Sari la conținut

Gilera DNA nu porneste


Postări Recomandate

Buna ziua ,as vrea sa inceparrow-10x10.png prin a spune ca sunt incepatorarrow-10x10.png in cea ce priveste motocicletele .Am achizitionat prima mea motocicleta recent, o Gilera DNA 80cc la un pret foarte redus din cauza asptectului estetic si mecanic .Primele zile a functionat perfect ,aveam planuri mari pentru ea.Intr-o zi in timp ce stateam pe loc cu ea am astupat cu mana gaura filtrului de aer (la acel moment nu aveam filtru) iar motorou' sa oprit (cea ce e normal) dupa n-am mai reusit sa o pornesc .Asa ca am desfacut-o si am incercat cat de cat sa-i dau de cap .Pana la urma am facut-o sa mearga din cauza muzicutei care avea lamelele putin indoite dar dupa un timp n-a mai pornit.Ce am incercat:

-Am schimbat muzicuta

-Am schimbat bujia

-Am observat ca am scanteie

-Benzina ajunge pana la carburator

-Am spalat carburatoru' si l-am etansat

-Am cumparat filtru de aer

-Am facut rost de un alt carburator dar acesta are CDI si nu am reusit sa-i dau de cap (nu sunt sigur ca benzina ajunge pana in motor cu acest carburator)

Am ramas in pana de idei. Ce pot sa fac?

Va multumesc si sa aveti o zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua ,as vrea sa inceparrow-10x10.png prin a spune ca sunt incepatorarrow-10x10.png in cea ce priveste motocicletele .Am achizitionat prima mea motocicleta recent, o Gilera DNA 80cc la un pret foarte redus din cauza asptectului estetic si mecanic .Primele zile a functionat perfect ,aveam planuri mari pentru ea.Intr-o zi in timp ce stateam pe loc cu ea am astupat cu mana gaura filtrului de aer (la acel moment nu aveam filtru) iar motorou' sa oprit (cea ce e normal) dupa n-am mai reusit sa o pornesc .Asa ca am desfacut-o si am incercat cat de cat sa-i dau de cap .Pana la urma am facut-o sa mearga din cauza muzicutei care avea lamelele putin indoite dar dupa un timp n-a mai pornit.Ce am incercat:

-Am schimbat muzicuta

-Am schimbat bujia

-Am observat ca am scanteie

-Benzina ajunge pana la carburator

-Am spalat carburatoru' si l-am etansat

-Am cumparat filtru de aer

-Am facut rost de un alt carburator dar acesta are CDI si nu am reusit sa-i dau de cap (nu sunt sigur ca benzina ajunge pana in motor cu acest carburator)

Am ramas in pana de idei. Ce pot sa fac?

Va multumesc si sa aveti o zi buna.

in primul rand ar trebui sa treci la profil macar locatia iar daca esti din Timisoara te ajut eu cu nr unui mecanic foarte bun in scutere...

Editat de banat rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

in cateva idei

-sper ca n-ai uitat sa-i pui ulei de amestec alfel gripezi ambielajul si pistonul

-detaliaza complet pasii cum "ai spalat carburatorul si etansat" .... e usor sa-l dereglezi, incl eu am patit-o cand eram tanar si nestiutor.

-cand conectezi carburatorul , grija mare sa nu iti traga aer fals in motor,adica sa nu fie crapat racordul intre carb si admisie, sa nu aibe joc la mana.

-niste poze detaliate cu operatiunile de mai sus ar fi de mare ajutor.

-alt carburator nu are CDI, probabil are 2-3 fire si un senzor in lateral ptr shoc electronic/automat.

-tb aflat daca iti vine sau nu benzina pe piston.....cum? dai la automat 2-3 secunde....scoti bujia, vezi cum e....pui si o poza aici cu ea ( din optiune more reply options/attach file) ... si mai vedem

spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

in cateva idei

-sper ca n-ai uitat sa-i pui ulei de amestec alfel gripezi ambielajul si pistonul

-detaliaza complet pasii cum "ai spalat carburatorul si etansat" .... e usor sa-l dereglezi, incl eu am patit-o cand eram tanar si nestiutor.

