Sari la conținut

pion

Membru
  • Număr conținut

    56
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Tulcea
  • Motocicleta
    transalp 650
  • Numar Moto
    tabla vopsita
  • Club
    transalp

pion's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. pion

    segmenti piaggio

    Sub care din segmenti si care este rolul ei ?
  2. La ce foloseste tablita ondulata din imagine ,are latimea fantei segmentului .Piston piaggio free 2T
  3. Oxford touring ,la putere maxima te frige prin manusi , patru trepte + protectie la baterie .Nu o fi brand-ul cel mai cel dar deocamdata isi merita banii .
  4. Sanatate ,viata lunga ,bani in punga si tare-n ...La multi ani !
  5. Tot intreb in stanga si in dreapta ,pinioanele cutiei de viteze de la transalp 600 se potrivesc pe 650 ? Este cineva care a vazut ,a incercat ,a schimbat ,se poate ,nu se poate.......???
  6. Verifica daca ai scanteie la bujie .
  7. Nu vreau sa te dezamagagesc ,dar la cum arata cred ca se indreapta cu zeama de ciocan la tinichigerie .Este o deformare plastica ,orice i-ai face tot raman urme .
  8. Daca zici ca te-ai jucat la surubele , e posibil s-o fi innecat .Desfa bujia si daca e uda poti s-o usuci sau schimba cu alta .Daca nu ai ametit prea tare suruburile poate porneste ,daca nu trebuie sa le aduci la pozitia initiala .
  9. La mine facea asa la scuter,cand aveam releul de incarcare ars.
  10. eu vreau sa iau de aici http://www.ancroma.ro/produse/catalogul-culorilor-ok-l-a
  11. Daca mai ai pedala de pornire [cu motorul rece] apasa usor pe ea,daca agata si trebuie sa depui ceva efort ca sa dai pistonul peste cap ,este ok,daca se invarte fara nici un efort si pistonul falfaie, ca si cum ar fi fara bujie, este bai .Este un test simplu care v-a exclude variantele prin care nu se alimenteaza motorul.
  12. Tocmai asta este problema,merge dupa ce se incalzeste.Dupa ce-i dai sprit in capul pistonului porneste fortat,segmentii se dilata si treba merge ,dupa ce se raceste o iei de la capat.Vacuumul nu este un robinet,este o membrana pe care este actionata de compresia "suflul" motorului.O "scula" exact ca a ta mi-a mancat zilele ,asa ca daca vrei sa apuci pensia i-ti recomand sa te orientezi spre o marca de motoare adevarate. » Post actualizat in 15 Feb 2016 21:36 » Post actualizat in 15 Feb 2016 21:42 Daca erau probleme la vacuum motorul se oprea dupa ce-si termina "spritul"
  13. Ma tem ca problema nu este din carburator.Alimentarea se face prin vacuum,care la randul lui este actionat prin compresie.In concluzie,nu ai compresie nu ai alimentare.Daca asta este buba trebuie segmentat sau mai bine schimbat setul motor.
  14. Referitor la schimbatul-neschimbatul semeringurilor.Daca te uiti prin topicurile dedicate subiectului vei vedea multe cazuri de semeringuri noi care au curs din diverse cauze;puse invers ,ciupite la montaj,proaste din fabrica,"meseriasi"sau diverse alte cauze numai de semeringuri stiute.In concluzie,schimbatul nu garanteaza in totalitatei succesul,asta nu inseamna ca nu o sa schimb niciodata semeringurile.Asa ca fiecare face pe barba lui ,eu sunt adeptul nelegatului la cap daca nu ma doare.Gaz am gasit la benzinarie numai ca am uitat ce denumire sf are acum. » Post actualizat in 10 Feb 2016 09:21 Stie cineva -ceva despre anuntul cu pricina http://olx.ro/oferta/vand-far-de-motocicleta-tip-honda-transalp-ID5oBt8.html#93d26dd1bc .Nu dau de vanzator nici la telefon nici pe mail.M-ar interesa farul dar nu stiu ce sa cred despre pret.
×
×
  • Creează nouă...