George2013 Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Salutari! ma confrunt cu urmatoarea problema..De curand la o turatie >7000 rpm ambreiajul incepea sa patineze, crestea doar turatia si mai greu viteza dar doar in acceleratii bruste, cursa cablu ok...Am cumparat motul pentru schimb, sa elimin si problema uleiului.. dar pentru ca nu stiam nimic de ambreiaj am zis sa demontez totusi sa ma asigur ca e totul ok, daca tot am scurs uleiul..La demontare am constatat ca pe moto este montat un alt kit de ambreiaj, gen STM italy scrie pe el..am demontat pas cu pas cam ce era acolo pana cand am ajuns la arcul secundar (mai mic)din care lipsea o parte pe care am gasit`o tot acolo...mi`am zis ca asta era motivul patinarii discurilor..am comandat acel arc (care nu e tocmai ieftin)discurile sunt in grosimile din manual la fel si placile metalice... e clar ca e ceva aftermarket si am zis sa caut ceva detalii despre aceste kit`uri de ambreiaj, dar nu am gasit mare lucru decat slippery clutch kit STM... Sunt ok? pe viitor sa cumpar si un kit oem sa il am? Am montat arcul rupt la loc, la fel si celelalte piese..totusi am strans putin mai tare piulita ce presa arcul rupt, pentru ca prima data mi se parea cam slaba(oricum are o siguranta) schimbat ulei si filtru si acum si`a revenit.Decizia asta am luat`o temporar pana ajunge arcul pentru ca nu puteam lasa motorul acolo...Atasez si ceva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 (editat) mie mi se par cam uzate placutele, nu prea ma ajua poza sa imi dau seama, dar in partea de jos, spre exterior par uzate maxim.. mototcicleta o ai de ceva timp? de cand se manifesta fenomenul? pt daca inainte mergea bine si acum a inceput sa sufere la turatii mari problema poate fii de la uzura ambreiajului, nu de la arcul rupt. Editat Mai 23, 2016 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Mai 23, 2016 Autor Share Postat Mai 23, 2016 motorul il am cam de un an de zile...prima data am observat cand eram cu pasager in depasire acum 2luni sa zic, grosimea placutelor este cam de 3.0 in manual scriind ca 2.8 este limita maxima admisa. Uleiul nu mi`a placut cum arata desi pe vizor arata bine..prea subtiat. Posibil problema uleiului plus cea a arcului sa fi cauzat patinarea in turatii sau plecari fortate..Dupa schimb ulei si presat arcul rupt putin mai tare au disparut patinarile..chiar si cu pasager la turatii mari. Acum astept sa vina arcul si vad apoi daca se mai schimba si alceva, pentru ca acum e exact ca atunci cand am luat`o...Ma interesau ceva detalii despre kit`urile astea STM daca sunt fiabile..si care ar fi putut fi motivul ruperii arcului..poate pot preintampina treaba asta sau sa revin la kit`ul original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.