Sari la conținut

cip789

Membru
  • Număr conținut

    145
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Otopeni
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Dragstar, Guzzi Breva V1100, R 1200 R
  • Numar Moto
    Confidential
  • Club
    Neafiliat

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha DragStar XVS 650 Classic, Moto Guzzi Breva V 1100, BMW R 1200 R

Vizitatori Recenți Profil

805 citiri profil

cip789's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, Ma bucur ca s-a format deja o "comunitate" locala. Pentru plimbari medii sau lungi sunt si eu, din pacate tot pe wkend pt ca in rest nu prea am timp. Cand aveti urmatoarea iesire poate imi dati si mie de veste (0741090514 - Ciprian). Multumesc.
  2. Alpine este brandul! :))) Mai au si pt inot, zbor, muzica....toate Alpine! Deci brandul trebuie sa fie!
  3. Super. Ajung si eu, plc din Otopeni pe la 10, asa ca cel tarziu pe la fara 15 ajung la OMV. Tel: 0741090514. Ne vedem acolo.
  4. Salut, Sunt interesat de tura. Cati s-au strans?
  5. Salut! Mai "misca" careva pe aici? Este o liniste totala. Daca mai frecventati, haideti sa facem cumva sa ne intalnim, mobre prin zona am vazut destule si din pacate noi intre noi nu prea ne cunoastem. Asfalt uscat!
  6. Salutare tuturor, Incepand cu luna octombrie a lui 2018 ma numar si eu printre fericitii posesori ai unul Bmw R 1200 R (2011) de care sunt deosebit de incantat dupa primii 600-700 km cat am avut timp si vreme sa o scot la plimbare. As fi recunoscator daca m-ati ajuta cu recomandare pentru o lucrare aparent usoara insa destul de migaloasa, in speta schimbarea burdufului care face legatura dintre bascula spate si cadru motor, ceea ce implica demontarea basculei spate pentru a schimba o piesa banala. Locuiesc in zona Otopeni, Ilfov. Stiu ca exista reprezentanta bmw moto in Otopeni insa nu stiu nimic despre experienta in lucrul cu ei din partea altor motociclisti si nu stiu cat de corecti sunt in preturile practicate vs alte posibilitati din piata. Apreciez orice sfat util. Multumesc.
  7. Salut Flo. E tare liniste pe aici....dar cred ca mai traieste. Am vazut cativa motociclisti prin oras...dar pe forum e liniste mare.
  8. Foarte correct, depinde ce vrei de la moto. Daca te uiti la trendul din piata, vei observa ca majoritatea celor care cumpara astfel de motociclete se incadreaza in descrierea de mai jos: Asadar, este in tourer sportiv cu pozitie neutra de pilotaj, cu o imagine/look hibrid/a de sport - turing - adventure offroad (soft/very soft), ceva mai usurica decat restul "consacratelor", .....adica pare ca au scos ceva ce este cerut de piata la momentul de fata. Eu personal sunt foarte incantat de aceasta motocicleta. singurul minus esthetic pe care il vad este bascula standard vs cea monobrat....dar de...costuri, trebuie sa taie si ei de pe ici pe colo. A.....ar mai fi un minus, ca nu am aia 12k euro sa*i sparg pe aceasta Ducati Multistrada 950. sau poate pe MV Agusta Turismo Veloce 800 (parca e mai scumpa) .. dar asta nu o pot reprosa modelului. Asfalt uscat!
  9. Un pitbull e mai scump! :-L ...insa iti recomand un Rott, Doberman, Ciobanesc German sau Ciobanes Belgian (Malinois)......astia sunt recomandati pentru paza si agresivitate nativa fata de om.....dar nu te incadrezi in buget.
  10. Mie modelul ala cu face lift, dupa 2007 parca, mi se pare foarte frumos. Este o chestiune pur subiectiva.
  11. Pe cel de 850 m-am urcat si la 1.80 cat am inaltime, am avut impresia ca sunt la limita. Ce-i drept pe cea de 900 nu am avut ocazia sa o incerc la o plimbarica, poate este mai jos. Comparativ cu Breva mea, TDM-ul (cel putin ala de 850) la nivel de sa este mai inalt. » Post actualizat in 06 Dec 2016 10:00 Eu am motor 2 in V si sunetul nu prea se aseamana. 2L tot 2L ramane, cel putin dpdv al sunetului. Fiecare vairianta de motorizare are atuurile ei, sunetul ramane la V in detrimentul L, dpmdv. Ref la intaltime....eu vorbesc despre manevre pe loc sau la viteze aproape de stop (vezi in trafic pe la semafor, intoarceri in scurt pe loc, etc), la 1.75 nu vad cum le-ai putea face pe astea comfortabil....poate sunt eu prea comod.
  12. Iti recomand sa te uti si dupa un Kavasaki Versys de 650. Se incadreaza perfect la ceea ce ceri tu, si ar trebui sa fie si in buget. Despre TDM trebuie sa stii ca inaltimea ta conteaza, personal, vad un minim de 1.80 sa nu stai pe varfuri cand o tii pe loc sau la manevre de pe loc, in rest o moto corecta. Eu cred ca trebuie sa te uiti un pic mai atent la ce iti doresti, in sensul ca poate te prinde foarte bine un moto cu 4L, sau 2V, s.a.m.d. Totusi, tu vii de pe un monocilindru....cred ca vei vrea cuplu de jos si aici iti trebuie o motorizare in 2V sau 3L, la cilindreea targetata, cred eu. Spor la shopping.
  13. Salut, Mare grija la aderenta pe o temperatura la sol de maxim 4-5 grade ( la sol nu la 1.8m) si mai ales la mazga care se formeaza pe serpentine in urma umezelii din aer si a asfaltului deloc curat. Vorbesc din experienta, am facut Cheia la 7-9 gerade in aer de 3-4 ori (deschidere de sezon). Despre Intorsura....am mers doar vara insa imi pare mult mai curat, mai luminat si deci si mai uscat si mai usor decat Cheia....totusi fii cu bagare de seama si acolo. Asfalt uscat!
×
×
  • Creează nouă...