Jump to content

andreim92

Membru
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

About andreim92

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova
  • Motocicleta
    RD07

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Xl600V
  • Interests
    Muntii si brazii

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ah, am citit ca prostul ceva si am inteles altceva. In mod normal acolo nu trebuie sa umbli. Cartea zice 0.4 si mai bine o lasi in pace . Uite aici.
  2. De sa nu stiu ce sa zic, dar pe asfalt eu merg cu 2 si 2 , daca zici ca e asa prost baga 1.5 fata spate, dar mai putin mi se pare aiurea, 1 bar e de offroad, si e periculos si acolo daca nu ai Rimlock....
  3. Am un prieten caruia ii mergea transalpul foarte bine, si dintr o data ii statea numai intr un piston. Cauza au fost bujiile, dar de oprit nu s a oprit, o tinea intr unu si nici de a naiba nu voia sa isi revina. Mizerie in carburator? Benzina proasta?.
  4. Dupa doi ani de Transalp trec si eu pe ceva mai pe marimea mea. XRV 750 1994 cu culoarea foarte faina Tasmanian Green. Dynojet, arcuri fata-spate Ohlins, ceva inaltatoare, mansoane Rally 714, Ghidon Renthal 613-01, Pompa cu vacuum de pe Tenere am inteles. Scut si jante vopsite in camp electrostatic. Daca ajung sa o iubesc sezonul asta ( Nu am mers pe ea) , o sa primeasca capace tot asa, vopsite in camp electrostatic. Cstelia o stie, haha.
  5. Cumpar Africa Twin RD03 in stare buna, mecanic si estetic, fara lovituri in rezervor si carene sparte. P.S. Nu am asteptari mari ca stiu ca sunt rare si alea bune nu prea se dau.
  6. Eh, lasa, ca daca e vorba de volum de rahaturi de fabricatie gasite pe internet, BMW e campion. Adevarul e ca gasesti mai multe poze si video uri cu BMW stricate decat orice alta marca, stiu ca e cea mai vanduta, o fi si asta o cauza. Treaba cu stanchion-ul nu trebuie sa o mai aduc in discutie, dupa ce au patit-o cativa au tras de ei prin reclama proasta si prin judecata pana au facut recall, si intradevar au fost multe "peticite". Si de F650 cu furci rupte langa ax e stiuta si aia. Toate au sau au avut probleme, dar unele mai mult ca altele. Cel mai bun lucru pe care BMW ar putea sa faca la R1200 sau R1250 pe viitor e sa pun un brat si pe partea stanga, ca oamenii botezati, am avut discutii cu oameni cu bani care le-au avut si au intampinat probleme din cauza asta, si nu o puteau recomanda pentru mai mult decat un soft offroad. Suna logic ce zici tu. Dap, ei fac in india doar RC390 ,390 duke ,200 duke si inca una nu stiu care, probabil duke 125. Legat de 790, sunt convins ca o sa o faca in Austria, e un model foarte important pentru si stiu si ei ca lumea are pareri nasoale despre lucruri fabricate in partea "ailalta".
  7. Otelul mort ca pe Africanele vechi si Transalp,in caz de...se indoaie, si daca in caz mult mai rau se rupe, sudura e mult mai rezistenta ca pe un cadru chrome-molybdenum, , eu de exemplu am codita stramba la transalp cu 3 cm in stanga si nu ma deranjeaza cu nimic. Avantajul la adventure e sa ai un cadru rezistent dar si elastic.Cand ia un soc sa nu crape. La sfarsitul zilei, daca bagi asta in seama nu mai iei KTM niciodata, dar avand in vedere ca la 1190R e foarte foarte rar. iar la 690 au reparat problemele, nu ar trebui sa fie asta o scuza sa nu iei una. Invatati-ma si pe mine cum se da citat pe bucati haha. Las un video cu un 1190R cu cadru facut terci, la cata sudura a dat omul dupa, cred ca nu o sa mai aiba probleme haha. Stim cu totii de ce a patit-o, greutatea excesiva pe codita nu se impaca cu subframe urile si in cazul asta, cu cadru principal.
