comunistu Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Va salut.in urma cu putin timp am achizitionat un gas gas ec 250 din 98.am hotarat sa i schimb pistonul. am comandat un piston wossner . am primit pistonul.surpriza.era pe 1 segment nu pe 2 cum era cel vechi. am zis ca nah asta este, il montez asa dar cand il examinez mai atent observ ca stiftul de blocare al segmentului trece exact prin fereastra opusa evacuarii...comand alt piston pe 2 segmenti..vine pistonul din nou surpriza...stifturile sunt la aproximativ 6mm unul de altul si la fel trec prin fereastra. la pistonul vechi capetele segmentilor treceau printre ferestre ca si la un 2t normal. in acest caz ce imi recomandati ?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Muta stifturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistu Postat Ianuarie 27, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2016 imi poti recomanda o varianta sigura de eliminare a stifturilor ce sunt acum si montajul celor noi ? o metoda sigura .. ca daca sar alea in mers nu cred ca se intampla lucruri bune ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Trebuie sa examinezi zona stifturilor existente ca sa vezi daca au o intaritura pe spate, sa masori cam ce grosime are materialul in zona unde vrei sa dai gaura. Stifturile vechi le pilesti pana le aduci la fata, stifturile noi din bronz (din cupru sub nicio forma) trebuie sa intre fortat, nu stiu ce sistem de stift ai adica este acoperit de segment sau vine pana la rasul exteriorul pistonului. Pentru un sfat mai competent pune poze si poate mai au si altii sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistu Postat Ianuarie 27, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2016 Segmentul acopera stiftul.loc este in piston.adica are o armatura exact acolo unde ar trebuii montate stifturile.eu m-am gandit la acul din rulmentul cu ace pentru stift. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Nu prea am am vazut stifturi de otel, originalul din ce e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistu Postat Ianuarie 27, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2016 original e tot din ceva metal nu prinde pila de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Operatiunea e realizabila in regim propriu sa zic asa dar e anevoioasa . Am fost nevoit la un moment dat sa-mi fac un piston de la a la z si treaba cu stifturile mi-a luat ceva timp. Nu stiu daca e regula dar stifturile originale pe care le-am scos dintr-un piston vechi erau din otel si la fel le-am facut si eu . Pistonul trebuie fixat desigur bine intr-o menghina, gaurile trebuie punctate sau se poate folosi un ambore pt inceputul gaurii si mai apoi spiralul de 1,5 sau 2 nu mai retin exact cat era la mine. Fiind vorba de aluminiu se va folosi o turatie mare cu avans mic si racire pt evitarea surprizelor. Sfatul meu e sa incerci mai intai pe o buc de aluminiu si sa vezi exact cum te descurci . despre viteza optima a spiralului in cazul aluminiului gasesti repede pe net un tabel. A si cel mai important desi cred ca e de la sine inteles, traba asta nu se face cu bormasina manuala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 original e tot din ceva metal nu prinde pila de el. Bine, eu nu am mai avut in mana de ceva timp (mult rau) un piston de 2T. Stiftul vechi il poti rade cu o minifreza cu panza subtire de taiere. Asa cum spunea si Ionut daca nu ai o bormasina de banc si menghina (protejezi pistonul cu lemn moale) plus minifreza cauta pe cineva care are. Daca erai din Bucuresti iti indicam pe cineva care se ocupa de asa ceva dar imposibil sa nu gasesti in Cluj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistu Postat Ianuarie 28, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2016 Va salut din nou. dupa cateva ore de munca am reusit sa schimb stifturile pistonului.vreau sa precizez ca sunt dintr-un material foarte tare si nu au putut fi indepartate decat la strung.cu ajutorul unor bacuri speciale, cu bacuri normale nu se putea prinde si centra pistonul, sa reusit inlaturarea stifturilor fara a se modifica canalul segmentului (latii) stifturile noi le-am pus dintr-un rulment cu ace cu grosimea de1.5mm. gaura pt stift a fost data de 1.4 si incalzit putin pistonul pt a intra mai osor stiftul.operatiunea a reusit, motorul functioneaza, sper sa nu sara afara stiftul avand in vedere ca este sub segment. daca aveti cunostinta de vreun piston de gg ec 250 cota 66.33 ca rog sa ma anuntati.fie el si second.ms mult » Post actualizat in 07 Feb 2016 17:52Va salut din nou:) am nevoie de sfaturile parerile voastre. la acelasi gg ec 250 am o mica problema cu ambreiajul.la rece nu intra in viteza (caraie ) am discuri de ambreiaj noi(cele cu plua pe ele,nu metalicele) cosul mare nu are urme ale ciocurilor,daca il carai asa pe loc de 3 4 ori inta in viteza, si dupa aproximativ 10 min opresc, pornesc si intra in viteza.ulei in cutie am motul 10w40 ulei pt cutie.maneta de ambreiaj are cursa,se simte ca are presiune.am desfacut capacul mic sa vad ce se intampla cand apas ambreiajul si placa de presiune se desparte de discuri....am cam ramas fara idei.sa fie oare cosul mic de vina?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.