Sari la conținut

Cum schimb releul de incarcare hornet pc 34?


Postări Recomandate

Sub rezervor in partea dreapta fata. Daca virezi maxim stanga se poate vedea fara sa desfaci nimic. Pentru a ajunge la el trebuie sa demontezi micile carene laterale si sa dai jos rezervorul. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Scoti saua

2. Demontezi cu un imbus ambele capace laterale de protectie

3. Deconectezi ambele borne de la baterie (scoti si bateria dupa caz)

4. Demontezi surubul de la rezervor

5. Scoti toate furtunasele (recomand un cleste cu varful cat mai lung aici)

6. Demontezi rezervorul

7. Scoti releul

8. Desfaci berea si implicit o bei

9. Montezi noul releu sau faci un upgrade in acest sens (iti dau o recomandare pe PM)

10. Montezi totul in ordine inversa.

Editat de m0n0rath
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal dupa cateva cautari intense am montat un Shindengen FH010BA MOSFET R/R. Este cel standard de pe kawa zx10R 2005+.

Diferente notabile : mosfet :) , incomparabil mai bine construit (radiator mare de racire/build) , tensiunea la ralanti este de 13.6-13.8 permanent si in ture inalte 14.9-15 constant fara fluctuatii.

Dezavantaje - daca nu ii construiesti un backplate cu diferentele de distanta intre suruburi il vei monta doar in cel din dreapta pe cadru. Implicit marimea lui e o oarecare problema insa incape la fix. Eu deoarece nu sunt fan legat cabluri am eliminat mufele originale si montat pini si mufe speciale (cele care vin din fabrica pe kawa comandate din JP).

Gen : 2015_09_02_19_06_48.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal dupa cateva cautari intense am montat un Shindengen FH010BA MOSFET R/R. Este cel standard de pe kawa zx10R 2005+.

Diferente notabile : mosfet :) , incomparabil mai bine construit (radiator mare de racire/build) , tensiunea la ralanti este de 13.6-13.8 permanent si in ture inalte 14.9-15 constant fara fluctuatii.

Dezavantaje - daca nu ii construiesti un backplate cu diferentele de distanta intre suruburi il vei monta doar in cel din dreapta pe cadru. Implicit marimea lui e o oarecare problema insa incape la fix. Eu deoarece nu sunt fan legat cabluri am eliminat mufele originale si montat pini si mufe speciale (cele care vin din fabrica pe kawa comandate din JP).

Gen : 2015_09_02_19_06_48.jpg

Diferenta e ca o sa-ti faca praf bateria (daca nu si becuri, mufe, cablaje etc), la cei 15v pe care zici ca-i scoate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Geo conform datelor din manualul de service daca nu ma insel suna cam asa 13.0v – 15.5v @5,000rpm.

In cazul de fata valoarea de ~14.8-14.9 la 5-8k RPM nu este depasita. Asadar unde e problema dpdv electric ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie mi se pare mult 15V. Acum pentru motocicleta daca inginerii zic ca e ok, cel mai probabil nu va pati nimic rau.

 

Insa pt baterie ce e peste 14,4 V o cam fierbe. Cat te tine o baterie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea actuala si singura cumparata pana acum cred ca are in jur de 2 ani. In primul am ucis-o de 3 ori pana am schimbat releul (care aparent avea personalitate si doar cand se supraincalzea facea figuri - asta pana s-a ars), cu noul releu si o singura incarcare peste iarna porneste instant inclusiv la 4 grade afara dupa cateva zile nemiscata. Aparent detin un Exide foarte rezistent pana acum si a fost ceva de tipul 110 ron :]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...