se opreste cald si porneste dupa o pauza e semn ca segmentii sunt uzati.1500 de km.cu acelasi set motor,pt.acesa marca ,este deja o performanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 Benzina de la lukoil este un rahat. Am alimentat o data si cu siguranta ultima !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Fasching Postat Iunie 28, 2015 Autor Share Postat Iunie 28, 2015 Vroiam sa spun ca o data la aproximativ 70 km mi se opreste, nu ca as merge cu 70km. » Post actualizat in 30 Jun 2015 18:13Am rezolvat problema cu opritu. Era din cauza apei banuiesc acum numai imi face asa. Dar am alta problema. Atunci cand e CALD MOTORUL daca dau acceleratia mai mult de jumate se infunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Pai mai trebuie specificat si alta chestie : se infunda pentru ca lipseste benzina ? (nivel mic in carburator, furtunasul de la benzina indoiat cumva rau sau flux de benzina in carburator deficitar) Sau se infunda ca lipseste aerul (filtru de aer infundat cu mizerie) Sau este deja infundat (nu motorul ci toba de esapament care in timp acumuleaza depuneri de ulei de la amestec care nu a ars) incearca sa pornesti flasneta fara toba si vezi daca se accelereaza , oricum fara toba motorul in doi timpi se manifesta anomal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Nu stiu daca ai verificat socul automatic sa nu ramina cumva semi inchis sau sa aiba functionare anomala . Oricum filtrul de aer trebuie sa fie montat la loc , binenteles asa cum era la inceput . Asta include si buretele care era acolo insa cu densitatea identica cu a acelui care era la inceput . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.