Vlad Revnic Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 salut am un cbr f3!din treapta a4a incepe sa mearaga infundat si dupa aceea putin intrerupt in treptele 1 2 3 merge oki...bujiile,filtru aer au fost schimbate iar carburatoare au fost sincronizate!Daca a mai intimpinat cineva problema astept un sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai32 Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Eu am patit ceva similar la F2. Verifica robinetul de benzina de sub rezervor, e posibil sa aiba membrana gaurita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Revnic Postat Iulie 16, 2015 Autor Share Postat Iulie 16, 2015 Ms de sfat...o sa incerc sa vad! » Post actualizat in 16 Jul 2015 15:09doar din treapta a 4a iti facea si tie probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Mihai, F3 nu are robinet cu membrana; n-are nevoie, pt ca are pompa de benzina. Vlad, ai mai intrebat odata despre problema asta, ai primit raspuns! TNG are perfecta dreptate! Si eu am avut exact aceeasi problema, dadusem jos toate carenele, bord, si cand am vrut sa verific daca motorul trage ok, surpriza... era lesinat, in special dupa treapa a 2-a. Defap, nu mai trage bine in nici o treapta, dar in 1-2 e mai greu de sesizat - dar daca ii dai in gura tare de tot, o sa observi ca si acolo e lesinat. Sistemu ala de Direct Air Induction e inginerie data dracu'... eu aveam furtunele alea doua care vin in mod normal la prizele de aer de sub far, dar le lasasem atarnate undeva pe langa radiator, nu credeam ca are mare importanta. Dupa ce am vorbit cu TNG, le-am tras in fata, prinse cu soricei undeva pe langa jug, pentru ca imi lipsea toata partea din frontala - dupa asta, motorul tragea totaal diferit, asa ca m-am ocupat de resul problemelor (carene, bord, etc) si am refacut pana la urma motorul respectiv. Deci pune mana si rezolva prima data traseul de aer, verifica toate furtunele - au obiceiul sa se largeasca si cu timpul o sa traga aer pe la imbinari; eu am pus soricei la fiecare impinare, am etansat cu silicon air box-ul (asta ea alta problema pe care am intalnit-o la F3-uri, capacul ala de la airbox nu se aseaza cum trebuie) si motorul merge mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Revnic Postat Iulie 23, 2015 Autor Share Postat Iulie 23, 2015 Multumesc de sfaturi!am montat cele doua furtune ce vin in fata sub far si merge super!inital am lasat doar unu si de aceea nu mergea!Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.