Sari la conținut

Motor 2 supape vs 4 supape


sprike
 Share

Postări Recomandate

Va salut. Urmaresc sa cumpar un maxiscuter de 125 cc cu motor in 4 timpi: M-am oprit la urmatoarele 2 modele: Honda PCX 125 si Yamaha N-Max 125; Motorul de pe Honda PCX are 2 supape iar motorul de pe Yamaha N-Max are 4 Supape;

 

Ce parere aveti despre aceste 2 modele legate de fiabilitate raportat la numarul de supape;

Ce parere aveti despre diferenta de pret: Desi modelul de la Yamaha N-Max este mai performant este si mai ieftin fata de Honda PCX

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intotdeuna cand ai un motor mai complicat sansele dupa multi km sa se strice sunt mai mari,cand? nimeni nu stie....poate fi ceva la 10mii sau 100mii km.....mai ales ca yamaha are 4 supape cu distributie variabila...cum zice si nenea in primul clip,honda e honda si dotarile cat si comfortul si tinuta de drum o recomanda , si diferenta prea mica de putere nu face diferenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles

ai inteles niste tampenii.

 

honda aia e facuta in malayesia sau nu stiu pe unde dracu, am desfacut vre-o 3, sunt praf, de noi !

 

2 supape, e mai eficient la turatie mica (cuplu) , 4+ supape mai eficient la turatie medie-mare (putere), pe tine te intereseaza puterea, cuplul e pentru tractoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde sti tu ce ma intereseaza pe mine?

nu stiu cocos, ca n-am mers cu motociclete sau scutere, eu doar le-am vazut pe interneti.

 

ia-ti honda

 

honda e honda, power of dreams, you meAt the nicest people on a honda, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cocos, ca n-am mers cu motociclete sau scutere, eu doar le-am vazut pe interneti.

 

ia-ti honda

 

honda e honda, power of dreams, you meAt the nicest people on a honda, etc

 

Spune ce vrei, am cerut o parerere pe forum despre doua scutere; Ce te ambalezi asa

 

Nu sunt fan Honda si nici Yamaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O umila comparatie intre 2 si 4 valve (ca intre Honda si Yamaha nu sunt in masura):

 

La 4V se obtine o putere mai mare pentru aceeasi capacitate cilindrica datorita in special faptului ca motorul lucreaza mai bine la turatii mai mari. Nu stiu daca "lucreaza mai bine" e cel mai corect termen insa intr-un timp delta T, cat sta deschisa admisia, intra o cantitate mai mare de amestec carburant prin 2 supape de admisie decat prin una singura. Asta e valabil si pentru evacuare. Intrand mai mult amestec obtii o detenta mai puternica si, implicit o putere mai mare. Am spus "putere" si nu "cuplu" pentru ca diferenta se vede doar la "wide open throttle" combinata cu vecinatatea "redline", in restul plajei de functionare intra suficient amestec atat printr-o supapa cat si prin doua. 2V nu-i mai complex decat 4V pentru ca, in cele mai multe situatii, cele doua supape de admisie sunt actionate de aceeasi cama si acelasi culbutor iar reglajul se face cu surub pe fiecare valva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 2 supape sectiunea de trecere e mai mic si turbionarea mai buna, deci la sarcini mici si medii cuplul e mai buna de la turbionarea mai buna.

 

Multumesc einstein1984

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...