Jump to content

Berevoescu Mihai

Membru
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

About Berevoescu Mihai

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pitesti
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Burgman AN400 K4

Recent Profile Visitors

179 profile views
  1. Trebuie sa aiba CIV. E singurul lucru de care are nevoie scuterul. Cu CIV te duci la RAR pentru ITP (iti da cartonasul galben). Cu CIV, cu cartonasul galben si cu contractul de vanzare cumparare vizat de primarii (aici citeste ultimul paragraf) te duci la inmatriculare sau inregistrare, dupa caz. Daca n-are CIV ca a fost inregistrat la primarie pe vremea cand "mergea si asa", iti trebuie certificatul de conformitate si, culmea legislatiei romanesti, se elibereaza CIV si se considera nou si nu-ti trebuie itp... Daca n-are nici certificat de conformitate, e neinmatriculabil. Vezi ca certificatul de conformitate e o hartie semnata si stampilata de producator, cu seria cadrului pe ea, nu vreo foaie scoasa la imprimanta de tine de pe mobile.de sau alt site! Ce mi se pare mie suspect e ca radierea inseamna de fapt "radiere din circulatie", nu radiere de la impozit. Impozit platesti pentru simplul fapt ca-l detii, nu trebuie neaparat sa circuli cu el. Radierea de la impozit se face in cazul vanzarii/distrugerii/furtului. Sunt curios cum o sa vizeze primaria vanzatorului contractul de vanzare pentru un vehicul pentru care nu a incasat impozit.
  2. Am disponibile 2 bilete de tren de la aeroportul Stansted pana in Londra. Pot fi folosite pana pe 16 (sau 17) iunie 2019. Intrucat intru destul de rar pe aici, cine le vrea sa-mi dea un email pe mihaiberevoescu arond yahoo punct com. Le am in format pdf, trebuie listate si pot fi folosite. Biletele erau dus-intors dar in directia gresita (adica Londra spre aeroport si retur) iar mie imi trebuiau invers, asa ca am mai cumparat un set in directia buna dupa ce relatiile cu clientii de la Stansted express mi-au spus ca "early booking" bla bla "no change and no refund". Eu oricum nu le mai folosesc asa ca daca ajuta pe cineva, le dau cu placere.
  3. Ca sa ghicesc... sa zicem 8306 euro sau 38770 lei.
  4. Craiova - Pitesti: clar pe european. Ocolesti Pitestiul pe varianta spre autostrada, mergi pe autostrada pana la iesirea spre "Ciresu - Coseri" sau urmatoarea "Topoloveni" si iesi de pe autostrada. Continui pe drumul vechi spre Bucuresti si anume :Topoloveni, Gaiesti, Titu, Chitila. Drum acceptabil: bucati de asfalt ca-n palma cat si bucati cu plombe. Uneori si cate un radar. Per total e circulabil. Ajungi pe centura Bucurestiului. Faci stanga, ca sa ocolesti bucurestiul pe partea de nord si iesi prin Pantelimon pe drumul vechi spre mare: Legliu, Ileana, Florica, Medgidia, Cernavoda... etc. Asfalt ca-n palma, drum liber, testat de mine weekendul trecut. Acu, din Bucuresti ai doua variante: ori drumul vechi, ori daca vrei sa ocolesti putin poti sa pleci spre Oltenita, Calarasi, sa treci cu bacul la Ostrov si de acolo Adamclisi, Cobadin, Mereni Amzacea. Drumul nu e dintre cele mai bune, dar circulabil. Ultima parte in schimb, daca de la Cobadin o tai in linie dreapta spre mare, e zob: bucati de asfalt cu cratere cat china si bucati de drum neasfaltat. Am trecut pe acolo vara trecuta si, cu toate injuraturile la adresa cui a turnat asfaltul, m-as duce din nou. A treia varianta cred ca e cea de care ai intrebat tu la inceput: Craiova, Caracal, Alexandria, Giurgiu, Oltenita si mai departe catre mare. Stiu ca am trecut anul trecut si pe acolo si am zis ca nu mai vreau din nou. Nu mai stiu care anume bucata era buna si care nu, dar stiu ca erau kilometri intregi de drum pe care nu-mi venea sa depasesc 50km/h nici macar in afara localitatii. Oricum ar fi, sa-ti rezervi o zi intreaga pentru drum. O sa-ti ia vreo 8-10 ore daca mergi cu viteza adaptata drumului (drumului in sensul de asfalt, ca traficul e ca si inexistent).
