motanu' Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Salutare, datorita faptului ca am rezervor mai mare pe un Transalp 1997, PD10, nu am acces la surubul care regleaza relantiul. Caut o solutie de prelungire flexibila a acestui surub, sau ceva de genul asta. Ceva idei? A mai patit cineva asa ceva? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 (editat) iei un cap de surubelnita, o bucata de 4-5 cm de furtun , infigi partea hexagonala in furtun si in celalat o surubelnita in cruce . Faci un semn/o crestatura pe furtun, ca sa poti numara rotatiile . Zic de surubul cu arc, ce regleaza amestecul la relanti si care se insurubeaza relativ usor. Editat Martie 29, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 O bucata de furtun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Martie 30, 2016 Autor Share Postat Martie 30, 2016 Update: varianta "furtunul", simpla si eficienta, nu a mers. Surubul e indreptat oblic spre fata, iar intre capul lui si cilindrul din fata e doar juma de centimetru. Loc insuficient pentru a face o bucla a furtunului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Update: varianta "furtunul", simpla si eficienta, nu a mers. Surubul e indreptat oblic spre fata, iar intre capul lui si cilindrul din fata e doar juma de centimetru. Loc insuficient pentru a face o bucla a furtunului. Indoaie o surubelnita la 45, sau doua (ca sa poti prelua cate 1/2 ture) , e chinuiala mai mare dar sufera "baba la frumusete". Eu am "stricat" vreo doua surubelnite pe niste suruburi smechere (de aparate electrocasnice) cu un nas pe mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 (editat) Vezi ca exista la magazinele de scule/bricolaj/aliexpres niste antrenoare "dupa colt"! Se pune un bit in varf si are un arbore la 90° pe care pui manerul. Cauta "angle bit driver" pe google, sunt pe tel si nu pot pune poza sau link. Editat Martie 30, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Nu cred ca exista scula de cumparat sa intre in 05cm.Tot ceva facut(improvizat) trebuie..Colegu..de-o poza,ai loc?Sa vedem si noi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 (editat) In dracia aia e un angrenaj conic, daca surubul ala tre' bibilit intr-una (nu tin minte sa fi umblat la el in 6 ani cat am avut Transplant) il pui direct pe surub! Sau o fulie cu sfoara, ca la scalele de radio infasurata pe un ax paralel cu surubul Editat Martie 30, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 In dracia aia e un angrenaj conic, daca surubul ala tre' bibilit intr-una (nu tin minte sa fi umblat la el in 6 ani cat am avut Transplant) il pui direct pe surub! Sau o fulie cu sfoara, ca la scalele de radio infasurata pe un ax paralel cu surubul Daca te plimbi iarna/vara cam simti nevoia sa umbli la el cand ai asa mari diferente de temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 Eu mergeam cu TA de la +4℃. In fine, nu asta e subiectul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 presupun ca nu poti baga un bit acolo pe care sa il invarti cu o cheie fixa. Pune si tu o poza ! eventual si ceva ca reper dimensional Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Aprilie 1, 2016 Autor Share Postat Aprilie 1, 2016 Update: Nu mai pot face poza, cel putin pana la urmatoarea data cand dau jos rezervorul. Ca sa ajung acolo trebuie sa dau jos carene laterale plus sa, scut, crash bar dreapta si rezervor. Deocamdata am reglat relantiul care era mare dupa iarna si dupa niste lucrari. E prima data cand umblu la relanti in 2 ani. Chestia cu reglajul relantiului din exterior era doar o 'pasarica' de-a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Ma mir ca n-a zis nimeni sa pui un motoras pas cu pas + controlerul aferent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.