abhorrer Postat Decembrie 12, 2015 Share Postat Decembrie 12, 2015 La ce foloseste el pe un enduro ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 12, 2015 Share Postat Decembrie 12, 2015 la aceeasi treaba la care foloseste si pe un ss, micsoreaza sansele de ai intra intr-un voblaj puternic. reduce posibilitatea de highside cand lovesti o piatra doar cu spatele... bun la casa omului dar trebuie sa te obisnuiesti cu el deoarece motocicleta reactioneaza diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biscuit Postat Decembrie 12, 2015 Share Postat Decembrie 12, 2015 Jumbalex, o enciclopedie vie... Am eu un amortizor de ghidon pentru ktm GPR V4, daca esti interesat. El mai este bun si pentru sarituri, daca practici motocross-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Decembrie 12, 2015 Autor Share Postat Decembrie 12, 2015 Mulțumesc pentru explicații. Nu practic motocross-ul. Este pura curiozitate si nu găseam o explicație in limba română. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Decembrie 12, 2015 Share Postat Decembrie 12, 2015 Si cineva sa explice si care e diferenta dintre un " amortizor de ghidon" de enduro/cross si unul de strada ca sa vedem cine e documentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biscuit Postat Decembrie 12, 2015 Share Postat Decembrie 12, 2015 Si cineva sa explice si care e diferenta dintre un " amortizor de ghidon" de enduro/cross si unul de strada ca sa vedem cine e documentat. Unghiul de ruliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 13, 2015 Share Postat Decembrie 13, 2015 (editat) Si cineva sa explice si care e diferenta dintre un " amortizor de ghidon" de enduro/cross si unul de strada ca sa vedem cine e documentat. Cel de stradă, amortizează și pe revenire, cel de enduro/cross nu. L.E: Poate nu am fost suficient de clar. Dacă lovești un obstacol, care fără amortizor, ti-ar smulge ghidonul din mâini, vei beneficia de amortizare, pe un unghi (setabil la unele) însă oricum ghidonul se va mișca de pe poziția zero, la cele de Enduro, la revenirea către zero nu se face amortizare, la cele de stradă da. Editat Decembrie 13, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 13, 2015 Share Postat Decembrie 13, 2015 ai dreptate pe jumate modelele noi au reglaj si pe revenire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.