Sari la conținut

intretinere moto guzzi breva 750 ie (si nu numai)


hawk
 Share

Postări Recomandate

Nu prea e normal sa pape 10W60 si 10W40, care are vascozitate mai mica la cald, nu. Dar Castrol e cunoscut ca delicios, toate motoarele il papa cu pofta. Si nu era chiar nepotrivit, e un ulei "high performance" - teoretic, in cartea BMW-ului erau mai multe recomandari (clasica schema cu temperaturi), normele corespundeau.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare, de 2 zile sunt posesor de Breva 750ie, pentru ca vremea este urata nu am apucat decat sa-i fac proba de drum cand am cumparat-o, revin cu pareri peste cateva zile, sper sa fi facut o alegere buna in ciuda opiniilor mecanicilor si prietenilor care m-au sfatuit sa nu imi iau Moto Guzzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de 2 zile sunt posesor de Breva 750ie, pentru ca vremea este urata nu am apucat decat sa-i fac proba de drum cand am cumparat-o, revin cu pareri peste cateva zile, sper sa fi facut o alegere buna in ciuda opiniilor mecanicilor si prietenilor care m-au sfatuit sa nu imi iau Moto Guzzi.

 

Stai linistit, in Romania, orice este diferit de moto Japoneza nu-i buna dpdv al majoritatii mecanicilor.

Cine stie sa lucreze si pe alte motociclete, iti va spune, in general, alta parere.

Te felicit pentru alegere si iti doresc sa te bucuri de moto!

 

In cazul meu, pot sa iti spun ca sunt foarte multumit de alegerea facuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel am patit si cu prima motocicleta, Kawasaki Balius de 250 model facut pentru Japonia de 40 de cai 21000 turatii (record la vremea aia), acum imi zic unii sa nu o vand niciodata :) Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...

Salut! Are cineva idee cum se montează volanta la un V75 P.A. N.T. (sau la un Nevada Club cu carburatoare și aprindere Digiplex - că se pare că sunt la fel)?

 

post-3357-0-36935600-1492187810_thumb.jpg

 

E vorba despre piesa măzgălită de mine cu roșu.

Mulțam fain.

 

Și Paște fericit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poziția față de arbore (sau de P.M.S. sau orice altceva) pentru că "inteligent" fiind şi "deloc grăbit" am apucat să o demontez înainte de a o marca. Cupluri de strângere mai am prin diverse manuale dar nu am găsit manual de P.A. N.T. şi nici scheme de montaj prin manualul de Nevada Club 98 - 01 cu care seamănă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit ceva pe un forum olandez si incerc sa traduc, desi nu e scris prea logic nici acolo.

In esenta ar fi cam asa, volanta se poate monta doar in 4 pozitii si e greu sa gresesti.

Trebuie dat jos capacele de culbutori si bujiile.

Apoi cand un cilindru e aproape de TDC in cursa de compresie (valvele inchise) trebuie sa fie o cama de la volanta sub senzor.

Cand invarti motor mai departe trebuie sa se pozitioneaza identic pentru celalt cilindru (alta cama evident).

Pe langa asta mai trebuie sa fie un semn pe volanta care trebuie se corespunde cu gaura de inspectie de aprindere (nu cel de senzor).

O sa mai cer lamuriri, vedem ce spune lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțam fain. Cu cele 4 poziții sunt perfect de acord (sunt trei pini simpli pentru senzorul aprinderii și unul dublu). Problema (și nu una rară la Guzzi) este că eram ferm convins că am semne pe volantă (uitând că la celălalt Guzzi erau greșite) și de fapt nu am. Mai sap și eu dar nu pare că am succes.

 

post-3357-0-61184100-1492245907_thumb.jpg post-3357-0-66658200-1492245926_thumb.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici un macar un semn cu D?

Ca ai mai scris cineva:

Cilindru drept sa fie pe tdc si apoi pozitionezi volanta in asa fel in cat ca ai semnul D la gaura de inspectie. Gaurile din volanta acuma trebuie sa fie aliniate cu cele de pe arbore cotit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că "Evrika".

După lupte seculare care m-au costat 2 sprayuri de curățat, 2 găleți de apă, o pereche de blugi, o bluză și o pereche de mănuși de cauciuc am descoperit ceva semne prin ambreiaj. Nu știu exact ce înseamnă dar tocmai asta mi s-a părut a fi un semn.

 

post-3357-0-58664200-1492278054_thumb.jpg și post-3357-0-10094700-1492278075_thumb.jpg

 

 

P.S. Bineînțeles că am mai descoperit că pe lângă disc îmi mai trebuie și rulment și tija de ambreiaj.

 

P.P.S. Happy Easter everybody!


» Post actualizat in 15 Apr 2017 17:49

Nu există pe volanta asta nici un semn vizibil prin gaura din cutie care să conțină vreo literă sau cifră.

Sunt doar două linii perfect identice a căror semnificație încă îmi scapă. Par să fie legate de reglajul supapelor după cum mi-a ieșit mie din învârteală.


post-3357-0-00700300-1492278532_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...