razvan87zod Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Salutare! De ceva vreme tot incerc sa imi prezint si eu prima "bestie" pe 2 roti insa cam prost cu timpul. Poze nu am facut inca, ma straduiesc sa trag cateva cadre in curand si sa le postez aici. Prima mea achizitie este un BMW F650gs single din 2002, varianta fara ABS. Am luat-o prin februarie intr-o buna zi in care m-am trezit de dimineata fixat pe ideea ca vreau motor. Este luata din Pitesti de la un baiat Mihai si a mai avut teoretic un singur proprietar, un italian care chipurile a avut-o de noua in Italia si prin 2012 a venit cu ea in Romania. Kilometrii la achizitie 30.200...cat or fi sau nu de reali...nu stiu si sincer nici nu prea ma intereseaza. Am verificat-o cu ajutorul lui Ciprian Paulenco de la BC Motoshop cu care ma stiu de ceva ani si totul e in regula. Motoreta a venit standard, dar cu oasele de coborare, fara cele stoc, cu manerele incalzite in punga (gripurile erau praf si cineva a decis ca e mai simplu sa taie firele si sa puna gripuri normale), cu topcase monokey Kappa maricel, cu o improvizatie de suporti laterali pentru genti (improvizatie urata rau estetic, dar foarte practica) si cu gentile laterale originale BMW de alt model, sincer nu stiu de care exact, sunt cele gri, ovale, textilo-plasticoase (nu stiu cum altfel sa le descriu). Abia de aici incepe distractia pentru mine (maniac si fanatic al marcii BMW)....si cum nu prea am rabdare sa iau lucrurile treptat, m-am pus pe comandat diverse "acareturi". In prima instanta ZoD-ul a primit: toate lichidele schimbate (ulei, antigel, lichid de frana), revizie furca (simeringuri si ulei), rulmenti spate (toti rulmenii de la ansamblul oase-amortizor), rulmenti roti fata-spate, placute frana fata-spate, cauciucuri Heidenau K60 noi, baterie noua, bujie, filtru ulei si aer...uzualele sa zicem si am "operat" la cineva priceput in astfel de operatiuni oasele pentru a o inalta, acum avand inaltimea maxima permisa fara schimb de furca si alte cele. Apoi, recent a fost acaretizat zic eu ceva mai corespunzator: hand guard-uri OEM, aripa de peste roata fata OEM, engine cage OEM, crash-bar-uri (heavyduties.ro), bec far Philips Extreme Vision Moto, led-uri plansa de bord (luminile ei sunt foarte chioare si se stingeau alternativ de la vibratii), au fost remontate incalzirile cu grip-uri noi OEM, proiectoare, stop aditional led (cu pulsatie pe frana), voltmetru, bricheta, am improvizat un sistem de "sculare" al parbrizului pentru ca era inutil in pozitia in care se afla standard, eu avand 1.93 si nedporind sa dau 100-200e pe un alt parbriz si un ghidon cu rise de 15cm in loc de 10cm cat are cel stoc si cu bara orizontala de aceeasi grosime cu restul ghidonului pentru a putea monta gps sau alte accesorii. Mai urmeaza cateva chestii relativ minore printre care alte oglinzi (are niste mizerii acum in care te cam chinui sa vezi), o extensie a aripii fata de deasupra rotii etc., pe masura ce le mai montez va tin la curent. Dupa cum am zis si la inceput poze nu am momentan dar sper sa revin cu ele cat mai curand. Pana atunci, asfalt uscat si drumuri bune sa aveti cu totii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Salutare! De ceva vreme tot incerc sa imi prezint si eu prima "bestie" pe 2 roti insa cam prost cu timpul. Poze nu am facut inca, ma straduiesc sa trag cateva cadre in curand si sa le postez aici. Prima mea achizitie este un BMW F650gs single din 2002, varianta fara ABS. Am luat-o prin februarie intr-o buna zi in care m-am trezit de dimineata fixat pe ideea ca vreau motor. Este luata din Pitesti de la un baiat Mihai si a mai avut teoretic un singur