Beclea Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 Salutare tuturor. Andrei este numele meu si sunt posesorul unui Bashan Farmer 250cc manual. A mers perfect pana l.au apucat damblalele ( are 2500 km ) . Sa incep cu inceputul , la un moment dat intrerupea rau de tot , ii schimb bujia ii curat carburatorul ii schimb benzina si a mers perfect. Dupa un anumit timp hop iar nu mai merge. Simptomele: intrerupe , da rateuri , abia pleaca de pe loc ( la relati se tureaza ) in sarcina da sa moara , cand se mai incalzeste parca mai pot sa plec cu el de pe loc dar tot merge parca intr-un sfert de pistor. I-am curatat carburatorul , i-am schimbat bobina , bujia din nou si nimic. Am reglat surubul la carburator la 2.5-3 ture si nimic. In camera de nivel are benzina , membrana din carburator e buna ridica cuiul de amestec. NU ii pot da de cap , i-am comandat acum CDI-ul. Intrebarea mea este urmatoarea: Pe plusus de la bobina ce curent trebuie sa fie ? 12v sau cum ? Mie pe aparatul de masuna imi arata 0 , insa daca ii scot firul moare motorul. Nu stiu ce sa ii mai fac.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 verifica jocul la supape schimba benzina vezi sa nu traga aer fals avansul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Mare atentie cu masuratorile in jurul bobinei, nu e de joaca. La intrare ai tensiuni intre 12 si 14 V, iar la iesire, atentie, tensiuni intre 8k si 20k V. Este destul testul pe care l-ai facut "daca ii scot firul moare motorul". Asta arata ca functioneaza. Plus ca o bobina nu se defecteaza asa fara motiv. Mai degraba as verifica fisa bujiei. Sa nu fie ciupita pe unde si sa-ti fure curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beclea Postat Octombrie 14, 2015 Autor Share Postat Octombrie 14, 2015 Bobina este noua , dar problema este ca pe firul de intrare aparatul de masusa imi arata 0V , si avansul cum il reglez ? ( Are soc automat daca are legatura cu ceva ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 apa la mufa cdi,bobina sau fisa de bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 am avut si eu bashan de 200, o prostie nu i-a mai dat de cap niciun mecanic..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beclea Postat Octombrie 14, 2015 Autor Share Postat Octombrie 14, 2015 Ce simptome avea ? Cumva trebuie sa ii dau de cap , ceva trebuie sa fie » Post actualizat in 14 Oct 2015 08:52AM uitat sa precizez nici socul nu mai functioneaza , adica ramane pe inchis mereu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 in cazul asta se schimba datele problemei...rezolva socul si apoi vezi daca mai face urat..probabil NU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beclea Postat Octombrie 14, 2015 Autor Share Postat Octombrie 14, 2015 Caut si nu gasesc nicaieri )) , am gasit decat in china si costa aproape 150 lei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 24, 2015 Share Postat Octombrie 24, 2015 Punei alt carburator...unu rusesc de Minsk.Costă 110 lei nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 24, 2015 Share Postat Octombrie 24, 2015 Ce simptome avea ? Cumva trebuie sa ii dau de cap , ceva trebuie sa fie » Post actualizat in 14 Oct 2015 08:52 AM uitat sa precizez nici socul nu mai functioneaza , adica ramane pe inchis mereu De ude iti dai seama? Simptomele astea le avea Linhai-ul Worker detinut de unchiul meu. Era de la pompa de benzina. Nu stiu daca tu ai asa ceva, daca ai si rezervorul este destul de sus sa ai cadere incearca sa obturezi furtunul care vine de la galerie iar celalate doua le scoti din pompa si bagi o teava intre ele ca sa le unesti, asa faci diagnoza. Ca sa carpim porvizoriu pompa am dublat membrana cu o folie de plastic . Dubios ca membrana controlata ochiometric nu prezenta fisuri sau gauri insa pe furtunul care se ducea de la pompa la admisie era benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beclea Postat Octombrie 28, 2015 Autor Share Postat Octombrie 28, 2015 Am schimbat socul , functioneaza perfect acum ( porneste turat iar dupa revine la turatia normala dupa cateva zeci de secunde) , mi-a ajuns si CDI din china si nimic....face la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 Am schimbat socul , functioneaza perfect acum ( porneste turat iar dupa revine la turatia normala dupa cateva