-cand conectezi carburatorul , grija mare sa nu iti traga aer fals in motor,adica sa nu fie crapat racordul intre carb si admisie, sa nu aibe joc la mana.

-niste poze detaliate cu operatiunile de mai sus ar fi de mare ajutor.

-alt carburator nu are CDI, probabil are 2-3 fire si un senzor in lateral ptr shoc electronic/automat.

-tb aflat daca iti vine sau nu benzina pe piston.....cum? dai la automat 2-3 secunde....scoti bujia, vezi cum e....pui si o poza aici cu ea ( din optiune more reply options/attach file) ... si mai vedem

spor!

Va multumesc pentru promptitudine,mi-am actualizat profilu' dar din pacate sunt din Tulcea.

Uleiul este amestecat in rezervor cu benzina ,cu toate acestea de fiecare data cand pornesc motocicleta se aprinde becu' de ulei ,din cate am inteles este normal la acest tip de motocicleta iar becul se stinge dupa ce motocicelta este in miscare.

Carburatoru' a fost demontat si separat de restu' pieselor ,spalate cu apa ,lasate la uscat si pus o pasta care etanseaza deoarece garnitura nu exista.Am inteles ca exista o combinatie intre cele doua suruburi ,cel de benzina strans si dat inapoi 2 ture jumate iar cel de aer "dupa ureche".

Aici s-ar putea sa fie problema ,racordul intre carburator si admisie nu are joc la mana in schimb un surub am observat ca se invarte in gol iar initial era pusa pe post de garnitura o pasta rosie pentru etansarea ei.

Maine pe lumina voi posta si pozele

Sincer nu ma pricep deloc ,dar am reusit sa-l conectez la admisie si la cablu de accelerare in schimb nu sunt sigur daca are benzina deoarece la carb cel vechi cand porneam ,pe gura de la filtru de aer iesia benzina dar la acesta nu iese nimic

De fiecare data cand am scos bujia era imbibata de benzina si a trebuit uscata.Voi posta poze maine

Va multumesc pentru timpu' acordat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

becul de ulei se aprinde cat pui contactul si se stinge teoretic imediat cum porneste motorul , normal ptr orice vehicul. carburatorul nu se spala cu apa,probabil din cauza aia nu l-ai curatat deloc si poate l-ai infundat mai tare,si chiar au ramas apa prin diverse zone. la orice magazin de piese auto gasesti DECARBUSOL,special ptr treburi d-astea. altfel la benzina toti am amesteca si cu apa ca-i buna. daca bujia e imbibata de benzina ,clar se inneaca si e dereglat carbul.dupa ce al speli cu solutia aia,mergi la o vulcanizare sa ti-l sufle cu aer comprimat prin toate gaurelele. cele 2 suruburi : de obicei surubul cel mai apropiat de motor este ptr reglaj benzina ( incearca la 1,5 ture ) ,iar cel mai apropiat de filtrul de aer ptr aer evident ( incerca la 2,5 ture) . al treilea surub mai mare care-l rotesti cu mana este cel de relanti,ala se regleaza dupa ureche. probabil carburatorul tau intre corpul lui si cana in care-ti sta benzina nu are garnitura,si ai pus silicon (rosu sau negru,negru e un pic mai bun) sa nu-ti curga benzina. la racordul dintre carb si admisie banuiesc ca vb de suruburile in care racordul se fixeaza de admisie pe motor ,iar daca unul se invarte in gol si aveai silicon de etansare e foarte posibil sa traga si aer fals pe acolo. curata cu benzina bine cele doua suprafete,sterge cu o carpa curata si uscata sa nu ramana impuritati, pune din nou silicon in strat de 1mm uniform intins dar nu in exces ,strangi usor de tot nu ferm suruburile de fixare si lasa macar 6 ore sa se usuce . dupa uscare mai strange putin de suruburi , sper ca ai si colier intre carburator si racord sa nu scape aer si acolo pe net unele racorduri de DNA sunt cu prindere in 3 suruburi si au o teava mica de alama in forma de L , in care vine conectat ori furtun daca ai racord cu prindere in 2 suruburi model simplu iar unul nu strange deloc, big problem, trebuie majorat cu tarod (daca nu stii ce-i aia cauta pe google) neaparat. odata cele de sus verificate si facute,dai o cheie si mai vedem