proprietar, un italian care chipurile a avut-o de noua in Italia si prin 2012 a venit cu ea in Romania. Kilometrii la achizitie 30.200...cat or fi sau nu de reali...nu stiu si sincer nici nu prea ma intereseaza. Am verificat-o cu ajutorul lui Ciprian Paulenco de la BC Motoshop cu care ma stiu de ceva ani si totul e in regula. Motoreta a venit standard, dar cu oasele de coborare, fara cele stoc, cu manerele incalzite in punga (gripurile erau praf si cineva a decis ca e mai simplu sa taie firele si sa puna gripuri normale), cu topcase monokey Kappa maricel, cu o improvizatie de suporti laterali pentru genti (improvizatie urata rau estetic, dar foarte practica) si cu gentile laterale originale BMW de alt model, sincer nu stiu de care exact, sunt cele gri, ovale, textilo-plasticoase (nu stiu cum altfel sa le descriu). Abia de aici incepe distractia pentru mine (maniac si fanatic al marcii BMW)....si cum nu prea am rabdare sa iau lucrurile treptat, m-am pus pe comandat diverse "acareturi". In prima instanta ZoD-ul a primit: toate lichidele schimbate (ulei, antigel, lichid de frana), revizie furca (simeringuri si ulei), rulmenti spate (toti rulmenii de la ansamblul oase-amortizor), rulmenti roti fata-spate, placute frana fata-spate, cauciucuri Heidenau K60 noi, baterie noua, bujie, filtru ulei si aer...uzualele sa zicem si am "operat" la cineva priceput in astfel de operatiuni oasele pentru a o inalta, acum avand inaltimea maxima permisa fara schimb de furca si alte cele. Apoi, recent a fost acaretizat zic eu ceva mai corespunzator: hand guard-uri OEM, aripa de peste roata fata OEM, engine cage OEM, crash-bar-uri (heavyduties.ro), bec far Philips Extreme Vision Moto, led-uri plansa de bord (luminile ei sunt foarte chioare si se stingeau alternativ de la vibratii), au fost remontate incalzirile cu grip-uri noi OEM, proiectoare, stop aditional led (cu pulsatie pe frana), voltmetru, bricheta, am improvizat un sistem de "sculare" al parbrizului pentru ca era inutil in pozitia in care se afla standard, eu avand 1.93 si nedporind sa dau 100-200e pe un alt parbriz si un ghidon cu rise de 15cm in loc de 10cm cat are cel stoc si cu bara orizontala de aceeasi grosime cu restul ghidonului pentru a putea monta gps sau alte accesorii. Mai urmeaza cateva chestii relativ minore printre care alte oglinzi (are niste mizerii acum in care te cam chinui sa vezi), o extensie a aripii fata de deasupra rotii etc., pe masura ce le mai montez va tin la curent. Dupa cum am zis si la inceput poze nu am momentan dar sper sa revin cu ele cat mai curand. Pana atunci, asfalt uscat si drumuri bune sa aveti cu totii! pana nu pui poze, nu te crede nimeni Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87zod Postat Iulie 11, 2016 Autor Share Postat Iulie 11, 2016 )) daca m-a apucat sa scriu cat eram la munca...asta e ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 (editat) Ce faina e, sa o folosești sănătos! Protecția aia de motor este degeaba zic eu, dacă ai crashbar-urile de la heavy-duty, pt ca oricum ar cădea se sprijină pe ele și nu ajunge sa se sprijine pe motor,ca sânt ieșite destul demult din gabarit. Tot asa am și eu pe un GS din 2003(abs). Numai bine, Ovidiu LE: Dacă reușești montează în locul busonului de ulei un termometru, arata foarte bine și e practic, poți estima aprox ce temperatura are motorul! Editat Iulie 11, 2016 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87zod Postat Iulie 11, 2016 Autor Share Postat Iulie 11, 2016 (editat) Stiu de termometru, va urma....cat despre engine cage crede-ma ca e foarte util cand cobori/urci borduri/bolovani sau cand te strage cate un prost prin trafic si