  5. Asta cu “o face doar cand sta pe loc” e cu dus si intors: preupun ca nu pui niciodata contactul si nici nu incerci s-o pornesti cand esti in mers... S-ar putea sa fie exact problema acelui contact prin rezistenta de 100 de ohmi. Nu sunt convins ca asta e cauza sau ca ai acea rezistenta in contact; e doar o presupunere bazata pe faptul ca motocicleta e de la acelasi producator si din aceeasi perioada cu scuterul meu. Ma gandesc ca cdi-ul verifica inchiderea acelui circuit doar la pornire iar asta nu inseamna ca e stabil in mers ci doar ca cdi-ul nu-l mai verifica. Cum a zis si tng, desi nu e an400 sunt totusi destul de multe similitudini la capitolul asta. » Post actualizat in 14 Jul 2018 22:09 PS: tng, ca ai mai multa experienta: exista vreun fir de masa care ar putea sa oxideze in vreo mufa/piulita? Ca asta ar explica si de ce s-ar deteriora lcd-ul si s-ar arde bobina acului in cazul in care releul regulator n-ar mai avea masa ca si referinta. @initiator: vreun bec ti s-a ars cumva de cand are simtomele astea?
  6. Eu am un burgman din 2004, asa ca s-ar putea sa fie cam la fel pe partea electrica. Exista pe undeva (la mine e in fata, langa far) o mufa cu 6 pini care nu e conectata nicaieri. In acea mufa, daca faci scurt intre 2 pini, o treci in modul service iar pe display iti apare un cod de eroare. Cam asa: https://www.google.ro/search?q=suzuki+burgman+dealer+mode&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi5gqW27ZvcAhWCFiwKHY2qCuIQ_AUICigB&biw=1366&bih=672#imgrc=4w5uJ4vPGKwfSM: In functie de acel cod de eroare, vezi ce anume nu ii convine. Din ce stiu eu, ca sa se aprinda "FI" si sa nu porneasca pompa de benzina pot fi urmatoarele cauze: - cric lateral lasat - kill switch - TO sensor (tip-over sensor, ala care ar trebui sa opreasca motorul cand te rostogolesti) - o anume rezistenta de 100 de ohmi care nu e data pe nicaieri prin documentatie, insa e efectiv in mufa care intra in contact. Cand invarti cheia, pe langa faptul ca cuplezi fizic un contact de +12V, se mai inchide un circuit care are inseriat un rezistor de 100 de ohmi. Daca acel circuit nu se inchide sau se inchide fara rezistenta aceea, se aprinde F1, nu apare niciun cod de eroare insa nu pleaca pompa de benzina. Eu am descoperit asta cand i-am facut pornire din telecomanda... Toate celelalte cauze care-mi trec prin cap si care ar aprinde FI-ul lasa pompa de benzina sa functioneze. De-aia ar fi bine de stiut ce anume nu-i convine, ca sa restrangi aria de cautare. Daca te ajuta ce ti-am scris si e si la tine la fel, am si codurile de eroare pentru burgman 2003-2006. » Post actualizat in 13 Jul 2018 10:42 Hai ca am mai gasit ceva care sa te ajute: https://www.suzuki-forums.net/index.php?/topic/9230-fi-codes-and-dealer-mode/
  7. Acu' nu ca eu m-as pricepe, da intreb pt un prieten... Nu cumva trebuie sa existe si amestec corespunzator in cilindrul ala ca sa se produca aprinderea? Adica, sincer, in 1000 de km facuti, daca ar fi venit benzina si in cilindrul ala, la un consum de 4%, ar fi doua galeti de benzina care au trecut pe acolo nearsa. Iar rezultatul ar trebui (cred) sa se vada si in baia de ulei. La fel: un rateu in toba la cateva secunde iarasi mi se pare suspect. Cred ca daca amestecul ar fi corect ar trebui sa pocneasca in evacuare de ti-ar fi si rusine sa mai mergi cu ea. In fine; parerea mea e sa arunci un ochi si la carburator, filtru de benzina infundat, furtun gatuit sau orice ar putea intrerupe fluxul de benzina catre cilindrul ala, ca presupun ca are 2 carburatoare.