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

becul de ulei se aprinde cat pui contactul si se stinge teoretic imediat cum porneste motorul , normal ptr orice vehicul. carburatorul nu se spala cu apa,probabil din cauza aia nu l-ai curatat deloc si poate l-ai infundat mai tare,si chiar au ramas apa prin diverse zone. la orice magazin de piese auto gasesti DECARBUSOL,special ptr treburi d-astea. altfel la benzina toti am amesteca si cu apa ca-i buna. daca bujia e imbibata de benzina ,clar se inneaca si e dereglat carbul.dupa ce al speli cu solutia aia,mergi la o vulcanizare sa ti-l sufle cu aer comprimat prin toate gaurelele. cele 2 suruburi : de obicei surubul cel mai apropiat de motor este ptr reglaj benzina ( incearca la 1,5 ture ) ,iar cel mai apropiat de filtrul de aer ptr aer evident ( incerca la 2,5 ture) . al treilea surub mai mare care-l rotesti cu mana este cel de relanti,ala se regleaza dupa ureche. probabil carburatorul tau intre corpul lui si cana in care-ti sta benzina nu are garnitura,si ai pus silicon (rosu sau negru,negru e un pic mai bun) sa nu-ti curga benzina. la racordul dintre carb si admisie banuiesc ca vb de suruburile in care racordul se fixeaza de admisie pe motor ,iar daca unul se invarte in gol si aveai silicon de etansare e foarte posibil sa traga si aer fals pe acolo. curata cu benzina bine cele doua suprafete,sterge cu o carpa curata si uscata sa nu ramana impuritati, pune din nou silicon in strat de 1mm uniform intins dar nu in exces ,strangi usor de tot nu ferm suruburile de fixare si lasa macar 6 ore sa se usuce . dupa uscare mai strange putin de suruburi , sper ca ai si colier intre carburator si racord sa nu scape aer si acolo pe net unele racorduri de DNA sunt cu prindere in 3 suruburi si au o teava mica de alama in forma de L , in care vine conectat ori furtun daca ai racord cu prindere in 2 suruburi model simplu iar unul nu strange deloc, big problem, trebuie majorat cu tarod (daca nu stii ce-i aia cauta pe google) neaparat. odata cele de sus verificate si facute,dai o cheie si mai vedem

 

» Post actualizat in 05 Feb 2016 10:53

becul de ulei se aprinde cat pui contactul si se stinge teoretic imediat cum porneste motorul , normal ptr orice vehicul. carburatorul nu se spala cu apa,probabil din cauza aia nu l-ai curatat deloc si poate l-ai infundat mai tare,si chiar au ramas apa prin diverse zone. la orice magazin de piese auto gasesti DECARBUSOL,special ptr treburi d-astea. altfel la benzina toti am amesteca si cu apa ca-i buna. daca bujia e imbibata de benzina ,clar se inneaca si e dereglat carbul.dupa ce al speli cu solutia aia,mergi la o vulcanizare sa ti-l sufle cu aer comprimat prin toate gaurelele. cele 2 suruburi : de obicei surubul cel mai apropiat de motor este ptr reglaj benzina ( incearca la 1,5 ture ) ,iar cel mai apropiat de filtrul de aer ptr aer evident ( incerca la 2,5 ture) . al treilea surub mai mare care-l rotesti cu mana este cel de relanti,ala se regleaza dupa ureche. probabil carburatorul tau intre corpul lui si cana in care-ti sta benzina nu are garnitura,si ai pus silicon (rosu sau negru,negru e un pic mai bun) sa nu-ti curga benzina. la racordul dintre carb si admisie banuiesc ca vb de suruburile in care racordul se fixeaza de admisie pe motor ,iar daca unul se invarte in gol si aveai silicon de etansare e foarte posibil sa traga si aer fals pe acolo. curata cu benzina bine cele doua suprafete,sterge cu o carpa curata si uscata sa nu ramana impuritati, pune din nou silicon in strat de 1mm uniform intins dar nu in exces ,strangi usor de tot nu ferm suruburile de fixare si lasa macar 6 ore sa se usuce . dupa uscare mai strange putin de suruburi , sper ca ai si colier intre carburator si racord sa nu scape aer si acolo pe net unele racorduri de DNA sunt cu prindere in 3 suruburi si au o teava mica de alama in forma de L , in care vine conectat ori furtun daca ai racord cu prindere in 2 suruburi model simplu iar unul nu strange deloc, big problem, trebuie majorat cu tarod (daca nu stii ce-i aia cauta pe google) neaparat. odata cele de sus verificate si facute,dai o cheie si mai vedem