  8. Motocicleta asta nu merita cumparata la lansare. Nu am bani de ea, dar si daca as fi avut, m-as abtine sa o iau macar 1-2 ani. Toate motocicletele ADV din ultii 17 ani au fost praf la lansare, cu probleme mai mici si mai mari, cica KTM inca nu e in stare sa faca un filtru calumea care sa nu ti arunce rahat in motor. Se aplica si la 1090R ( Ai fi crezut ca au invatat din 2013 sa faca un filtru etans...nu? ). Cadrele astea marca KTM chrome-moly de pe motocicletele mai micute , desi foarte performante, nu ma pot convinge ca sunt mai bune ca un cadru din otel. Am 1.97, 106 kg si sincer mi-ar fi frica sa ma urc pe 790R si sa plec pe drumuri grele cu prietena de 60 + bagaje si sa dau peste 200 kg. Motociclete cunoscute pentru cadre rupte sunt KTM 690 urile pana in 2010-2011 parca, un 1190R pe ici pe colo. La 1190R e misto ca daca cazi mai tare pe beton iti impinge crashbarul in cadrul central si iti face o gaura in el si e compromis. E vorba de microfisurile de la socurile cazaturii, si daca nu sunt detectate si tratate ( ceea ce e greu ) se alege praful, a, si da, cica nici sudura nu te ajuta. Un material foarte performant si usor dar foarte al naiba in cazul in care da ghinionul peste tine. E destul sa o scapi la semafor si sa te caci in el. Nu vreau sa par anti-KTM, din contra, sunt unul dintre cei mai mari fani ai lor. Dar lucrurile astea ma fac sa ma intreb de doua ori dar ar fi sa cumpar una cu bani munciti din greu. Poate am gresit eu ca m-am facut asa mare. Dar stiind ca merg foarte mult singur, 790R ar fi mai mult decat suficient si pentru chestii mai avansate. Doar ca nu o vad ca moto ADV definitiva cu 2up, pentru cazul meu.
  9. Vinde careva o africana in stare buna ?? Eu am un Alp de 600 bun si sincer nu vreau sa iau ceva sub el ( africană batuta cu bâta la betie). Eu sunt super fan RD03, dar stiu ca sunt rare ca naiba, as merge spre un RD07 /a pentru ca n am de ales. RD04 nu sunt super fan. Sper ca intelegeti ca nu vreau sa dau ceva bun pe ceva mai rau si mai vechi (mai nou nu am cum dar macar bun sa fie). Oricum Africana nu e ceva extraordinar din alte dimensiuni peste Alp. Multumesc » Post actualizat in 25 Oct 2018 11:20 Chiar asa ? Nimic nimic?
  10. Tin sa adaug ca am luat pana la urma un Transalp si nu imi pare rau !! Deja i am luat bari pentru aruncatu prin namoale https://s30.postimg.org/y2fjei1dr/16325785_594636104056925_1933455789_o.jpg
  11. Merci pt info!! » Post actualizat in 16 Nov 2016 09:06 Baieti , cred ca o renunt la TTR 600, am avut o discutie cu un fost proprietar cu moticicleta perfect functionala si m-a cam dat peste cap,nu pentru ca ar fi probleme cu ea ,ci pentru faptul ca o sa am foarte multe neajunsuri... Niste chestii care m-au facut sa renunt,unele fiind legate si de anuntul respectiv,daca anuntul si motorul era "crisp" era altceva. -Multa bataie de cap cu actele in cazul acesta -Pornirea kick care proprietarul mi-a spus ca poate da de cap pe vreme rece. -Folosirea Kick-ului in ipostaze nasoale ,trafic si multe altele pe off. -Capabilitati destul de nasoale in touring -Discomfortul in a calatori cu pasager (ceea ce o sa fac) -Vibratii accentuate -Plaja de turatii destul de ciudata. O sa si trec mai departe sau in cazul meu inapoi la Adventure -uri. O sa ma interesez in cautarea Transalpurilor ,Africa Twin si chiar mono ca XTZ660 si Dominator. Momentan o sa trec pe un Adventure sa vad cum este,poate in viitor daca ma tenteaza si vreau mai mult de la Offroad ul de zi cu zi (goluri alpine,forestiere,urcat o panta, niste namoale) o sa caut ceva in genul asta. Multumesc pentru ajutorul acordat. Banuiesc ca se poate inchide. » Post actualizat in 16 Nov 2016 09:09 » Post actualizat in 22 Nov 2016 13:42 Tin sa spun ca inca ma mai uit dupa ele, daca e sa gasesc una buna nu cred ca o sa pot sa ma abtin )
  12. Stiu ce implica , il iau pentru 70% off 30% oras.
×
×
  • Create New...