Sari la conținut

Probleme pornire Hornet


Postări Recomandate

Pornesti mobra, scoti mufa de la releu si masori pe cele 3 fire albe/galbene de la stator... curent alternativ, luate perechi. 1-2, 2-3, 1-3... vezi ce valori ai si daca sunt la fel pe toate perechile. De acolo vezi ce faci mai departe...

edit: masori la mufa care vine de la baterie si stator, nu la cea de la regulator, ca la ala o sa ai 0, fiind deconectat

Imi poti da te rog cateva detalii ref la pozitie releu si modul cum se scoate?Din ce am citit pe net ar trebui scos rezervorul???
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Estd vreo diferenta intre relee? Ma uit pe olx si unele sunt 90 lei altele 400 lei, ambele noi.Alea mai ieftine sunt chinezarii? Cum imi pot da seama?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exceptand calitatea exista totusi posibilitatea ca cele chinezesti (aliexpress e full de asa ceva si sunt sub 80 ron) sa fie cu noroc sau nu. Si decat sa schimbi cate unul la cateva luni sau sa nu scoata tensiunea constanta/dorita as sugera la releu sa nu faci rabat.

Fie altceva adaptabil si mai bun ca cele honda originale, fie OEM si cu garantie. In orice caz cel original care este capsulat in rasina daca s-a ars, il arunci, nu ai ce repara la el fiind un consumabil.

Iar din punct de vedere racire fata de alte modele cei de la honda cred ca au taiat din costuri unde nu era cazul - nici radiator - nici aluminiu - si usor subdimensionat. Poti oricand inschimb sa ii montezi o racire aftermarket (a se citi ventilator mic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://olx.ro/oferta/releu-incarcare-honda-hornet-alte-modele-ID5WfvC.html

 

Asta este original sau chinezarie? Poate gasesc la cineva unul care este k.Eu mi-am luat alternator la masina ca mi-au zis 3 mecanici ca este bulit.Bineinteles ca era slta problema si il am acum la vanzare la un pret mult,mult mai mic decat l-am cumparat eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti dreptate dar este scump in draci unul nou.Am gasit la vreo 4 mil.Stiti magazin k la preturi in Buc?

» Post actualizat in 12 May 2016 19:16

Problema rezolvata.Era de la releu.Acum merge perfect dar m-a usurat de 500 lei cu montaj cu tot si 1 an garantie.

Am fost la baietii de la Obor la GRANT RACING GARAGE.Rcomand cu drag.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut. Cer si eu o parere aici ca sa nu deschid alt topic.

 

Tot despre un Hornet e vorba, de modelul 2009.

Dupa ce scot bateria de la incarcat imi arata 12.32V, iar daca pornesc motorul cu farul pornit( porneste automat ) imi arata 11.77V. Daca turez undeva pe la 4000 rpm, nici o schimbare, adica tot undeva la 11.7V imi arata.

Am dat o tura mica, nici 500 metri, oprit motorul, dau sa pornesc iar, nimic..face sunetul descris aici pe pagina. Releul de incarcare e destul de cald, dar nu stiu sa zic daca aia e temperatura lui sau se supraincalzeste. Bateria nu e calda.

 

Credeti ca e releul sau poate fi si bateria odata ce dupa incarcare are 12.32V ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

La fel am patit si eu.Poti sa o pornesti, sa aprinzi farul si o sa observi ca daca tii aparatul de masurat pe baterie o sa iti scada putin cate putin pana ramai fara baterie.

Cel mai usor si sigur este sa incerci cu un alt releu inainte sa il schimbi.Eu asa am facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat, eu dupa ce am scos-o de la redresor imi arata 13.5 dar eu zic sa incerce inainte sa cumpere bateria.

Si eu am crezut prima data ca este bateria si a fost releul.Chiar, bateria cand ai schimbat-o ultima data?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria ( Yuasa YTZ10S ) nu stiu cand a fost schimbata ultima data, pentru ca motorul e la mine de prin februarie.

 

Am gasit la cineva un releu, si o sa probez pe la vreo luni marti sa vad daca e doar ala sau nu.


» Post actualizat in 11 Jun 2016 19:40
Am zis sa revin cu deznodamantul:bateria era praf,regulatorul era ok. Am ajuns cu chiu cu vai la mecanic,care dupa ce a pus testerul pe baterie i-a si aparut ca aceasta trebuie schimbata.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Buna, am un hornet din 99' si acum cateva zile am tras o busa la o trecere de cale ferată. Mi-a fugit roata din fata. Nu a mai vrut sa pornească, iar dupa vreo jumatate de ora de impins a pornit cu socul tras. De atunci nu mai porneste din prima, doar din a doua cu butonul tinut vreo 7 secunde, deai inainte de cazatura pornea din prima cu socul trasPosibil sa trebuiasca o sincronizare, sau bujiile schimbate? Mentionez ca sunt începător.

Editat de Zarul1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...