Pana la urma am reusit sa etansez tot ce era de etansat ,la carburatoru' pe care il vedeti pus am observat ca trage foarte putin aer prin gaura de la filtru de aer comparat cu cel care il am in ultima poza.Carburatoru' din ultima poza este dupa parerea mea mai bun dar din pacate nu-l pot folosi deoarece unu' din cele 4 suruburi (care strange corpul carb si cana de benzina) se invartea in gol ,asa ca singura solutie a fost sa strang cu un surub mai mare ,desteptu' de mine nu si-a dat seama ca in timp ce infiletez surubul cu mult mai mare decat cel original gauresc si interioru' filetului unde se strange surubul de benzina .Asa ca de fiecare data cand incerc sa strang surubul acesta sare datorita arcului pe care-l are.Pot printr-o metoda sa rezolv acesta problema?! Deoarece nu sunt sigur daca carburatoru' pe care-l am montat isi face treaba cu toate ca dupa ce l-am scos am bagat degetul la racordul dintre admisie si carb si am observat ca avea putina benzina.

Voi merge maine si voi cumpara un decarbusol ,dar problema este ca nu stiu pe care dintre cele doua carburatoare sa folosesc solutia.

post-92708-0-73660200-1454668761_thumb.jpg

post-92708-0-76405700-1454668769_thumb.jpg

post-92708-0-10958600-1454668857_thumb.jpg

post-92708-0-63653600-1454668864_thumb.jpg

post-92708-0-75325500-1454668872_thumb.jpg

post-92708-0-52825500-1454669609_thumb.jpg

post-92708-0-28898100-1454669616_thumb.jpg

post-92708-0-10719300-1454669624_thumb.jpg

post-92708-0-87953800-1454669630_thumb.jpg

post-92708-0-22070400-1454669637_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lol! alt surub mai mare in ultima poza n-ai gasit....?????

nu-mi place cum arata nici unul dintre ele,e o mare tiganeala cu suruburile ,plus ca ai niste furtune care nu par a fi conectate cum trebuie....in prima poza e un stutz care iese din carburator de culoare galbena care sta in aer neconectat!

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lol! alt surub mai mare in ultima poza n-ai gasit....?????

nu-mi place cum arata nici unul dintre ele,e o mare tiganeala cu suruburile ,plus ca ai niste furtune care nu par a fi conectate cum trebuie....in prima poza e un stutz care iese din carburator de culoare galbena care sta in aer neconectat!

 

lol! alt surub mai mare in ultima poza n-ai gasit....?????

nu-mi place cum arata nici unul dintre ele,e o mare tiganeala cu suruburile ,plus ca ai niste furtune care nu par a fi conectate cum trebuie....in prima poza e un stutz care iese din carburator de culoare galbena care sta in aer neconectat!

Pana la urma am cumparat un carburator nou ,dar tot nu porneste.Am incercat "n" variante la setarile de la carburator dar niciuna nu merge .De la ce ar putea fi?

» Post actualizat in 11 Feb 2016 22:53

Am rezolvat problema! Motocicleta porneste doar cand trag de soclu si accelerez la maxim,in momentu' in care las acceleratia moare motoru' .De la ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...