wawessh Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 (editat) KTM-ul are in jur de 220kg cu benzina si ce fiare mai are pe el si cu topcase se duce in 230-240 kg(e in liga ei, nu are legatura cu alte adv-touring uri-poate doar cu 1190 ADV R). Dar mobra e mirabolanta cat timp este in miscare pe offroad, daca te opresti ai intrat in belea ca e prea grea. Acum depinde si cat de mult iti permiti sa o dai pe jos ca ea se ridica usor de jos. Merge si cu sidecases, topcase, roll bag,crash bag-uri si pasagera(vreo 480 kg in total) blana pe forestiere, suspensie minunata de offroad. Cel mai bine 990 se simte pe drumuri intinse forestiere(ca asta Bilbor-Glodu), poti sa mergi si cu +100 si cu pasager si bagaje pana zboara cineva. Merge sa zbori cu ea si cu pasagerul. Pe asfalt nu impresioneaza, mai ales cu TKC pe fata, ma chinui sa o opresc fara sa intre ABS-ul. Trebuie sa il schimb ca e periculos de prost. Imi iubesc KTM ul, dar e o mobra cu un caracter foarte puternic si greu de dominat . Una dintre cele mai proaste motociclete pentru incepatori, foarte violenta. Deocamdata nu stiu cand ajung acolo cu moto, ma bate in schimb gandul sa fac Bucuresti-Calimani pe bicicleta. Trebuie sa trag acum vreo 5-6 zile cu +100 km prin jurul Bucurestiului sa vad in ce forma de shaorma sunt. Daca se iveste ceva ocazie si aflu ca drumul e practicabil, te anunt. Vezi ca mai poti sa urci pana unde ajunge telescaunul din Vatra Dornei usor prin Todireni. Poti sa urci si pe Giumalau pe forestier, cam rupt anul trecut, n-am urcat pana sus dupa ce am derapat 20 de m intr-o serpentina aplecata rau cu un sant pe diagonala. Am urcat-o fara sa cad dar am lasat motorul acolo(mai era putin si nu avea rost riscul-200 m) si am urcat pana pe varf cu piciorul ca era si mai rau drumul si cu inclinatie mare(mult mai mare ca pe Bilbor-Glodu). Merge cu motor de <600 sau daca iti permiti cateva trante si sunt mai multi. Daca o scapi in inclinatie mare, greu o pui pe roti ca e mult pietris/nisip, nu e noroi. Super de facut traseul,dar mai greu ca ala de la Paltinis. Eu m-as muta de tot in zona aia, mai greu cu oportunitatile acolo dar tot gasesc eu ceva in viitor. Editat Aprilie 22, 2016 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Aha... Prin Dirmoxa am fost de mai multe ori, acum drumul e bun (inainte sa refaca tronsonul Paltinis - Dirmoxa, albia riului si drumul ocupau acelasi spatiu, 2in1). Ce nu-mi place e zona mai dinspre Neagra-Brosteni, cu milioanele de gauri si gaurele (devine obositor sa le tot ocolesti). Ruta cu manastirea mi s-a parut cam abrupta, n-am avut curaj s-o fac... De fiecare data am ajuns tirziu in zona aia si nu m-am mai aventurat. Virfurile de pe traseul cu harta Borca-Glodu nu prea au drum, aia e problema. Se vad niste poteci pe acolo, dar naiba stie cum se prezinta la fata locului. Parca m-as baga... intr-o perioada mai secetoasa. Ne intilnim undeva, cindva, sa incercam (stiu ca nu esti din zona, dar... daca vii)? Poate mai gasim si alte locuri de `treierat' pe acolo. PS: Cam ce greutate are 990ADV, de curiozitate? Salut. Daca ajungi prin Dorna da-mi un semn, poate ne intalnim si discutam despre o gramada de trasee ce pot fi facute cu XT-ul. Eu am NX 650 si merg cam pe oriunde........Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piggy Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 @wawessh, mi se pare greut 990-ul tau, in contextul tavalirilor si necesitatea de a-l ridica de pe jos. De exemplu cu XT-ul, la inaltimea mea de 1.65m, o dau cu cracii in sus aproape la fiecare iesire (sincer nu-mi amintesc tura mai lunga pe dirt in care sa nu fi cazut de pe loc sau la viteza mica). Deci am de ridicat ceva, dar e drept ca mai am de lucrat mult si la asa-zisul `skill' (poate as mai reduce din prabusiri). As vrea si eu ktm, dar poate 690 sau chiar 450. In fine, asta e alta discutie, daca e. Cit despre oportunitatile economice din zona asta, ceva decent doar cu mult noroc sau un serviciu care nu depinde de locatie neaparat (programare, grafica, etc). Spor la treburi si reintrarea in forma. @moriss, OK, suna bine si sper sa pot face cit mai multe ture incolo. Cam ce lungimi au traseele? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 @wawessh, mi se pare greut 990-ul tau, in contextul tavalirilor si necesitatea de a-l ridica de pe jos. De exemplu cu XT-ul, la inaltimea mea de 1.65m, o dau cu cracii in sus aproape la fiecare iesire (sincer nu-mi amintesc tura mai lunga pe dirt in care sa nu fi cazut de pe loc sau la viteza mica). Deci am de ridicat ceva, dar e drept ca mai am de lucrat mult si la asa-zisul `skill' (poate as mai reduce din prabusiri). As vrea si eu ktm, dar poate 690 sau chiar 450. In fine, asta e alta discutie, daca e. Cit despre oportunitatile economice din zona asta, ceva decent doar cu mult noroc sau un serviciu care nu depinde de locatie neaparat (programare, grafica, etc). Spor la treburi si reintrarea in forma. @moriss, OK, suna bine si sper sa pot face cit mai multe ture incolo. Cam ce lungimi au traseele? Merci! ktm 690 la 1.65, nici o sansa. am eu unul, cu prima ocazie te convingi singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 @moriss, OK, suna bine si sper sa pot face cit mai multe ture incolo. Cam ce lungimi au traseele? Merci! Traseele le faci cat de lungi, sau cat de scurte vrei....posibilitati sunt muuulte..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Update: Am fost eu in weekend pe el. E noroi aproape de Bilbor, urcarea pe Bilbor e super ok(la fel ca anul trecut). Au refacut drumul din varf spre Glodu, mai putin prima urcarea de la Glodu spre varf. Prima urcare de la GLODU e mai proasta ca anul trecut si au umplut santurile cu pietre mari(10 cm). Adica ori o iei printre santuri(30-40cm) ori o iei prin ele. Cu moto mari e cam problematica urcarea asta ca e panta cam mare si e o "prapastie" fix pe urcare. Si cei care au ABS, trebuie oprit neaparat pe panta din varf spre Glodul ca e o mare sansa sa nu te mai opresti voluntar. Asa ca eu nu il recomand celor fara ceva experienta in offroad cu motoare enduro-ADV, fiindca e destul de abrupt/ingust/rape cam dubioase fix langa forestier. Pentru cei cu ceva experienta si motoare usoare e super ok. Poti sa faci 5 ore si ceva Bucuresti-Vatra Dornei pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.