Sari la conținut

Postări Recomandate

Vad ca nu avem un topic de povesti si vad ca au aparut cateva pe forum.

Daca intereseaza autocolantele, eu am vopsit mobra si i-am comandat de la kiwidecals. Cdi-ul urmeaza sa il iau de nou de la Ignitech. Cel primit de la Cristian1 inca e in stadiul de reparatie cu piese trimise prin tara. Astept sa le asamblez si sa vad daca merge reparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cum toate merg bine, vineri dupa ce am pus inapoi la loc cdi-ul vechi de scuter (urmeaza si unul ignitech sau original), dupa o tura scurta a plecat intr-o lume mai buna si releul de incarcare. Sunt bune hondele, pacat ca se strica doar piese ieftine pe ele. Asa ca, daca stiti vreun pont...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce fain ca in sfarsit avem sectiune dedicata , pun poze si cu jucaria mea : dominator md25 1995 GII 239cc 13kw-delimitat la 17kw

 

dotata cu cdi de kymco agility si merge bine.

 

http://dhost.info/ax1/ nenea asta are o pagina cu tot ce vrei,info,manuale,detalii despre piese,poveste despre reconditionarea mobrei etc

 

Cristiane n-am mai dat nici un semn cu crash bar-ul de 3 saptamani ca mi-am belit glezna cu Diversionul la ultima plimbare (fractura tri-maleolara ) si mai am de tras o luna cu ghips radiografii si doctori , mobra e mai bine ca mine , evident ca prima data tot pe micul tzantzar ma voi sui.

 

inainte sa fac prostia de a ma varsa in curba si dupa direct in pat , am dat peste acest exemplar fain aranjat (cel alb) si tare ma bate gandul de un deflector identic de confectionat si hand guard-uri

post-89731-0-47176400-1461239630_thumb.jpg

post-89731-0-51244700-1461239897_thumb.jpg

post-89731-0-99513700-1461239898_thumb.jpg

post-89731-0-47425700-1461239900_thumb.jpg

post-89731-0-93144600-1461239901_thumb.jpg

post-89731-0-35158100-1461239903_thumb.jpg

post-89731-0-35676500-1461240836_thumb.jpg

post-89731-0-84321300-1461240836_thumb.jpg

post-89731-0-33916900-1461240837_thumb.jpg

post-89731-0-24010400-1461240838_thumb.jpg

post-89731-0-76227600-1461240838_thumb.jpg

post-89731-0-34482400-1461240839_thumb.jpg

post-89731-0-89087200-1461240839_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si tare ma bate gandul de un deflector identic de confectionat

 

Fa-ti-l transparent, din plexiglas. Chiar daca arata mai bine colorat, transparent e mai util, mai ales pe coclauri. Vezi unde calca roata fata la viteze mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am luat de la un magazin ce importa piese de scutere maxi scutere si atv-uri din constanta vara trecuta cu 80 lei , pe el scria ceva gen kymco 50-200 .cert e ca arata la fel ca originalul , porneste bine, in ture mari trage frumos, dar pana in 5k merge ca un motor de 125. fiindca n-am avut original functional si am luat-o deja masochita, nu stiu care e diferenta intre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Atunci mai studiez. Despre releu de incarcare tot de la motomus am primit o oferta de ceva releu de atv care corespunde la mufe si putere. 140 lei. Urmeaza sa ma decid daca il iau ala, ignitech sau fac unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de parbrizul ala, estetic da arata f frumos culoare plina ,si nu cred ca transparent ar fi la fel de aratos....plus ca,la cei 1,88 ai mei...sigur vazutul rotii nu va fi inca o problema :)) poate doar cu un parbriz cat telescoapele de inalt

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noul releu. "Putin" mai mare. Merge pana la 18 amperi, deci cred ca va face fata :))). Sa traiasca motomus si domnul care m-a servit. Si @mad_max_86.

asa da...sculaa bree :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Da. Am reparat-o. Adica un prieten a reparat-o. Nu la ateliere specializate. I-am comandat un cdi dedicat, un releu de incarcare (intre timp s-a ars si ala). Am dus-o si ce a urmat a fost spectacol: a dezbracat-o pana la partea electrica. A fost masurata toata si se pare ca nu s-a umblat la ea. Nimic intrerupt. A pus cdi-ul nou, releul si i-a dat drumul. Si nimic. 0 scanteie. Si a reinceput sapaturile. Si nimic. Asa ca a trecut la carburator intre timp, ca sa nu se enerveze prea tare. A pus cdi-ul chinezesc inapoi, a curatat tot carburatorul, am pus cateva piese noi in el sii-a dat cheie. Si dracia a pornit. Nu fluctueaza, nu gafaie, nu fasaie. Ma enerveaza cat de usor porneste. Concluzia: am trimis cdi-ul de 500 lei inapoi si a ramas cu unul banal, chinezesc, care merge si e ieftin la inlocuire. Acum merge ca un ceas elvetian, dar pacat ca sotia mea nu face km. Daca se gandeste sa il vanda, va fi un alt motor vechi cu km putini (ca sa aiba si forumistii de servici ce baga de vina).

Cristi, de baut, cu ocazia primei iesiri impreuna, cat vrei tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. L-am dat. Am trecut la imblanzit zmei. De iesit mai greu. In Iulie avem toate weekendurile ocupate cu lucrul, amandoi. Asa ca dupa, incercam. Sau poate se amana vreo nunta brusc ca nu se mai iubesc si putem face o tura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fain,a reinviat topicul....azi am scos si eu martoaga la ITP ca expirase cat am stat in concediu medical.glezna ai ok,am sincronizat suruburile de la dreptul cu stangul.

traiaca cdi-urile chinezesti eftine,ce bine ca n-am dat banii pe unul scump

in alta ordine de idei,problem...dupa cativa km s-a rupt burduful de cauciuc de la telescopul stang,si nici dreptul nu-i grozav.....vreo idee de unde as putea gasi ceva sa se potriveasca exeptand celebrele burdufe planetare de dacie?(am luat deja,dar sunt prea scurte).... evident ca nu de nx/ax ca piese pt ele suna deja obscen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind pe lungimi speciale, ori comanzi pe original ( daca crezi ca merita) ori adaptezi o pereche de la alte Honde mai vechi. Doar ca materialul ala nu prea intinereste. Eu am sa le dau jos la primul semn de oboseala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fain,a reinviat topicul....azi am scos si eu martoaga la ITP ca expirase cat am stat in concediu medical.glezna ai ok,am sincronizat suruburile de la dreptul cu stangul.

traiaca cdi-urile chinezesti eftine,ce bine ca n-am dat banii pe unul scump

in alta ordine de idei,problem...dupa cativa km s-a rupt burduful de cauciuc de la telescopul stang,si nici dreptul nu-i grozav.....vreo idee de unde as putea gasi ceva sa se potriveasca exeptand celebrele burdufe planetare de dacie?(am luat deja,dar sunt prea scurte).... evident ca nu de nx/ax ca piese pt ele suna deja obscen.

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/10202170000/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...