Sari la conținut

Problema scuter 50cc


Alex Fasching
 Share

Postări Recomandate

Salut scuteristi, de curand mi-am achizitionat un scuter Rich model retro, cu motor zn50qt pe el. Totul bine pana la revizia de 1500, in loc de cepsa mi-a pus alt ulei (nu stiu daca asta e cauza problemei).

 

Dupa acesti 1500 km au aparut urmatoarele :

- a inceput sa mi se infunde la plecarea de pe loc, se infunda o data iar apoi tragea normal;

- daca acceleratia este 3/4 merge perfect, cum o dau la maxim mi se infunda si scade viteza (aerul este la 2 ture jumate);

- o data la ~70 km a inceput sa mi se infunde in mers, si nu mai aveam acceleratie si trebuia sa ma opresc, iar cand ma opream se oprea si motorul si nu mai pornea decat dupa 10-20 minute.

 

Am fost cu el la service, am schimbat carburator, cdi, bujie, curea (pt ca patina) si azi mi-am schimbat singur filtrul de benzina. Problema la plecarea de pe loc s-a rezolvat de cand am schimbat carburatorul, dar cea cu opritul motorului cand imi e lumea mai draga persista. De ce? Folosesc numai benzina 95 / 98 lukoil sau mol. O fi de la ulei? O fi de la capatul bobinei care este din metal posibil cand se incinge sa faca masa? Astea am de gand sa le schimb acum astept sugestii!

Editat de Alex Fasching
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

1: cum sa mergi cu scuterul cu 70km? nu ai frane.... ii prajesti tot in el, chiuloasa, camera, etc....te vei duce saptamana de saptamana la service cu el, pentru a la schimba.

2: problema 100% este de la cele doua valve in camera de ardere, se topesc foarte foarte repede , ineaca bujia cu prea multa benzina.

3: daca vrei sa te bucuri de el fara sa treci saptamanal la service nu depasi 45Kmh.

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se opreste cald si porneste dupa o pauza e semn ca segmentii sunt uzati.1500 de km.cu acelasi set motor,pt.acesa marca ,este deja o performanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vroiam sa spun ca o data la aproximativ 70 km mi se opreste, nu ca as merge cu 70km.


» Post actualizat in 30 Jun 2015 18:13

Am rezolvat problema cu opritu. Era din cauza apei banuiesc acum numai imi face asa.

 

Dar am alta problema. Atunci cand e CALD MOTORUL daca dau acceleratia mai mult de jumate se infunda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Pai mai trebuie specificat si alta chestie : se infunda pentru ca lipseste benzina ? (nivel mic in carburator, furtunasul de la benzina indoiat cumva rau sau flux de benzina in carburator deficitar)

Sau se infunda ca lipseste aerul (filtru de aer infundat cu mizerie)

Sau este deja infundat (nu motorul ci toba de esapament care in timp acumuleaza depuneri de ulei de la amestec care nu a ars) incearca sa pornesti flasneta fara toba si vezi daca se accelereaza , oricum fara toba motorul in doi timpi se manifesta anomal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca ai verificat socul automatic sa nu ramina cumva semi inchis sau sa aiba functionare anomala . Oricum filtrul de aer trebuie sa fie montat la loc , binenteles asa cum era la inceput . Asta include si buretele care era acolo insa cu densitatea identica cu a acelui care era la inceput .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...