VasileGrigore Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Salut. Am o mica problema. Am un CBR F3, carburatie, cu pompa benzina de 12V, tur si retur cu control automat de presiune (asa am inteles ca ii zice) Acum vreo 4k-5k am schimbat platinele/ pastilele la ea pentru ca murise. Am pus un kit nou de reparatie pe ea/ honda daca nu gresesc care ma tinut cum ziceam maxim 5k. Am luat o pompa sh, ma tinut mai putin de 1k pus pe direct si mers asa vreo 1.5k. Toate miturile cu mergi 200 pe direct sunt bullshit, luati-le si bagati-le undeva. Da, mergi 200 5-10 secunde si apoi ti se opreste motorul pana iti coboara benzina in carburatoare. Hai puie monta. Am ajuns acasa, am cumparat de pe ebay o chinezarie - temporar, insa vreau o solutie care sa ma tina mai mult. Bottom line Vreau o pompa de masina/ avion/ tanc - orice cu specificatile de mai sus. Solutii ? Am inteles ca pompa de Dacia Nova (carburatie) sau Suzuki Jimny/ Samurai se potriveste - e adevarat, corect, real, tangibil ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 (editat) Si eu am montat o chinezarie, luata cu $20 (cu tot cu livrare) si de mai bine de 3k km merge... Am si inlocuit ansamblul cu "platine" pe pompa originala a unu prieten si are deja peste 2k km; doar ca am mai adaugat si un mic condensator de decuplare paralel cu pastilele/platinele, pentru a mai reduce din arcul electric care se produce la fiecare pulsatie a pompei - defapt de asta se mananca acele pastile! Chiat si asa, nu e normal sa te tina asa putin pompa de benzina! Nu stiu ce alternative ai avea de pe auto, dar, pentru cine cauta o pompa SH (se mai intampla sa si curga, sa se arda bobina), e bine de stiut ca majoritatea moto pe carburatie prevazute cu pompa, folosesc acelasi model, de la Mitsubishi Electric - Honda CBR F3/F4, Kawasaki ZX-6R, Yamaha R6, etc Editat Iulie 4, 2015 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Iulie 4, 2015 Autor Share Postat Iulie 4, 2015 (editat) Nu ma pricep la ce zici tu cu condensatorul insa daca esti amabil sa-mi explici aici/ privat as incerca. Stiu ca toate folosesc aceiasi pompa, tocmai de aia NU mai vreau pompa de moto si caut o alternativa. (O data ma lasat dupa 10 km de cand aveam moto, aceiasi moto ma lasat pe Valea Oltului si mai aveam vreo 2k pana acasa si apoi ma lasat la intrare in Franta prin Mulhouse) Multumesc. Editat Iulie 4, 2015 de VasileGrigore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 (editat) Si sistemele vechi de aprindere de la masini, cu ruptor-distribuitor, aveau un condensator in paralel cu platina, pentru acelasi scop. Poate apuc sa desfac pompa si sa-i fac o poza. Eu am pus un condensator nepolarizat MKT 100nF/100V si inca unul ceramic 10nF in paralel cu firele care alimenteaza cele doua contacte (unul vine de la + si celalalt e unu din capetele bobinei - celalalt capat e legat la firul de "-"). Editat Iulie 4, 2015 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 (editat) Am inteles ca pompa de Dacia Nova (carburatie) sau Suzuki Jimny/ Samurai se potriveste - e adevarat, corect, real, tangibil ? Multumesc. samurai-ul s-ar putea sa mearga, are carbelici parca unul dintre modele. Dar parca erau si pe injectie unele de 1.3 (sau erau 1.6?). Din ce stiu eu, pe injectie e presiune mai mare. Prin afara se facea o chestie: se folosea pompa de injectie dar cu regulator de benzina, dar doar din citite. Alta smecherie, la auto unii stiu ca puneau un T