Jump to content

George2013

Membru
  • Posts

    99
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Onesti-Brasov
  • Motocicleta
    Yamaha FZR, R1 2000, R1 2003

George2013's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am avut FZR, numai ca era de 400, totusi identic cu 600, am trecut prin aceeasi problema cum ti`am raspuns si in privat...Am rezolvat`o prin inlocuirea Tci`ului..Nu am gasit de 400 si am adaptat de 600. Daca vei cauta pe forumurile din afara acest TCI are in interiorul sau doi tranzistori Bu si inca vreo 3 cifre 404 sau ceva de genul, tranzistorii astia doi se ocupa de cate o bobina in parte..daca nu ai pe nici o bobina scanteie e cel mai probabil sa fie dus Tci`ul.. Eu l`am desfacut pe al meu.. si aveam busiti tranzistorii, am incercat sa ii schimb dar fara succes..pana la treaba asta am schimbat bobine, verificat contacte, rezistente, am schimbat instalatia electrica, verificat contact, senzor cric, senzor neutru, senzor, ambreiaj, sigurante..Bineinteles nu in ordinea in care le`am scris. A si inca ceva, cand verifici scanteia, ar fi bine sa pui si cealalta fisa din bobina respectiva la masa, adica bagi doua bujii in pipele aceleiasi bobine si verifici asa...altfel e posibil sa nu vezi scanteia. Mi`am batut capul acum mult timp in urma dar cam astea mi le amintesc.. Sper sa te ajute cat de cat
  2. Am vorbit cu dansul! Ne vom intalni astazi sa stabilim mai multe, Mersi mult de ajutor amandurora!
  3. Salut! Stiu despre asta dar vor fi multe drumuri de facut, apoi avocatul fiind din Ploiesti, mai stie un procuror un executor.. e altfel..de asta as fi optat pentru cineva din Ploiesti la o recomandare..daca nu voi lua din Bv pana la urma
  4. Dupa cum zice si titlu, caut un avocat bun, pe penal sa ma reprezinte intr`un proces.. Daca aveti ceva recomandari sau ati avut nevoie si ati fost multumiti de prestatie va rog tare mult sa ma ajutati! Procesul se va tine in Ploiesti dar eu fiind din Brasov chiar nu cunosc pe nimeni acolo!
  5. Nimeni nu te poate asigura ca nu se fura in brasov, totusi stiu de cativa ani motoare parcate tot timpul pe trotuar asigurate sau nu, si n`am vazut sau auzit sa dispara vre`o una..Si eu o tin pe trotuar legata de stalp cu husa pe ea, o zona luminoasa si circulata, sau chiar cu camere in apropiere ori ceva paznici, nu`i atrage atat de tare pe hoti
  6. motorul il am cam de un an de zile...prima data am observat cand eram cu pasager in depasire acum 2luni sa zic, grosimea placutelor este cam de 3.0 in manual scriind ca 2.8 este limita maxima admisa. Uleiul nu mi`a placut cum arata desi pe vizor arata bine..prea subtiat. Posibil problema uleiului plus cea a arcului sa fi cauzat patinarea in turatii sau plecari fortate..Dupa schimb ulei si presat arcul rupt putin mai tare au disparut patinarile..chiar si cu pasager la turatii mari. Acum astept sa vina arcul si vad apoi daca se mai schimba si alceva, pentru ca acum e exact ca atunci cand am luat`o...Ma interesau ceva detalii despre kit`urile astea STM daca sunt fiabile..si care ar fi putut fi motivul ruperii arcului..poate pot preintampina treaba asta sau sa revin la kit`ul original
  7. Salutari! ma confrunt cu urmatoarea problema..De curand la o turatie >7000 rpm ambreiajul incepea sa patineze, crestea doar turatia si mai greu viteza dar doar in acceleratii bruste, cursa cablu ok...Am cumparat motul pentru schimb, sa elimin si problema uleiului.. dar pentru ca nu stiam nimic de ambreiaj am zis sa demontez totusi sa ma asigur ca e totul ok, daca tot am scurs uleiul..La demontare am constatat ca pe moto este montat un alt kit de ambreiaj, gen STM italy scrie pe el..am demontat pas cu pas cam ce era acolo pana cand am ajuns la arcul secundar (mai mic)din care lipsea o parte pe care am gasit`o tot acolo...mi`am zis ca asta era motivul patinarii discurilor..am comandat