Sari la conținut

Cum scot bateria de pe cbf500?


Emotion
 Share

Postări Recomandate

In primul rand, ditamai topicul de care vorbesti n-a strams nici macar o pagina de postari(adica 20).

In al doilea rand, e si grija proprietarului care se teme sa zgarie sau sa rupa ceva, ceea ce e de inteles avand in vedere ca e prima lui motocicleta. Poate n-a tras suficient de baterie de teama ca o sa zgarie cadrul.

Pana anul trecut am avut si eu un CBF 500 si dupa primul sezon si eu m-am chinuit destul sa scot bateria. Norocul meu e a fost ca amicul la care am lasat-o in garaj avea mai multa experienta si mi-a aratat cum se da jos bateria.

scuze pentru offtopic

 

20 de postari despre cum sa desfaci 2 suruburi de la borne si sa scoti bateria din carcasa ... fara sa fie nevoie sa demontezi juma' de zi sau sa rupi nu stiu ce pe acolo. La asta ma refer. Lucrurile simple ar trebui sa ramana simple pentru a fi "everythingproof".

Pana anul trecut am avut si eu o honda VTR1000F pe care m-am ambitionat s-o servisez din roata-n roata (vezi topicul meu de vanzare cu pomelnicul de interventii) si spre mai marele meu noroc decat tine :peace: eu am avut toate sculele necesare si (fara sa ma laud) si experienta suficienta cat s-o reasamblez si sa mearga mai bine decat inainte. Dupa care am vandut-o promitandu-mi solemn ca nu mai pun vreodata mana pe vreo honda. Nu e nimic hightech sa te dea pe spate, doar omecanica simpla pusa ca curca-n lemne.

 

on topic, sper ca initiatorul topicului sa se descurce repede cu bateria si sa aiba parte de mobra mult si bine, sincer.

Over

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am luato a pornit la "sfert" dupa 2 zile la 2-3 grade sub 0, a mai invartit o data de doua ori dar nu avea destula putere sa faca aprinderea, si a murit . Luat redresor pus pe baterie, chinuit sa pun bornele inapoi din cauza piulitelor patrate din borne si spatiul ingramadit ... mers vreo 2 zile, dupa care iar a murit, de data asta nu mai invartea de loc, luat curent de la o baterie de masina , a pornit in 2 secunde, mers vreo 100km cu ea fara sa o opresc si dupa nu am mai avut probleme cat m-am mai plimbat, facut rar si etc , ceva plimbari scurte de craciun cat a permis vremea. Acum o voi pune pe redresor cand ma gandesc sa o scot de la iernat. Va porni sigur dupa o noapte pe redresor, mii sa nu ma lase pe undeva unde nu voi avea o baterie de masina sau etc la indemana, impinsa nu porneste nici daca te rogi de ea. doar sa pui pe ea vreo 5 ca mine (am vreo 55 kg) sa reusesti sa invarti motorul impins. are o compresie data naibii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut o honda cbf 600 s si pot spune ca si eu am intampinat probleme la inlocuirea bateriei. Prima daca a fost mai greu insa dupa e simplu. Tot ce trebuie sa faci este sa tragi in spate de baterie pana langa acele furtunase iar apoi sa o tragi de colt spre tine. Atata timp cat ti-a trecut coltul la baterie de furtune nu prea ai ce sa rupi ... este pusa in acel suport de plastic.

 

Cat despre unei eu am folosit bardhal 10w40 full sintetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e normal sa ramai cu baterie descarcata asa.

In mod normal poate sa sta si o luna sau mai mult fara probleme la pornire apoi.

cand am cumparato a fost pornita de vreo 4-5 ori fara sa se circule cu ea ... banuiesc ca de asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...