Robert Sc Postat August 20, 2015 Autor Share Postat August 20, 2015 Poate aveai un CDI in stare buna si l-au schimbat si eu ca cine stie, aveau nevoie de al tau... Nu cred ca au schimbat CDI... Acum nici eu nu stiu cum arata inainte pentru ca am mers cu el 2 zile si l-am dus direct la service dupa ce l-am cumparat si nu l-am desfacut sa ma uit in el . » Post actualizat in 20 Aug 2015 14:26 Posibil și varianta asta. Nu ai stat lângă ei când au schimbat semnalizările? Nu e de lăsat niciodată motorul la mecanic fără sa fi lângă el și sa te uiți ce face. Părerea mea Poate sa iti schimbe piesele, poată sa facă fusarai și îți ia banu aiurea, plus ca poți fura meserie dacă se prinde » Post actualizat in 20 Aug 2015 05:14 Iar în cazul în care îți spune mecanicul ca nu e de acord sa stai lângă el îl bagi în... Și cauți altul care e de acord. Simplu Nu am stat langa ei... Nici nu cred ca m-ar lasa.. Prea putini sunt de acord sa stai langa ei, ca dupa furi meserie si ei numai fac bani ) » Post actualizat in 20 Aug 2015 14:27 Legat de faza cu bateria, eu am avut multa vreme un scuter in 2 timpi (un Gilera Stalker) care nu avea baterie deloc si pornea la pedala fara probleme, mergeau si farurile. Am presupus ca primeste curent din alternator, nu m-a interesat prea tare. Pai asta e faza. nu stiu de ce numai porneste la impins . » Post actualizat in 20 Aug 2015 14:28 Prinde firul negru masa care era la electromotor undeva pe motor si incearca sa il pornesti. Am doar un fir gros care e rosu cu o dunga alba subtire. Electromotorul e cu mufa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Ma gandeam ca poate au desfacut firul negru care face legarura cu cadru si borna negativa de la acumulator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.