si ce era prea mult, se intorcea in rezervor, dar nu e o solutie ok in opinia mea. Cica ar fi posibil sa se uzeze mai tare pompa de injectie asa, alte motive nu prea stiu, insa pe cine am intrebat (inclusiv vestitul stressu-fesu', in care am mare incredere pe parte tehnica) mi-a zis ca nu se practica pompa de injectie pe carbelici. Editat Iulie 4, 2015 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Salut. Am o mica problema. Am un CBR F3, carburatie, cu pompa benzina de 12V, tur si retur cu control automat de presiune (asa am inteles ca ii zice) Acum vreo 4k-5k am schimbat platinele/ pastilele la ea pentru ca murise. Am pus un kit nou de reparatie pe ea/ honda daca nu gresesc care ma tinut cum ziceam maxim 5k. Am luat o pompa sh, ma tinut mai putin de 1k pus pe direct si mers asa vreo 1.5k. Toate miturile cu mergi 200 pe direct sunt bullshit, luati-le si bagati-le undeva. Da, mergi 200 5-10 secunde si apoi ti se opreste motorul pana iti coboara benzina in carburatoare. Hai puie monta. Am ajuns acasa, am cumparat de pe ebay o chinezarie - temporar, insa vreau o solutie care sa ma tina mai mult. Bottom line Vreau o pompa de masina/ avion/ tanc - orice cu specificatile de mai sus. Solutii ? Am inteles ca pompa de Dacia Nova (carburatie) sau Suzuki Jimny/ Samurai se potriveste - e adevarat, corect, real, tangibil ? Multumesc. "Astazi din plictiseala am desfacut pompa de benzina. In toamna am avut ceva probleme cu ea, am gasit platina prajita complet. Am inlocuit-o atunci cu un kit de platina de pe o pompa de avion. Producatorul este acelasi-Mitsubishi. Produsul acelasi. Ceea ce am facut imediat dupa ce am montat kitul nou, a fost o simpla dioda 1N4007 pe care am legat-o dupa schita. Dupa aprox. 5000 km contactele platinate sunt in aceeasi stare ca si in toamna! Nu sunt piscate sau puscate si nici afumate. Totul curat asa cum l-am lasat!" O discutie de pe site-ul celor cu xrv africane. Poate te ajuta in rezolvarea problemei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Iulie 4, 2015 Autor Share Postat Iulie 4, 2015 "Astazi din plictiseala am desfacut pompa de benzina. In toamna am avut ceva probleme cu ea, am gasit platina prajita complet. Am inlocuit-o atunci cu un kit de platina de pe o pompa de avion. Producatorul este acelasi-Mitsubishi. Produsul acelasi. Ceea ce am facut imediat dupa ce am montat kitul nou, a fost o simpla dioda 1N4007 pe care am legat-o dupa schita. Dupa aprox. 5000 km contactele platinate sunt in aceeasi stare ca si in toamna! Nu sunt piscate sau puscate si nici afumate. Totul curat asa cum l-am lasat!" O discutie de pe site-ul celor cu xrv africane. Poate te ajuta in rezolvarea problemei.. Eu am glumit cu avioanele insa se pare ca ma ajuge gluma. Problema e cum leg eu dioda si unde. Mecanica cateodata ma depaseste insa electrica..nu mai vorbesc . Un link ceva ? Saru'mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Eu am glumit cu avioanele insa se pare ca ma ajuge gluma. Problema e cum leg eu dioda si unde. Mecanica cateodata ma depaseste insa electrica..nu mai vorbesc . Un link ceva ? Saru'mana. ....dupa cuvantul schema din fraza atasata, era numele unui baiat Marius Roibu, dara daca nu-l stii si sunt convins ca nu-l cunosti, caut schema si ti-o atasez..... Daca nu gasesc schema cred ca o sa trebuiasca sa-i lasi un mesaj privat lu @dendant si te rezolva el la partea electrica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.