MaxOffroad Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 (editat) Pe langa vechiul meu CB750K si pentru ca imi place marca Honda, am achizitionat o Honda Varadero XL1000 din 1999. Am ales asta ca si motocicleta de zi cu zi deoarece este un motor foarte confortabil pentru statura mea, este util si pe drumuri accidentate, este bun si pentru ture lungi. Motorul este foarte puternic si raspunde excelent la acceleratiile bruste daca e cazul. Motocicleta nu e intr-o stare extraordinar de buna buna dar am inceput sa il punem la punct. Primul pas... revizia completa a carburatoarelor. (in poze e amicul meu Ovidiu care s-a ocupat de revizia motorului) Inlocuire filtru de aer, filtru ulei, ulei motor. Montat acumulator nou Exide Urmeza aranjarile estetice: - completare plastice crapate sau lipsa (carena de sub far este rupta iar protectiile de pe semnalizatoarele fata lipsesc). - Sablat si vopsit electrostatic jante - Vopsire generala - Montat crashbar - Montat suporti laterali pentru cutii de bagaje - Montat anvelope noi. Pentru cei care mai au asa ceva, am pus la mine pe server un manual de service pentru acest motor: http://www.club4x4.ro/offroadservice/Honda_Varadero_MK1_service_manual.pdf Editat Noiembrie 26, 2015 de MaxOffroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 S-o stapanesti sanatos Ai grija cu niplurile de plastic care prind cablurile de soc pe carburatoare... imbatranesc si se rup. Eu le-am schimbat pe amandoua, s-au rupt pe rand... Nu uita de bujii... manualul cere Platinum, care nu se mai fabrica. urmatorul "nivel" sunt Iridium, eu astea le-am pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Si verifica atent / schimba si intinzatoarele de distributie. Pe VTR 1000 Firestorm (acelasi motor) crapau intr-o veselie. Ti-o spune un patit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaxOffroad Postat Noiembrie 27, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2015 Multumesc pentru sfaturi! Azi am profitat de vremea buna de la noi (a fost un soare neasteptat de placut) si am facut cateva ture prin oras. Un cod pentru bujiile Iridium aveti? Sa stiu exact ce sa caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 Am uitat in ziua aia sa verific... acum mi-am adus aminte: DPR8EIX-9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip789 Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 Pe langa vechiul meu CB750K si pentru ca imi place marca Honda, am achizitionat o Honda Varadero XL1000 din 1999. Am ales asta ca si motocicleta de zi cu zi deoarece este un motor foarte confortabil pentru statura mea, este util si pe drumuri accidentate, este bun si pentru ture lungi. Motorul este foarte puternic si raspunde excelent la acceleratiile bruste daca e cazul. Excelenta "mobra" din ce mai vorbeste lumea. Oricum masiva si impunatoare. In poza doi, pare un colos....ce intaltime aveti? Imi pare un motor pt cineva de minim 1,85 inaltime, asa la prima vedere. Felicitari pentru achizitie si multi km de fericire impreuna va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 Eu, la 1.82, ajung ok cu picioarele jos... problema nu e atat inaltimea, cat latimea si greutatea. Chiar, cati km zice bordul ca ar avea? Uite topicul cu vaca mea, poate te inspiri din ceva /index.php?/topic/723811-nr-2-honda-varadero-sau-vaca-milka/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaxOffroad Postat Decembrie 3, 2015 Autor Share Postat Decembrie 3, 2015 In poze e amicul meu care a pus la punct motocicleta (curatat carburatoare, schimbat ulei, filtre etc) Nu e problema de gabarit la mine. Am 1.87 si greutate cat incape. Are 142.000 de km. Destul de mult dar tehnic motorul impecabil foarte bine. Am niste probleme estetice doar. Carena de sub far rupta si lipsa protectiile de pe semnalizatoarele fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.