acel arc (care nu e tocmai ieftin)discurile sunt in grosimile din manual la fel si placile metalice... e clar ca e ceva aftermarket si am zis sa caut ceva detalii despre aceste kit`uri de ambreiaj, dar nu am gasit mare lucru decat slippery clutch kit STM... Sunt ok? pe viitor sa cumpar si un kit oem sa il am? Am montat arcul rupt la loc, la fel si celelalte piese..totusi am strans putin mai tare piulita ce presa arcul rupt, pentru ca prima data mi se parea cam slaba(oricum are o siguranta) schimbat ulei si filtru si acum si`a revenit.Decizia asta am luat`o temporar pana ajunge arcul pentru ca nu puteam lasa motorul acolo...Atasez si ceva poze
  8. Permite`mi o parere.. Multa lume se apuca sa schimbe coditele la motoarele mai vechi..Problema este ca pe ea chiar o prinde bine asa, cu codita ei originala, fiind un model putin "umflat" cu o codita subtirica si ascutita nu o sa iasa cine stie ce, asta nu in cazul in care te`ai gandit sa schimbi setul complet de carene... V`a arata ca o vulpe fara coada motocicleta asta, mare si frumoasa in fata iar la spate... pauza...Am trecut si eu prin asta, nu mai spun de tot felul de modificari si gasirea altor locuri decat cele destinate tuturor lucrurilor si componentelor din codita...Apoi, se stie ca originalul prinde mai bine ochiului, este alegerea si gustul tau!
  9. Tie iti trebuie certificat fiscal valabil de la oricare dintre ei....daca e de la primul(sigur n`o sa te bage prea mult in seama ca si`a facut datoria odata) atunci faci contract vz cump cu el si elimini intermediarul, daca faci cu cel de la care o cumperi atunci trebuie sa o inregistreze la impozite, sa o si radieze si sa`ti dea certificatul fiscal el. Si sa nu uiti de fisa de imatriculare vizata cu stampila primariei si semnatura pe care trebuie sa ti`o dea odata cu acest fiscal...daca are: Carte identitate, certificat inmatriculare, certificat fiscal valabil, fisa de inmatriculare si contract vz cumparare o poti lua linistit..altfel te complici... In functie de primarii nu`ti verifica fiscalul sa fie in termen de valabilitate..eu personal am luat mobra toamna cu fiscal valabil, am fost la primarie sa o inregistrez la impozite unde nici nu s`a uitat pe fiscalul de la proprietar....si abia in primavara am ajuns cu ea la rar, cu acelasi fiscal luat din toamna...nu am avut nici o problema la politie la rar
  10. Cumpar Carena frontala yamaha r1 2002-2003;relatii pe pm sau tel: 0742161802
  11. Salut, caut sa cumpar un ecu pentru yamaha r1 2003 daca are cineva. tel: 0742161802 sau mesaj pe pm..mersi!
  12. Si eu caut sa cumpar/imprumut contracost un cauciuc 140/60/18 sh pentru prezentare la rar...nu ma intereseaza foarte tare dot`ul ca il voi da jos dupa...sa fie cat de cat ok.
  13. ar fi indicat sa`i faci un test de compresie..acolo vezi cum stai cu supapele, segmentii...apoi fa carburatoarele. Si bujiile pot face figuri...parca ai si zis ca ai patit`o cu niste ngk`uri la un inceput de sezon...
  14. Daca era filetul mai adanc dupa ruptura, poate puteai pune un fel de prezon infiletat in piesa rupta (ca o piesa de legatura scurta cat sa nu te incurce cand infiletezi oglinda sau ce intra acolo) si apoi sa infiletezi jumatatea cealalta in prezonul acela...Zic si eu
  15. bujia ce zice? ar trebuii sa iti poti da cat de cat seama de ce se intampla, o scoti uscata? neagra plina de ulei?....daca era aer fals se tura aiurea chiar si la relanti, daca nu vrea sa se tureze cum a zis thunderbyte mai sus, carburatia/alimentarea... Poti verifica si traseul evacuarii sa nu aiba depunere de calamina sau toba sa nu fie infundata Dupa logica mea nu poti judeca un carburator ca marime dupa diametrul sau...poate influenta dar prea putin...cel mai mult conteaza ce este in carburatorul ala..si anume marimea jiglerelor....diametru difuzorului prea putina importanta are...
×
×
  • Create New...