Sari la conținut

Vre-un CRAIOVEAN sau DOLJ-ean cu enduro/adventure/dual sport?


Postări Recomandate

Salut,am si eu o rugaminte la cei ce au motociclete adventure ,si anume sa imi permita sa stau si pe ele sa vad cat de ok sunt ca si comfort si sa le si ascult, sunt in cautare pentru ca anu viitor dau de carnet si ma atrage foarte mult enduro/adventure.Eu am 1.98 si 100 kg si de asta am dubii .

 

Orice de la Africa twin ( ca exemplu ) pana la KTM 2t /4t etc. Fara a face o tura, bineinteles :crack:

 

Ajutati un viitor motociclist!

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia in considerare si un tdm de 900.

Nu prea e el dual sport,cu toate ca asa zice "lumea".

Eu am 1,92 si 106 kg si ma simt foarte bine pe el,cu pasager si caseuri laterale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa modifice un admin daca poate sa scrie corect " Vreun " ca esuez sa-mi controlez analfabetismul.


» Post actualizat in 07 Jul 2015 14:59

Ia in considerare si un tdm de 900.

Nu prea e el dual sport,cu toate ca asa zice "lumea".

Eu am 1,92 si 106 kg si ma simt foarte bine pe el,cu pasager si caseuri laterale

 

Pai daca ii arunci cauciucuri potrivite de ce nu ar fi ?

Editat de andreim92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt mai multi dar nu prea sta pe net craiovenii! Ia legatura cu userul Marius.Roibu! Parca duminica se intoarce dintr-o tura de vreo 2 saptamani prin Balcani! Are (cred) 2 BMW R GS si o Yamaha TTR 600 (care era la vanzare, posibil sa fie data deja) si acum cateva luni a dat Africana! El poate sa te ajute destul de mult si cu sfaturi! TT-ul as vrea eu sa il iau dar nu stiu daca il mai are si mai ales nu stiu de unde sa fac rost de bani!

Tot despre TT iti pot spune ca e foarte misto, am avut si eu unul dar fiind mai bolovan de fel l-am dezmembrat! Eu am 1.95 si stateam bine pe el, si pe asfalt si pe drumuri de tara ne intelegeam foarte bine, nu am intrat prin namoale si nici nu am urcat dealuri dar nici nu am experienta pentru asa ceva! La drum lung era ceva mai nasol ca luam tot curentul in cap si piept! Daca am noroc si iau una la fel ii pun un fairing de genul asta post-72145-0-38728300-1436283149_thumb.jpg si cred ca mai rezolv din problema cu vantul!

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt mai multi dar nu prea sta pe net craiovenii! Ia legatura cu userul Marius.Roibu! Parca duminica se intoarce dintr-o tura de vreo 2 saptamani prin Balcani! Are (cred) 2 BMW R GS si o Yamaha TTR 600 (care era la vanzare, posibil sa fie data deja) si acum cateva luni a dat Africana! El poate sa te ajute destul de mult si cu sfaturi! TT-ul as vrea eu sa il iau dar nu stiu daca il mai are si mai ales nu stiu de unde sa fac rost de bani!

Tot despre TT iti pot spune ca e foarte misto, am avut si eu unul dar fiind mai bolovan de fel l-am dezmembrat! Eu am 1.95 si stateam bine pe el, si pe asfalt si pe drumuri de tara ne intelegeam foarte bine, nu am intrat prin namoale si nici nu am urcat dealuri dar nici nu am experienta pentru asa ceva! La drum lung era ceva mai nasol ca luam tot curentul in cap si piept! Daca am noroc si iau una la fel ii pun un fairing de genul asta attachicon.gifverkleidung-fairing_tt660r1.jpg si cred ca mai rezolv din problema cu vantul!

 

Numai bine!

Multumesc pentru raspuns !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru putin!

Totusi trebuie sa te gandesti foarte bine ce vrei sa faci cu mobra! Si eu tot pe enduro-touring/adventure vreau sa merg in viitor insa momentan cea mai buna solutie pare a fi un 125 in 4 timpi strict pentru oras! Enduro-tourig ar fi pentru nebuniile cu pescuit pe la Dunare si drumuri mai lungi dar cum nu am timp de asa ceva si ma invart doar prin oras... iti cam dai seama de ce vreau 125!

Poate, daca se aliniaza planetele, am chi-ul puternic si nu imi strica nimeni feng-shuei-ul ies in primavara cu una mica de oras si cu una pentru ture mai lungi!

 

Nu spun ca ce vreau eu este ideal dar totusi trebuie sa te gandesti cam cate drumuri vei face si pe unde vor fi acestea!

Eu vad lucrurile in felul urmator:

-oras = supermoto sau naked/commuter poate cruiser 125 cmc max. 250

-ture lungi = orice cu carene pe care nu stai inghesuit, cocosat sau aplecat prea mult

-ture (relativ) lungi + mers pe langa asfalt = minim parbriz mai inalt si mobra cu greutate redusa

 

Cam atat ma duce pe mine mintea, ii las pe baietii mai experimentati sa te sfatuiasca mai departe!

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...