john17 Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 (editat) Nu prea e normal sa pape 10W60 si 10W40, care are vascozitate mai mica la cald, nu. Dar Castrol e cunoscut ca delicios, toate motoarele il papa cu pofta. Si nu era chiar nepotrivit, e un ulei "high performance" - teoretic, in cartea BMW-ului erau mai multe recomandari (clasica schema cu temperaturi), normele corespundeau. Editat Martie 8, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Octaa Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Salutare, de 2 zile sunt posesor de Breva 750ie, pentru ca vremea este urata nu am apucat decat sa-i fac proba de drum cand am cumparat-o, revin cu pareri peste cateva zile, sper sa fi facut o alegere buna in ciuda opiniilor mecanicilor si prietenilor care m-au sfatuit sa nu imi iau Moto Guzzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 S-o stăpânești sănătos și fără evenimente neplacute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Octaa Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 S-o stăpânești sănătos și fără evenimente neplacute Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip789 Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Salutare, de 2 zile sunt posesor de Breva 750ie, pentru ca vremea este urata nu am apucat decat sa-i fac proba de drum cand am cumparat-o, revin cu pareri peste cateva zile, sper sa fi facut o alegere buna in ciuda opiniilor mecanicilor si prietenilor care m-au sfatuit sa nu imi iau Moto Guzzi. Stai linistit, in Romania, orice este diferit de moto Japoneza nu-i buna dpdv al majoritatii mecanicilor. Cine stie sa lucreze si pe alte motociclete, iti va spune, in general, alta parere. Te felicit pentru alegere si iti doresc sa te bucuri de moto! In cazul meu, pot sa iti spun ca sunt foarte multumit de alegerea facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Octaa Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 La fel am patit si cu prima motocicleta, Kawasaki Balius de 250 model facut pentru Japonia de 40 de cai 21000 turatii (record la vremea aia), acum imi zic unii sa nu o vand niciodata Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMP Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Octaa poate ne arati si noua proaspata achizitie,sau ma uit prin oras dupa tine,poate ne vedem la o tura prin Iasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Balius? fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Octaa Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Ne vedem cum sa nu, da Balius 1 sau ZR 250...din 1992 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Octaa Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Salutare, a avut sau are cineva pierderi de ulei la cardan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Am avut ulei pe disc de frana dupa ce am pus prea mult ulei in transmisie finala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 Salutare, a avut sau are cineva pierderi de ulei la cardan? Da, in toamana asta. S-ar parea ca trebuie schimbata o granitura. Cica e boala de cardane, imbatraneste aia si scuipa ulei. Oricum vad la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Salut! Are cineva idee cum se montează volanta la un V75 P.A. N.T. (sau la un Nevada Club cu carburatoare și aprindere Digiplex - că se pare că sunt la fel)? E vorba despre piesa măzgălită de mine cu roșu. Mulțam fain. Și Paște fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Adică poziția sau cuplu de strângere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 Poziția față de arbore (sau de P.M.S. sau orice altceva) pentru că "inteligent" fiind şi "deloc grăbit" am apucat să o demontez înainte de a o marca. Cupluri de strângere mai am prin diverse manuale dar nu am găsit manual de P.A. N.T. şi nici scheme de montaj prin manualul de Nevada Club 98 - 01 cu care seamănă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 Am gasit ceva pe un forum olandez si incerc sa traduc, desi nu e scris prea logic nici acolo. In esenta ar fi cam asa, volanta se poate monta doar in 4 pozitii si e greu sa gresesti. Trebuie dat jos capacele de culbutori si bujiile. Apoi cand un cilindru e aproape de TDC in cursa de compresie (valvele inchise) trebuie sa fie o cama de la volanta sub senzor. Cand invarti motor mai departe trebuie sa se pozitioneaza identic pentru celalt cilindru (alta cama evident). Pe langa asta mai trebuie sa fie un semn pe volanta care trebuie se corespunde cu gaura de inspectie de aprindere (nu cel de senzor). O sa mai cer lamuriri, vedem ce spune lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 Mulțam fain. Cu cele 4 poziții sunt perfect de acord (sunt trei pini simpli pentru senzorul aprinderii și unul dublu). Problema (și nu una rară la Guzzi) este că eram ferm convins că am semne pe volantă (uitând că la celălalt Guzzi erau greșite) și de fapt nu am. Mai sap și eu dar nu pare că am succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 Nici un macar un semn cu D? Ca ai mai scris cineva: Cilindru drept sa fie pe tdc si apoi pozitionezi volanta in asa fel in cat ca ai semnul D la gaura de inspectie. Gaurile din volanta acuma trebuie sa fie aliniate cu cele de pe arbore cotit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 Cred că "Evrika". După lupte seculare care m-au costat 2 sprayuri de curățat, 2 găleți de apă, o pereche de blugi, o bluză și o pereche de mănuși de cauciuc am descoperit ceva semne prin ambreiaj. Nu știu exact ce înseamnă dar tocmai asta mi s-a părut a fi un semn. și P.S. Bineînțeles că am mai descoperit că pe lângă disc îmi mai trebuie și rulment și tija de ambreiaj. P.P.S. Happy Easter everybody! » Post actualizat in 15 Apr 2017 17:49Nu există pe volanta asta nici un semn vizibil prin gaura din cutie care să conțină vreo literă sau cifră. Sunt doar două linii perfect identice a căror semnificație încă îmi scapă. Par să fie legate de reglajul supapelor după cum mi-a ieșit mie din învârteală. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 Nu e cumva D-ul de care vorbeam mai sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 Tot ce se poate. Mie la momentul ăla și fără ochelari mi-a părut o linie. Orice ar fi mulțumesc pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 Posibil sa nu fie. Din păcate nu am guzzi lângă mine că sa mă uit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.