Banzay Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Sunt foarte rare solutiile minune gen "As seen on TV". Mai bine il dai jos si il faci manual, insa dupa cum intrebi, mi-e ca nosferatu' sinister de mai sus are/va avea dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 @Alex Alexandru man, da se mai poate da drumul un click. NU o face TU! lantul ala de distributie este obosit rau dupa cum se aude. motorul este vechi. nu stii exact ce intretineri au mai fost facute pe acolo. un mecanic trebuie sa scoata intinzatorul afara. poate are (si nu rade) ceva sudat in capat... se poarta. eu as desface sa arunc un ochi la patine / pinioane. si in primul rand... lantul ala trebuie schimbat. daca o sa-l pui langa unul nou o sa te iei cu mainile de cap. are cel putin jumate de cm in plus fata de unul nou... daca nu mai bine. incercarea de a o "drege" mai ieftin poate sa te duca la cheltuieli mult mai mari decat reparatia corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 (editat) Nu o sa duca la reparatii mai mari daca nu-i iese.Il paseaza la alt guster cu vesnicul "asta e boala lor",mergi linistit. Editat Iulie 25, 2016 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Eu am avut motoare cu peste 80k km si estimez ca dupa 120k km urmeaza sa fie schimbate lanturile....am vazut la unele cu 115k km ca intinzatorul era aproape de capatul cursei...my two cents.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 (editat) lol, la auto da... la moto de viteza nu prea, acceleratii bruste, decelerari violente, frana de motor, intinzatoare problematice... Iti bati capul degeaba, omu "are el una in garaj" Are motoare cu 80 de mii, facuti de el toti si stie el ca e lantul original ... S-a dus pe PL forumul asta, numai experti si cristosi ai mecanicii(culmea si aia autointitulati), estimatori si asa mai departe ... Atata timp cat esti "politically correct" poti afirma orice, spre exemplu daca unuia din admini sau moderatori i se pare normal ca "un motor in mintile lui sa scoata fum negru", apoi asa e ma baieti. Editat Iulie 25, 2016 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 (editat) S-a dus pe PL forumul asta E in frumos in Polonia... Sau nu la asta te refereai? Editat Iulie 26, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 (editat) Iti bati capul degeaba, omu "are el una in garaj" Are motoare cu 80 de mii, facuti de el toti si stie el ca e lantul original ... S-a dus pe PL forumul asta, numai experti si cristosi ai mecanicii(culmea si aia autointitulati), estimatori si asa mai departe ... Atata timp cat esti "politically correct" poti afirma orice, spre exemplu daca unuia din admini sau moderatori i se pare normal ca "un motor in mintile lui sa scoata fum negru", apoi asa e ma baieti. Numai la romanasii nostri se schimba lantul de distributie la 15k km, restul lumii il schimba la peste 100k km...ai dracu romani! » Post actualizat in 26 Jul 2016 07:09 Honda Cbr 600F4i fara lant schimbat la distributie, 100k mile (160.000 km)! A reconstruit odata motorul din cauza unui accident si a trecut de 200k mile....» Post actualizat in 26 Jul 2016 07:14 Apropo ThunderByte l-am luat la 30k km prin 2011...sigur lantul era cel original (a fost un singur proprietar) acum are 85k km si lantul nu e trecut de jumatatea vietii si merge bine mersi! Restul e cancan! Editat Iulie 26, 2016 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Alexandru Postat Iulie 26, 2016 Autor Share Postat Iulie 26, 2016 Salut baieti , Am incercat varianta din video dar nu a avut succes deoarece intinzatoru este cu filet pe interior si nu are zimti aceia pe margine, deci nu aveam ce click sa auzi in momentul cand a desfacut suruburie usor ca in videoul de mai sus. Deci urmatoarea varianta a fost inlocuirea intinzatorului cu unul sh de la dezmembrari ( am platit 70 de lei pe el) . Nu sunt adeptul pieselor sh dar unul nou era 475 lei ( asa l-am gasit) problema era ca trebuia sa astept 15 zile( pana il primesc) lucru care nu imi convine deoarece in 2 saptamani plec din tara . Deci aseara am dat o fuga cu un prieten pana in Bucuresti am luat intinzatorul, de dimineata l-am montat si acum toarce ca o pisicuta, nu se mai aude nici un zornait . Inca o data tin sa va multumesc la toti pentru raspunsurile voastre care m-au indrumat spre a depista problema mult mai repede ( in lispa de macanic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 (editat) Numai la romanasii nostri se schimba lantul de distributie la 15k km, restul lumii il schimba la peste 100k km...ai dracu romani! » Post actualizat in 26 Jul 2016 07:09 Honda Cbr 600F4i fara lant schimbat la distributie, 100k mile (160.000 km)! A reconstruit odata motorul din cauza unui accident si a trecut de 200k mile....» Post actualizat in 26 Jul 2016 07:14 Apropo ThunderByte l-am luat la 30k km prin 2011...sigur lantul era cel original (a fost un singur proprietar) acum are 85k km si lantul nu e trecut de jumatatea vietii si merge bine mersi! Restul e cancan! Tu nu vrei sa intelegi niste chestii ... Lantul tau care nu e trecut de jumatate, l-ai masurat sau cum stii, dupa cursa intinzatorului? Stii oare ca 50% din cursa tijei e cam 80% din puterea lui de intindere? Pe capat nu mai are arcul forta sa intinda asa cum ar trebui si incepe sa bata. Citisem acum cativa ani un articol despre CB500, un test facut de la 0 la 50 000 de km unde ziceau legat de distributie ca in conditii de mers normale distributia incepuse sa bata dar nu era neaparat de schimbat atunci, aproximau ei ca ar mai merge 15 000-20 000 asta, asta in conditiile in care Honda schimbarea distributiei la 40 000 parca(e posibil sa vb prostii aici ca nu mai stiu exact) Deci in conditii normale de mers, cum se merge cu o motocicleta, daca tu mergi cu motorul cum mergi si cu masina o sa te tina probabil 150 000, dar altul care trage de mobra probabil o sa fie la a 3-a interventie la distributie la km aia. Nu te mai lega de km, aia sunt irelevanti, pentru ca nu ai de unde sti daca sunt reali sau nu. Ti-am mai scris, am vazut zilele astea o mobra cu 125 000 careia nu ii dadeai km aia, daca ii dau inapoi si ti-o arat nu cred ca te prinzi ca nu-s km ei. lLa aia 30 000 de km mobra ta ar fi trebuit sa aibe kit-ul original de lant, il avea ? Editat Iulie 26, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Man daca se schimba distributia asa des precum sustii nu ar mai exista motociclisti plecati in jurul lumii ca trebuie sa faca motorul anual....muaahahahahahhaaa! Over and out... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.