zeci de secunde) , mi-a ajuns si CDI din china si nimic....face la fel... Te-ai uitat la ce am sugerat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beclea Postat Octombrie 29, 2015 Autor Share Postat Octombrie 29, 2015 Te-ai uitat la ce am sugerat? NU are pompa de benzina , e prin cadere si are cadere benzina , curge fluent daca scot furtunul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 29, 2015 Share Postat Octombrie 29, 2015 Cum arata bujia cand i-ai schimbat-o? » Post actualizat in 29 Oct 2015 08:41Bobina este noua , dar problema este ca pe firul de intrare aparatul de masusa imi arata 0V , si avansul cum il reglez ? ( Are soc automat daca are legatura cu ceva ) Avansul nu ai cum sa-l reglezi doar sa-l verifici cu lampa stroboscopica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beclea Postat Octombrie 29, 2015 Autor Share Postat Octombrie 29, 2015 NU stiu ce sa ii mai fac , as vrea sa ii schimb carburatorul dar sa probez cu alt carburator sa nu dau banii degeaba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 29, 2015 Share Postat Octombrie 29, 2015 NU stiu ce sa ii mai fac , as vrea sa ii schimb carburatorul dar sa probez cu alt carburator sa nu dau banii degeaba.... Ini cazul asta trece la profil o locatie ca sa stie cine-ti vede posturile daca esti din zona lui, poate sare sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beclea Postat Octombrie 29, 2015 Autor Share Postat Octombrie 29, 2015 Din Bucuresti sunt , sector 1 zona Bucurestii Noi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beclea Postat Octombrie 29, 2015 Autor Share Postat Octombrie 29, 2015 Avansul nu stiu cum se regleaza , si nici supapele sa le verific nu stiu asta este problema » Post actualizat in 03 Nov 2015 23:20Buna ziua din nou. Un amic ma tot bate la cap ca ATV meu nu merge din cauza acestui cui. Imi puteti explica si mie cum functioneaza aceasta membrana si ce rol are ? Presupun ca pe vaccum cumva , dar cine face acest vaccum etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beclea Postat Februarie 21, 2016 Autor Share Postat Februarie 21, 2016 Buna seara oameni, Atv l-am facut intre timp , era de vina cuiul de amestec. Acum mai am o nelamurire , magnetoul ce amperat debiteaza la incarcare maxim ? Motor 250cc , multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut23 Postat August 26, 2020 Share Postat August 26, 2020 Salutări , am un bashan de 250 CC Mergem motorul foarte bine ,trage foarte bine pornește bine Problema mea este Că dacă dau socul in sus de tot pornește foarte ușor se încălzește și după îl dau in jos de tot merge perfect la relantiul lui daca îl opresc și vreau să îl pornesc iar nu mai vrea sa pornească doar daca ii dau relatiul mai tare adică să stea mai turat Mă poate ajuta cineva cu un sfat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius.mihai Postat Septembrie 18 Share Postat Septembrie 18 Salut am cross cu motor bashan 250cc răcit pe apa și nu îmi pot da seama de ce are pornirea atât de grea se apasa foarte greu pe pedala electromotorul nu duce nu are putere sa învârtă motorul cu baterie de mașină am rupt pedala de pornire de enori și motorul nu este prevazut cu decompresor ce credeți ca ași putea face sa-i fac un decompresor am fost la mecanici București Cluj Maramureș l-am plimbat peste tot și nimeni nu știe ce are toți îmi spun ca are compresie foarte mare într-adevăr motorul are 20 de ore de funcționare tot schimbat și în viteza cu treapta 4 abia da motorul peste cap ce ce credeți ca ar avea va rog mukt de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Septembrie 19 Share Postat Septembrie 19 Test compresie.Daca e prea mare,pui garnitura chiulasă mai groasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius.mihai Postat Septembrie 19 Share Postat Septembrie 19 1 oră în urmă, pinnochio a spus: Test compresie.Daca e prea mare,pui garnitura chiulasă mai groasă. Pai nu scade din putere dacă nu are compresie ca și asa bashan nu e o firma de top până în treapta 2 patinează după nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Septembrie 19 Share Postat Septembrie 19 Pai matale zici ca are compresie prea mare.Atunci tre sa mai scazi din ea...cumva.Ca să nu mai rupi pedalele.Decompresoru iese din discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.