Sari la conținut

Coste

Membru
  • Număr conținut

    326
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    TM
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Honda CBR F3 & CBR 500 F
  • Numar Moto
    TM 15 NYZ

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda CBR 500 F, Honda CBR 600 F3

Coste's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ma gandeam ca poate au desfacut firul negru care face legarura cu cadru si borna negativa de la acumulator.
  2. Prinde firul negru masa care era la electromotor undeva pe motor si incearca sa il pornesti.
  3. Eu am tot de 500 dar daca cauti CBR 600 F1 o sa il gasesti, e acelasi motor doar cilindri difera. La ce pret ai gasit motoru ?
  4. Motorul e in 2T deci nu consuma mai mult ulei ca nu are de unde dar de tras intradevar trage mai greu, conteaza si ce uzura are setu motor.
  5. Consumul de benzina e din cauza muzicuteti care nu mai inchide bine, segmenti nu au treaba cu consumul. Acel cauciuc de care zici tu se numeste flansa de admisie iar furca la nrg cu cu arcuri nu ulei si e foarte proasta. Daca fierbe poate si fie curelusa de la pompa de apa si ulei rupta sau pompa si din cauza asta ai stricat si garnitura de la chiuloasa cel mai probabil.
  6. Uite o poza cu ambreiaju, piesa din partea dreapta e oala.
  7. Cand ai facut schimbul de ulei inainte sa pui noul filtru de ulei ai turnat ulei nou in el sa se inbibe cartonul din el cu ulei ?
  8. Nu pune 200 ml de ulei ca e prea mult, eu recomand 25 ml ulei la 1 litru benzina
  9. Sau poti muta siguranta de la cuiul de dozaj mai sus pe cui, in felul asta cuiul o sa stea mai jos in carburator (trage mai putina benzina)
  10. Silicon negru de la Victor Reinz, un tub e aproximativ 25 lei dar e de calitate si dai cu el un strat subtire numai pe marginea carterului ca in interior nu are nici un rost.
  11. La carter o sa iti tina siloconul (merge si fara silicon) dar eu ma refer ca e mai de calitate cel de care ziceam, daca o sa ai ocazia sa il folosesti ai sa vezi. Ca bagi benzina de 95 sau 98 nu te ajuta cu nimic decat sa cheltui mai multi bani in rest eu nu ii vad rostu. Carburatorul dupa ce il cureti bine il reglezi in felul urmator: Dai relantiu pana la 3000 rpm aproximativ sau sa stea mai turat Insurubezi surubul de la aer de tot Desurubezi surubul de la aer cate jumatete de tura pana auzi ca motorul sta cel mai turat (cat mai sus in rpm) Acolo te opresti si il insurubezi o jimatate de tura Scazi relantiu pana crezi ca e indeajuns Gata carburatorul ar trebui sa fie reglat bine
  12. Sper sa opti permisul cat mai repede si usor, bafta. Tot acel Kawasaki eliminator il are si acum dupa noua lege ?
  13. Fara acel distantier iti freaca bendixu de carter. Ambielajul se roteste usor cu mana ? Siliconul ala rosu e e prea bun, daca vrei silicon bun cauta Victor Reintz in ambalaj albastru silicon negru la aproximativ 25 lei
  14. Cum a zis si colegul se pune vaselina dupa care vine o garnitura de protectie dupa care pui statotul, volanta nu ai cum sa o pui gresit findca are un loc pe ambielaj unde vine o pana de metal care intra in volanta. Pune pompa de ulei in carter si acea rotita de plastic ci tit cu acel bolt pe ambielaj si invartel sa iti dai seama cum functioneaza, pe tine te deruteaza canelurile acelea din rotita de plastic.
×
×
  • Creează nouă...