  8. Mai nou inmatricularile se fac de catre DRPCIV, nu politie. Formularele noastre sunt ramase de pe vremea lui Pazvante Chioru'. In sprijinul afirmatiilor mele aduc urmatorul link: http://www.rarom.ro/cs-uploads/RNTR7.pdf pagina 11, punctul 22. In rezumat, in CIV datele vehiculului se inscriu de catre RAR iar cele despre proprietarde catre autoritatea competenta sa efectueze inmatricularea. Stiu, o sa-mi zici ca inmatricularea si inregistrarea sunt chestii diferite... Asa e, dar legislatia noastra atat prevede. De-aia si mopedurile sunt autovehicule, dar pot fi oprite in trafic de politia locala...
  9. Se trece. Vezi imaginea atasata: CIV al unui scuter inregistrat de mine in 2014 la Pitesti. Datele au fost completate de functionarul de la primarie. In alta ordine de idei: ca sa le inregistrezi pe numele tau ai nevoie de contract vanzare cumparare intre tine si fostul proprietar (SRL-ul in cazul de fata), viza de la impozite si taxe pe contract cum ca SRL-ul si-a achitat impozitele, dovada efectuarii ITP (la orice service care face ITP moto), actualul certificat de inregistrare, asigurare obligatorie pe numele tau, placuta cu numarul de inregistrare. Daca poti obtine toate astea e ok, daca stii sigur ca nu poti obtine vreuna din ele, n-are rost sa te apuci de treaba.
  10. Salut. Am trecut eu pe transalpina acum 2 zile (duminica) si acum 3 saptamani. Drumul e ok, dar acum 3 saptamani m-a plouat cale de 30 de km, de la Obarsia Lotrului si pana la Ranca si nu-i tocmai placut. Oficial, drumul e neterminat si de-aia e restrictia cu orele 07-22 cat si de tonaj. Daca ai de gand sa pleci in curand, vezi pe site-ul anmh ca e cod portocaliu deocamdata
  11. Ar fi interesant de stiut si daca au posibilitatea sa faca echilibrare. Eu pe unde am fost m-am lovit de vesnicul raspuns "n-avem cu ce..."
  12. Gata, imi fac autocritica. Am gasit baza legala. Art.135 din regulament. Asa ca speedy k, scuze. Nu-mi editez postarea de mai sus ca imi asum ce spun. Desi mi se pare o tampenie, asta e legea.
  13. Speedy k, zeu al codului rutier, lumineaza-ma si pe mine cu articol de lege! Ca asa de mistouri si aratat cu degetul suntem buni toti. Mi-e ca o dam in flame, dar ma calca pe nervi aia de le stiu pe toate dar n-aduc niciun argument. Deci vreau baza legala ca daca eu vin de pe DJ si ma intalnesc cu tine care circuli pe DN, tu ai prioritate de drum national.
  14. Poti sa scrii baza legala pentru afirmatia asta? Gen articol si ce act normativ. Din ce stiu eu nu mai e nicio diferenta intre DN, DJ sau DC referitoare la acordarea prioritatii. Daca nu sunt indicatoare se aplica regula prioritatii de dreapta. Vorbim doar de drumuri publice, nu iesirea din curte.
  15. Daca mai ai nevoie de inca cineva sa-ti spuna sa-l arunci, sunt aici Ca sa-ti faci o idee, un tv din zilele noastre se compune din 4 piese principale: 1. placa de baza cu telecomanda aferenta https://www.aliexpress.com/item/Support-7-55-V56-Universal-LCD-TV-Controller-Driver-Board-PC-VGA-HDMI-USB-Interface-USB/32800788642.html care costa pana in 100 lei en-detail 2. Sursa de alimentare, tot sub 100 lei 3. carcasa de plastic (cam cat sa coste 1kg de plastic?) 4. panelul. Asta e restul pretului. Ca sa inlocuiesti panelul te costa mai mult decat un tv nou deoarece in primul rand trebuie comandata o singura bucata in timp ce in fabrica de asamblare se cumpara probabil cate 10000 odata. In al doilea rand, transportul costa. In al treilea rand cine-l inlocuieste trebuie sa scoata si el un ban, ca altfel face munca patriotica si moare de foame. Daca tv-ul complet a costat 1100 lei, estimez ca panelul costa pe undeva pe la 800 de lei pret cu care iese pe poarta fabricii. Acu, cat sa coste restul operatiunilor (transport, manopera, etc) ca sa merite sa-l inlocuiesti? Parerea mea e sa suni la rorec si sa-ti faci o programare. Macar asta e gratis.
×
×
  • Create New...