Sari la conținut

Alinache

Membru
  • Număr conținut

    194
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Craiova
  • Motocicleta
    ZZR 1100

Vizitatori Recenți Profil

1.455 citiri profil

Alinache's Achievements

  1. Salutare! Nu vreau sa te descurajez, dar este destul de greu! Deasupra aripii față, pe carena centrală ai un "capac" de vizitare, prins în 2 șuruburi! Pe acolo reușești sa schimbi becul, doar dacă: 1- ești proctolog și veterinar de vaci (în același timp); 2 - ești incredibil de norocos. Cel mai bine ar fi sa dai carena centrală jos, asa ai acces la toată șandramaua, mai dai cu spary de contacte, mai strângi un șurub.... Or mai fi și alte metode, dar eu nu am găsit nici una în 3 zile de bântuit pe lângă mobră! Numai bine!
  2. Salutare! Am nevoie de ajutor în găsirea unui kit de reparație pentru un carburator Walbro WVF! Carburatorul provine de pe un ATV Dinli de 270cc, an fabricație 2002! Google nu știe nimic așa că apelez la voi! Mulțumesc anticipat! Numai bine!
  3. Eu aveam cablul decompresor rupt și o porneam la a 2-3 pedală la rece! La cald o lua din prima cârjă! Am stricat o pereche de bocanci cu talpă cu talpic metalic (am stricat dreptul apoi am încălțat stângul în piciorul drept) până am învățat pornirea! Piesele pentru pornirea la buton cred ca le găsești cu vreo 4-500 lei, apoi intervine manopera! Ai grijă mare cu pornirea la pedală, nu te oftica prea tare când nu pornește și sa porți mereu ceva care sa îți protejeze și tibia; am auzit de cazuri cu tibii rupte sau protecții rupte și comenzi de pe ghidon sparte cu tibia! Plus pedale rupte de la oftică! Sa mai ai grijă la reglajul carburației, sa nu fie sărac amestecul! Problemă generală la răciturile cu aer din era respectivă! Numai bine!
  4. Mai există un topic dedicat modelului dar nu prea se înghesuie lumea sa scrie pe el! Sunt mobre destul de rare! Ai grijă la prinderea basculei pe cadru, tinde sa se rupă și vibrează foarte tare! Eu am avut TT600S Belgarda din '92 parcă, furcă USD, pornire doar la pedală! Roata spate (pe 18") era varză și în 2 ani de căutări nu am găsit nimic sh! Costa vreo 1500 lei înlocuirea (cerc+spițe + manopera) ! Mobra a fost cam cea mai orientată spre off-road din generația ei: aproximativ 160kg, 20+ cm cursa suspensiei, etc. Poți să îi adaugi și pornire la buton dacă nu ai încă (întreabă cum pe topicul de XT)! Găsești upgrade pentru frâne, radiator de ulei și alte chestii pe off-the-road.de (nu fac reclamă, șterg link-ul dacă trebuie)! Scrie ce probleme ai cu ea, poate mai vine cineva cu vreun sfat! Numai bine!
  5. Din Odessa până în Batumi mergem pe mare! Ar mai fi si varianta sa ocolim Marea Azov si sa trecem in Georgia pe "military road ", dar ocolim cam mult pentru prea puțin ( cred eu)! In Georgia sunt ceva drumuri fără asfalt pe care vreau sa le fac, si Armenia este recunoscută pentru drumurile sparte! Mulțumesc mult! Numai bine!
  6. Salutare tuturor! A mers cineva pe mobra asta (Tenere 700/T7) cu pasager la drum mai lung? Mă tot gândesc să fac turul Mării Negre peste vreo 2-3 ani...
  7. Tu ești masochist? Eu l-am făcut cu nevasta! Merge făcut cu orice, oricum nu este drum de viteză, este de mers încet sau foarte încet, admirat peisajul și pozat! P.S. : nu am călărit nevasta pe drumul ăla, să ne înțelegem! Numai bine!
  8. Încă un traseu pe care îl recomand este intre Cilipi și Plocice in Croația, exact lângă granița cu Muntenegru! M-am întâlnit cu vreo 5 mașini maxim pe toată bucata! Novi Pazar mi s-au părut cam țigăneală: încurcat, aglomerat, îmi tot făceau semne oameni să mă cazez la ei! Nu mi-a inspirat mare încredere, in schimb am văzut multe mașini cu nr de România! Visegrad cam la fel, dacă nu mai rău! Abia am putut sa schimb câteva vorbe in engleză! Bine.... Anul viitor as cam vrea să mai dau o tură pe acolo să văd dacă îmi schimb părerea! Numai bine!
  9. Nu trebuie vignete, dar trebuie sa ai asigurarea valabilă pentru toate țările tranzitate (cartea verde)!
  10. In Muntenegru ar fi bine sa faci traseul prin Parcul Durmitor, intre Pluzine și Zabljak, este spectaculos! Apoi după ce vezi podul Tara, poți face tot canionul râului Tara, până în Mojkovac! Nu știu cum este drumul in Parcul Durmitor in perioada aceea dar merită să te interesezi dacă poate fi făcut ( zăpadă, ploaie, etc.)! Eu am făcut drumul in sens invers! Mi-a mai plăcut foarte mult și porțiunea dintre Novi Pazar (Serbia) și Berane (Muntenegru)! Dacă te bate vreun gând să mergi cu roamingul activat, ai grijă, că în Serbia cel puțin, era vreo 10-11€ /MB (dacă îmi amintesc exact)! Numai bine!
  11. In Muntenegru cred că nu ar trebui sa ratezi canionul Tara și parcul Durmitor! Iar mi-a plăcut mult porțiunea dintre Novi Pazar (Serbia) și Rozaje (Muntenegru)! Când treci din Muntenegru in Croația și mergi spre Dubrovnik îți recomand să faci un mic ocol prin Plocice-Mikulici-...-Cilipi ( este drumul paralel cu cel principal și mergi pe dealul de lângă mare, plus că e posibil să te întâlnești cu maxim 5 mașini)! Mai departe nu știu ce să îți spun pentru că eu am tăiat-o spre Bosnia înainte de Dubrovnik! Numai bine!
  12. Ar fi niste dune pe bune undeva pe lângă Nedeia! Nu știu sigur exact unde sunt deoarece nu am mai trecut de ani buni pe acolo! Las niște poze făcute de un amic! Numai bine!
  13. Ziua 2 îți recomand Zlatibor, Canionul Tara( podul peste canion), Zabljak, Parcul Durmitor, Pluzine, Budva! Din Pluzine poți merge spre Niksic apoi Kotor și Budva sau spre Podgorița apoi Budva! Numai bine!
  14. Salut! Dacă mergeți spre vest, din Craiova mergeți spre Severin via Vânju Mare! Astfel scăpați de localități lungi de 10km cu limita de 50km/h, radare, TIR-uri, imbecili care forțează depășiri, etc.! Am făcut traseul de 2 ori (dus-intors) în ultimă săptămână și m-am întâlnit cu 10 mașini pe drum! Atenție mai mare în sate deoarece sunt cam nisipoase curbele! Dacă vă hotărâți să urmați traseul recomandat facem un schimb de date de contact pe PM și vă pot ajuta să treceți mai repede de Prazilia! Numai bine! P.S. Traseul lu' gugal maps prin Craiova este cam încurcat!
×
×
  • Creează nouă...