domusciuc Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 as vrea si eu piston si segmenti de dacie 1100.. vreau sa fac o mica modificare la simson....... daca are cineva sau stie pe cineva care are asa ceva este rugat sa ajute un simsonist care are chef de mecanica.... din cate stiu eu alezaju este de 70 mm ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 as vrea si eu piston si segmenti de dacie 1100.. vreau sa fac o mica modificare la simson....... daca are cineva sau stie pe cineva care are asa ceva este rugat sa ajute un simsonist care are chef de mecanica.... din cate stiu eu alezaju este de 70 mm ms mult sa traiasca simsonistii de ce nu vrei sa cauti de simson?ca sunt prin zona vro 2 care au dezmembrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 mai bine ai incerca sa gasesti unul original... nu are nici un rost sa incerci sa storci mai multa putere de la un simson... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
domusciuc Postat Decembrie 19, 2006 Autor Share Postat Decembrie 19, 2006 (editat) mai eu acum am pe simson set nou de skoda mb1000......nui problema ca nu ar merge.. dar mai am un motor si vreau sa experimentez pe ala sa vad cum se comporta.. in acest topic caut piston si segementi de dacie..nu pareri .... ms mult Editat Decembrie 19, 2006 de domusciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 gata??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 nu cred ca ai sa gasesti prea usor dar pana gasesti ai putea sa te gandesti la modificarea supapelor, carburatorului, aprinderii, evacuarii, pistonului, eventual o racire pe ulei, etc.! eventual o turbina, racire pe apa... sunt multe lucruri pe care i le poti face unui motor... timp si bani sa fie! si evident si cunostinte sau macar sa vrei sa inveti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
domusciuc Postat Decembrie 19, 2006 Autor Share Postat Decembrie 19, 2006 nu cred ca ai sa gasesti prea usor dar pana gasesti ai putea sa te gandesti la modificarea supapelor, carburatorului, aprinderii, evacuarii, pistonului, eventual o racire pe ulei, etc.! eventual o turbina, racire pe apa... sunt multe lucruri pe care i le poti face unui motor... timp si bani sa fie! si evident si cunostinte sau macar sa vrei sa inveti! ms mult mai stresule (lebadake here , nu imi mere contu ) imi place de tine ca ai multe idei.. la motorul pe care il am acum pe simson cat de cat am umblat putin si mi-am batut capul...frezari in chiulasa, piston strunjit...etc,etc,etc.....toate astea ca sa fac cat mai mica camera de de ardere...si cum sunt la limita cu modificarile astea vreau sa incerc sa pun un piston de dacie 1100...care este cu 2 mm mai mare in diametru decat il am eu acum(68 de skoda, cu 4 segementi)...si sper ca sa ii mai dau putin vlaga..sper...dar pana nu fac treaba asta nu sunt convins cat de bine o sa mearga... ne apucam de mesterit...ca doar vine iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 da, cu un alezaj mai mare implicit maresti si compresia! dar aici sunt 3 lucruri majore de care trebuie sa tii cont: admisie, aprindere si evacuare! daca maresti compresia cresti si temperatura din camera de ardere! daca o cresti se comporta la fel ca in cazul unui motor care merge sarac in benzina! deci ii trebuie si mai multa benzina! dar totodata ii trebuie si mai mult aer! cel mai usor e sa ii bagi mai multa benzina, foarte greu e sa ii bagi si mai mult aer! odata cu cresterea compresiei si a cantitatii de amestec puterea scanteii va scadea, deci iti trebuie si o aprindere mai puternica si mai precisa, de preferinta un tci sau un cdi! un tci iti pot recomanda din toata inima: http://www.imfsoft.com/hardware/products/j...nt-ignition.asp dupa astea iti trebuie si o evacuare calculata cum trebuie! acum eu nu ma pricep la evacuari 4t dar stiu ca pur si simplu o teava goala nu ofera maximul de putere pt. un 4t! si aici nu ma refer la amortizorul de zgomot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 chiar nu are nimeni pe acasa piston de dacie 1100???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 (editat) Si eu imi cautam cand mi-am desfacut prima data motorul, pt. ca eram la cota 69.5 si urma fix cota de piston de Dacia 1100, insa nici eu n-am gasit nici in ruptul capului. Din cate stiu si ala are bolt de 18. Editat Decembrie 28, 2006 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.