alexandru0812 Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Salut. Imi poate explica cineva unde se afla releul de incarcare la hornet pc 34 si ce trebuie sa dau jos pentru a ajunge la el? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Regele Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Salut.Ce ai patit? Probleme cu pornirea am si eu.Cum de ai aflat ca este releul si nu altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Sub rezervor in partea dreapta fata. Daca virezi maxim stanga se poate vedea fara sa desfaci nimic. Pentru a ajunge la el trebuie sa demontezi micile carene laterale si sa dai jos rezervorul. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru0812 Postat Mai 11, 2016 Autor Share Postat Mai 11, 2016 Multumesc. Imi incarca 18-20 V si deja mi-a distrus o baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0n0rath Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 (editat) 1. Scoti saua 2. Demontezi cu un imbus ambele capace laterale de protectie 3. Deconectezi ambele borne de la baterie (scoti si bateria dupa caz) 4. Demontezi surubul de la rezervor 5. Scoti toate furtunasele (recomand un cleste cu varful cat mai lung aici) 6. Demontezi rezervorul 7. Scoti releul 8. Desfaci berea si implicit o bei 9. Montezi noul releu sau faci un upgrade in acest sens (iti dau o recomandare pe PM) 10. Montezi totul in ordine inversa. Editat Mai 11, 2016 de m0n0rath Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru0812 Postat Mai 11, 2016 Autor Share Postat Mai 11, 2016 Upgrade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0n0rath Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Eu personal dupa cateva cautari intense am montat un Shindengen FH010BA MOSFET R/R. Este cel standard de pe kawa zx10R 2005+. Diferente notabile : mosfet , incomparabil mai bine construit (radiator mare de racire/build) , tensiunea la ralanti este de 13.6-13.8 permanent si in ture inalte 14.9-15 constant fara fluctuatii. Dezavantaje - daca nu ii construiesti un backplate cu diferentele de distanta intre suruburi il vei monta doar in cel din dreapta pe cadru. Implicit marimea lui e o oarecare problema insa incape la fix. Eu deoarece nu sunt fan legat cabluri am eliminat mufele originale si montat pini si mufe speciale (cele care vin din fabrica pe kawa comandate din JP). Gen : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru0812 Postat Mai 11, 2016 Autor Share Postat Mai 11, 2016 Asa o sa fac daca se va strica si acesta. L-am montat urmeaza sa masor incarcarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Eu personal dupa cateva cautari intense am montat un Shindengen FH010BA MOSFET R/R. Este cel standard de pe kawa zx10R 2005+. Diferente notabile : mosfet , incomparabil mai bine construit (radiator mare de racire/build) , tensiunea la ralanti este de 13.6-13.8 permanent si in ture inalte 14.9-15 constant fara fluctuatii. Dezavantaje - daca nu ii construiesti un backplate cu diferentele de distanta intre suruburi il vei monta doar in cel din dreapta pe cadru. Implicit marimea lui e o oarecare problema insa incape la fix. Eu deoarece nu sunt fan legat cabluri am eliminat mufele originale si montat pini si mufe speciale (cele care vin din fabrica pe kawa comandate din JP). Gen : Diferenta e ca o sa-ti faca praf bateria (daca nu si becuri, mufe, cablaje etc), la cei 15v pe care zici ca-i scoate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0n0rath Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 @Geo conform datelor din manualul de service daca nu ma insel suna cam asa 13.0v – 15.5v @5,000rpm. In cazul de fata valoarea de ~14.8-14.9 la 5-8k RPM nu este depasita. Asadar unde e problema dpdv electric ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Nu am vazut manualul de Hornet, dar mi se pare ca e f mult 15-15,5v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0n0rath Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 si mie mi se pare mult 15V. Acum pentru motocicleta daca inginerii zic ca e ok, cel mai probabil nu va pati nimic rau. Insa pt baterie ce e peste 14,4 V o cam fierbe. Cat te tine o baterie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0n0rath Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Cea actuala si singura cumparata pana acum cred ca are in jur de 2 ani. In primul am ucis-o de 3 ori pana am schimbat releul (care aparent avea personalitate si doar cand se supraincalzea facea figuri - asta pana s-a ars), cu noul releu si o singura incarcare peste iarna porneste instant inclusiv la 4 grade afara dupa cateva zile nemiscata. Aparent detin un Exide foarte rezistent pana acum si a fost ceva de tipul 110 ron :] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.