Sari la conținut

Piston Si Segmenti De Dacie 1100


domusciuc
 Share

Postări Recomandate

as vrea si eu piston si segmenti de dacie 1100..

vreau sa fac o mica modificare la simson.......

daca are cineva sau stie pe cineva care are asa ceva este rugat sa ajute un simsonist care are chef de mecanica.... :bow:

din cate stiu eu alezaju este de 70 mm

ms mult :bow:

 

sa traiasca simsonistii :bow: de ce nu vrei sa cauti de simson?ca sunt prin zona vro 2 care au dezmembrat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai eu acum am pe simson set nou de skoda mb1000......nui problema ca nu ar merge..

dar mai am un motor si vreau sa experimentez pe ala sa vad cum se comporta..

in acest topic caut piston si segementi de dacie..nu pareri .... ms mult

Editat de domusciuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

nu cred ca ai sa gasesti prea usor dar pana gasesti ai putea sa te gandesti la modificarea supapelor, carburatorului, aprinderii, evacuarii, pistonului, eventual o racire pe ulei, etc.! :finger: eventual o turbina, racire pe apa... sunt multe lucruri pe care i le poti face unui motor... timp si bani sa fie! si evident si cunostinte sau macar sa vrei sa inveti! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca ai sa gasesti prea usor dar pana gasesti ai putea sa te gandesti la modificarea supapelor, carburatorului, aprinderii, evacuarii, pistonului, eventual o racire pe ulei, etc.! :D eventual o turbina, racire pe apa... sunt multe lucruri pe care i le poti face unui motor... timp si bani sa fie! si evident si cunostinte sau macar sa vrei sa inveti! :D

ms mult mai stresule (lebadake here :P, nu imi mere contu :banana:)

imi place de tine ca ai multe idei..

la motorul pe care il am acum pe simson cat de cat am umblat putin si mi-am batut capul...frezari in chiulasa, piston strunjit...etc,etc,etc.....toate astea ca sa fac cat mai mica camera de de ardere...si cum sunt la limita cu modificarile astea vreau sa incerc sa pun un piston de dacie 1100...care este cu 2 mm mai mare in diametru decat il am eu acum(68 de skoda, cu 4 segementi)...si sper ca sa ii mai dau putin vlaga..sper...dar pana nu fac treaba asta nu sunt convins cat de bine o sa mearga...

ne apucam de mesterit...ca doar vine iarna :lol:

:finger:

 

post-14093-1166550845_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

da, cu un alezaj mai mare implicit maresti si compresia! :D dar aici sunt 3 lucruri majore de care trebuie sa tii cont: admisie, aprindere si evacuare! :D

 

daca maresti compresia cresti si temperatura din camera de ardere! daca o cresti se comporta la fel ca in cazul unui motor care merge sarac in benzina! deci ii trebuie si mai multa benzina! :P dar totodata ii trebuie si mai mult aer! cel mai usor e sa ii bagi mai multa benzina, foarte greu e sa ii bagi si mai mult aer!

 

odata cu cresterea compresiei si a cantitatii de amestec puterea scanteii va scadea, deci iti trebuie si o aprindere mai puternica si mai precisa, de preferinta un tci sau un cdi! un tci iti pot recomanda din toata inima: http://www.imfsoft.com/hardware/products/j...nt-ignition.asp

 

dupa astea iti trebuie si o evacuare calculata cum trebuie! acum eu nu ma pricep la evacuari 4t dar stiu ca pur si simplu o teava goala nu ofera maximul de putere pt. un 4t! si aici nu ma refer la amortizorul de zgomot! :lol:

 

 

 

:banana: :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...