Jump to content

cip789

Membru
  • Content Count

    145
  • Joined

  • Last visited

About cip789

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Otopeni
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Dragstar, Guzzi Breva V1100, R 1200 R
  • Numar Moto
    Confidential
  • Club
    Neafiliat

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha DragStar XVS 650 Classic, Moto Guzzi Breva V 1100, BMW R 1200 R

Recent Profile Visitors

257 profile views
  1. Salut, Ma bucur ca s-a format deja o "comunitate" locala. Pentru plimbari medii sau lungi sunt si eu, din pacate tot pe wkend pt ca in rest nu prea am timp. Cand aveti urmatoarea iesire poate imi dati si mie de veste (0741090514 - Ciprian). Multumesc.
  2. Alpine este brandul! :))) Mai au si pt inot, zbor, muzica....toate Alpine! Deci brandul trebuie sa fie!
  3. Super. Ajung si eu, plc din Otopeni pe la 10, asa ca cel tarziu pe la fara 15 ajung la OMV. Tel: 0741090514. Ne vedem acolo.
  4. Salut, Sunt interesat de tura. Cati s-au strans?
  5. Salut! Mai "misca" careva pe aici? Este o liniste totala. Daca mai frecventati, haideti sa facem cumva sa ne intalnim, mobre prin zona am vazut destule si din pacate noi intre noi nu prea ne cunoastem. Asfalt uscat!
  6. Salutare tuturor, Incepand cu luna octombrie a lui 2018 ma numar si eu printre fericitii posesori ai unul Bmw R 1200 R (2011) de care sunt deosebit de incantat dupa primii 600-700 km cat am avut timp si vreme sa o scot la plimbare. As fi recunoscator daca m-ati ajuta cu recomandare pentru o lucrare aparent usoara insa destul de migaloasa, in speta schimbarea burdufului care face legatura dintre bascula spate si cadru motor, ceea ce implica demontarea basculei spate pentru a schimba o piesa banala. Locuiesc in zona Otopeni, Ilfov. Stiu ca exista reprezentanta bmw moto in Otopeni insa nu stiu nimic despre experienta in lucrul cu ei din partea altor motociclisti si nu stiu cat de corecti sunt in preturile practicate vs alte posibilitati din piata. Apreciez orice sfat util. Multumesc.
  7. Salut Flo. E tare liniste pe aici....dar cred ca mai traieste. Am vazut cativa motociclisti prin oras...dar pe forum e liniste mare.
  8. Foarte correct, depinde ce vrei de la moto. Daca te uiti la trendul din piata, vei observa ca majoritatea celor care cumpara astfel de motociclete se incadreaza in descrierea de mai jos: Asadar, este in tourer sportiv cu pozitie neutra de pilotaj, cu o imagine/look hibrid/a de sport - turing - adventure offroad (soft/very soft), ceva mai usurica decat restul "consacratelor", .....adica pare ca au scos ceva ce este cerut de piata la momentul de fata. Eu personal sunt foarte incantat de aceasta motocicleta. singurul minus esthetic pe care il vad este bascula standard vs cea monobrat....dar de...costuri, trebuie sa taie si ei de pe ici pe colo. A.....ar mai fi un minus, ca nu am aia 12k euro sa*i sparg pe aceasta Ducati Multistrada 950. sau poate pe MV Agusta Turismo Veloce 800 (parca e mai scumpa) .. dar asta nu o pot reprosa modelului. Asfalt uscat!
  9. @gogO: Tot cu fiul sau am facut si eu scoala...si da, am avut cateva reactii....dar nu am avut cu cine....tot timpul mai avea cate ceva mai important de facut, imi spunea ca ceea ce fac e bine ( se uita la o tura 2 din manevrele ce le aveam de facut si gata, pana la noul set) Nu am asteptat 6 ani, doar ca acum am vazut ca a intrebat cineva si i-am oferit experienta mea de lucru de la acel moment. Nu cred ca ai mai vazut vreun post pe tema asta din partea mea. La acel moment, singura mobra pe care faceam practica era o amarata de Firtsbike de 125 sau 250...nu mai stiu cu certitudine (era albastra )...pe care am facut exclusiv poligonul (asta era scoala pe atunci). Repet.....nimic know how de motociclist transmis catre elev in afara exercitiilor de tip jalon, care erau pana la urma, banale. Am mai vorbit si eu cu unii cu altii si tot atunci am aflat de experienta de lucru a altora...dar eram deja la scoala Iancu. » Post actualizat in 07 Feb 2017 21:31 Corect, doar poligonul, si da era o banalitate. Atunci, nu prea era (am fost 3 cursanti in grup, la diferite ore....aceeasi experienta de lucru. Nici atunci nu a picat nimeni din scoala....dar era foarte greu sa o faci.....si avea numai Firstbike de 125 sau 250 cm...2-3 mobre din gama asta la momentul ala. Ceea ce spui ca te-a invatat pe tine Razvan, eu a trebui sa invat pe "barba" mea si tare mi-ar fi placu sa aflu de la instructor. Eu am ales atunci scoala dupa criteriul distanta....ceea ce nu m-a avantajat, de aceea mi-am exprimat parerea si experienta avuta. Ulterior am accesat niste cursuri de la Razvan Trancanu care mi-au prins foarte bine.
  10. Un pitbull e mai scump! :-L ...insa iti recomand un Rott, Doberman, Ciobanesc German sau Ciobanes Belgian (Malinois)......astia sunt recomandati pentru paza si agresivitate nativa fata de om.....dar nu te incadrezi in buget.
  11. Salut, Eu am facut scoala la ei, acum 6 ani si experienta de lucru cu ei a fost una foarte dezamagitaore, la acel moment. Pur si simplu m-au lasat de capul meu sa fac niste jaloane, nesupravegheat, pana cand isi aminteau de mine (ei nefiind prezenti in zona in care eu faceam manevrele de poligon). Atfel, nu primeai niciun sfat despre cum sa faci mai bine ceva sau ....sa sa iti arate unde gresesti. Se asigurau la final ca stii sa faci poligonul si nimic mai mult. Acum nu stiu cum este....dar atunci, era la pamant dpdv al scolirii in ale motociclismului. Nici teorie/sfaturi (nu ma refer la codul rutier) din experienta lor motociclistica nu ofereau. Recomand sa iti cauti un instrutor implicat (nu-ti trebuie campion la motociclism), mai mult decat sa fie neaparat aproape. Succes!
  12. Mie modelul ala cu face lift, dupa 2007 parca, mi se pare foarte frumos. Este o chestiune pur subiectiva.
×
×
  • Create New...