Sari la conținut

Fum dupa ce a fost turat la maxim


Postări Recomandate

Va salut. In aceasta seara, 20.07.2016, am ajuns la semafor (iancului-mega mall exact la Mc.Donalds) ,eram cu castile in urechi, ascultam muzica. Din senin au aparut in spatele meu 2 tigani care au venit langa mine sa se bage in seama, iar eu m-am intors spre ei(adica in stanga) din partea dreapta a venit alt tigan care mi-a accelerat motorul la maxim timp de 2 secunde pana am apucat sa il pocnesc. Am lasat motorul pe cric si a vrut sa fug dupa ei deoarece unul ma si injurase,cand m-am uitat in spate m-am speriat...am vazut un nor destul de mare de fum... + cand am ajuns in fata blocului si mi-am dat casca jos am simtit un miros de benzina foarte puternic venind din spre motor, pe langa acest lucru am impresia ca bate ceva din spre cutia de viteze(se aud 2 rulmenti batandu-se cap in cap)

 

 

Am cateva intrebari pentru dvs daca ma puteti ajuta:

Motocicleta este un JinLun JL-150-5 model corean, 10.000km facuti astazi.

 

1.Turand motorul la maxim timp de 1-2 secunde este normal sa scoata fum ?

2. Din senin au inceput sa bata 2 rulmenti s-au mai mult, sunetul venind din spre motor, ce ar putea fi?

3. Miroase puternic a benzina atunci cand sta la relanti. Ce ar putea fi?

Nu ma pricep la mecanica, decat lucrurile elementare (schimb de ulei, bujie,curatat lant etc..precizez ca sunt incepator)

 

Va rog sa imi scuzati greselile gramaticale daca exista dar am scris de pe telefon.

Astept raspunsurile dumneavoastra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. DA, e absolut normal sa iasă fum NEGRU la turatie maxima.

2. Rulmentii nu bat, HURUIE, bătaia e de la altcev DACA exista.

3. Carburatie defectuoasa, pierderi de benzina pe la carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alex_en iti multumesc mult pentru raspuns.

Nu este chiar o bataie...dar suna ca si cum s-ar bate 2 rulmenti cap in cap, este un zgomot neplacut aparut in aceasta seara.

 

Legat de carburatie.. ce as putea face in acest caz?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica uleiul in primul rand. In al 2-lea rand, daca ai scurgeri de benzina pe la prea-plin din carburator, ma indoiesc ca e vorba de pahare si O-ringuri vechi. Nu e exclus sa iti fi pleznit vreo supapa, pistonul, dar s-ar auzi in top-end, am auzit de chestii din astea la fortari bruste la chinezi, de asta le menajam pe ale mele. acum, dupa ce verifici ce ti-am zis in prima propozitie si e totul ok, iar bataile sunt in alta parte (spre partea inferioara), poti da jos capacul de la ambreiaj si vezi ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru raspunsuri. Maine ma voi duce la un service cu ea sa vad despre ce este vorba. Mai nou cand o turez zici ca este infundat filtrul de aer...mama ei, maine aflu daca ma ia inima sau daca este ceva minor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...