Dragomir Ionut Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Ovalizarea cilindrului unui motor 2t poate duce la griparea acestuia in cazul montarii unor segmenti noi ? O explicatie pe care am auzit-o la cineva ar fi aceea ca segmentii noi se strang in zona unde cilindrul este mai ingust si pe urma revin iar din aceasta cauza la turatii ridicate se freaca prea mult de piston ducand la supraincalzirea acestuia in zona canalului si ulterior la topire . Mi se pare totusi un pic fortata explicatia. Sunt de acord ca segmentii se strang si se destind pe un cilindru uzat neuniform dar in opinia mea au elasticitatea lor care le da voie sa faca asta fara sa se intample nimic mai ales ca au parte si de ungere. Recent mi s-a intamplat sa se gripeze motorul iar pistonul pe care am avut segmenti noi, s-a lipit de cilindru . Eu o pun pe seama lubrefierii necorespunzatoare - am pus un ulei foarte prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Ovalizarea cilindrului unui motor 2t poate duce la griparea acestuia in cazul montarii unor segmenti noi ? O explicatie pe care am auzit-o la cineva ar fi aceea ca segmentii noi se strang in zona unde cilindrul este mai ingust si pe urma revin iar din aceasta cauza la turatii ridicate se freaca prea mult de piston ducand la supraincalzirea acestuia in zona canalului si ulterior la topire . Mi se pare totusi un pic fortata explicatia. Sunt de acord ca segmentii se strang si se destind pe un cilindru uzat neuniform dar in opinia mea au elasticitatea lor care le da voie sa faca asta fara sa se intample nimic mai ales ca au parte si de ungere. Recent mi s-a intamplat sa se gripeze motorul iar pistonul pe care am avut segmenti noi, s-a lipit de cilindru . Eu o pun pe seama lubrefierii necorespunzatoare - am pus un ulei foarte prost. Segmentii noi freaca exact unde frecau si cei vechi. daca nu ai schimbat piston cilindru se poate gripa di cauza puterii scazute deci supraincalzire compresie scazuta si presiune prea mica in carter din cauza pistonuluisi cilindrului rros Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 n-are treaba, uleiul te-a fentat de data asta de obicei se schimba si pistonul odata cu segmentii... asta daca vrei sa faci o treaba serioasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Se poate intampla ...... dar trebuie sa desfaci sa vezi unde a gripat. Mai repede ai luat teapa la montaj si nu ai lasat jocul minim necesar intre capetele noilor segmenti. Nu e recomandabil sa schimbi segmentii daca ai ovalitate la cilindru. trebuie sa o masori si sa iei decizie de alezare daca depaseste limita admisa (de la model la model e alta) caz in care se pun segmenti si piston noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat August 3, 2015 Autor Share Postat August 3, 2015 (editat) Cam asa arata pistonul Editat August 3, 2015 de Dragomir Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Ovalizarea cilindrului unui motor 2t poate duce la griparea acestuia in cazul montarii unor segmenti noi ? O explicatie pe care am auzit-o la cineva ar fi aceea ca segmentii noi se strang in zona unde cilindrul este mai ingust si pe urma revin iar din aceasta cauza la turatii ridicate se freaca prea mult de piston ducand la supraincalzirea acestuia in zona canalului si ulterior la topire . Mi se pare totusi un pic fortata explicatia. Sunt de acord ca segmentii se strang si se destind pe un cilindru uzat neuniform dar in opinia mea au elasticitatea lor care le da voie sa faca asta fara sa se intample nimic mai ales ca au parte si de ungere. Recent mi s-a intamplat sa se gripeze motorul iar pistonul pe care am avut segmenti noi, s-a lipit de cilindru . Eu o pun pe seama lubrefierii necorespunzatoare - am pus un ulei foarte prost. Segmentii se "umfla" cu aer sau la 2T cu amestec pe perioada de compresie, nu are nici o treaba elasticitatea lor asa ca un cilindru ovalizat nu poate cauza griparea, chiar si dupa inlocuirea segmentilor. Altceva s-a intamplat acolo, ori o greseala la montaj, ori segmenti nepotriviti, ori ai ramas fara ungere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Dupa cum arata pistonul, uleiul nu si-a facut datoria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 piston montat invers ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat August 3, 2015 Autor Share Postat August 3, 2015 Nu. L.am montat cu sageata spre evacuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 li psa ulei..... daca gripau segmentii primul lucru care se rupea era buza aia dintre ei si sau cea superioara. Asa cum arata a mers frecand de perete pana s-a topit aluminiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.