freci bordura ) eu am ciobit o bordura cu lateralul scutului ala si daca nu il aveam juleam motorul/pedala de frana/piciorul rau...plus ca arata bine/complet ) Ms de urari si asfalt uscat! Editat Iulie 11, 2016 de razvan87zod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Da asta e altceva daca iti place sa te bagi peste tot(eu ma gandeam daca o mai scapi lateral ) ,eu merg asa ca pensionari ,ca nici cutiile laterale nu le dau jos niciodata ,iar pe off pe unde am umblat scutul de fabrica chiar daca a atins mi a fost suficient . A da pune bec cu led CREE ,la far ,nu ai sa regreti ! Numai bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Arata interesant vopsita asa. Sa te bucuri de ea multi km. Daca ai timp, vino miercurea asta la arc dupa ora 17.30 Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87zod Postat Iulie 11, 2016 Autor Share Postat Iulie 11, 2016 (editat) @Serban.S: multam' de invitatie, incerc sa ajung dar din pacate de la 18.30-19.30 am kineto luni-miercuri-vineri (coloana semi-praf)...doar daca va mai gasesc si atunci sau daca va mutati in alta parte si mai stati pe acolo. Vopseaua da, arata haios dar mi se pare mega manelism sa am steagul italiei pe motor chiar daca combinatia da bine (nush....imi vin in minte numai cocalarii aia cu de puta madre sau gigolo italiano cand vad steagul italienesc sincer ) ). Va urma, probabil la iarna sa o dezbrac ca tot sta degeaba si sa ii gasesc niste culori mai potrivite, acu' sa vedem ca in talon chiar e trecuta rosu-alb-verde ) si parca mi-e sila sa umblu pe la rar doar ca sa ii schimb culoarea. @ow3x3xpr3ss: cu siguranta ii voi pune, momentan mai asteptam salariul ) m-am cam fixat pe alea de pe advpulse de la cyclops mi se par geniale Editat Iulie 11, 2016 de razvan87zod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hypperbone Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Fa-o alba. Putin rosu la babord si verde la tribord si .... impaci si capra de GS, si varza de drapel italian, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87zod Postat Iulie 12, 2016 Autor Share Postat Iulie 12, 2016 Fa-o alba. Putin rosu la babord si verde la tribord si .... impaci si capra de GS, si varza de drapel italian, Am mai multe variante in cap dar cred ca pana nu o photoshopez putin sa vad cum ar arata nu o sa ma pot decide. As cam vrea sa las layout-ul actual pt ca subliniaza liniile carenelor si pare mai 3D ) ca altfel nu imi vine cum sa zic...vedem..momentan plimbari ca e timp si de vopsele la iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Salut. E faina, sa te bucuri de ea fara evenimente. Am o curiozitate, ai facut nota de plata pana acum, cat te a ajuns? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Fa-o alba. Putin rosu la babord si verde la tribord si .... impaci si capra de GS, si varza de drapel italian, Cine-i marinar stie @razvan: momentan da-i pedala, nu schimba coloritul. Inca arata decent si nu e kitch-ul de pe lume sa te deranjeze asa tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87zod Postat Iulie 13, 2016 Autor Share Postat Iulie 13, 2016 (editat) pai fix aia am si zis/ am de gand....cat mai e sezon...gaz si talpa sa fie, mai vedem la iarna cu coloritul. ca bani nu am facut un total si sincer nici nu prea am de gand ) nu foloseste la nimic si banii oricum nu se mai recupereaza decat prin satisfactia data de plimbari. in concluzie daca incerc sa ajung azi la arc pe la 7juma va gasesc/ mai gasesc pe cineva? (apropo, la arc banuiesc ca inseamna la intrarea in herastrau ca altfel nu prea vad unde) Editat Iulie 13, 2016 de razvan87zod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.