Sari la conținut

Zgomot Kawasaki Ninja zx6r 1998


Postări Recomandate

Acum ca stii orasul,indruma l la un mecanic :)))))

pai alexandria nu-i zona mea de acoperire,deci mam scos din hora :D

va las pe voi mai incolo sa jucati :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, am unul identic in garaj care face exact acelasi zgomot si necesita intinzatorul la distributie! Are vreo 30000 de km si lantul sigur nu e uzat! Vrei sa iti fac un video?! Multumit?! Poti sa dormi mai bine la noapte?!

Bine "prietene", totusi aia cu 30 000 ... cam scartaie, unde mai pui ca "lantul sigur nu e uzat", adica l-ai verificat, nu vorbesti aiurea, nu?

 

Am fost recent sa vad un motor cu 125 000 de km, reali, omul l-a folosit doar la drumuri lungi, daca te uiti la el nu ii dai km astia, nu scurgeri de ulei, nu manarii, motorul trage bine, nu bate, nu troncane, cauciucul de la scarite nu foarte uzat ... cred ca il poti da lejer la 30 000 si il vand in ro, ca din ce am vazut cam asta e media km din bordul oricarei mobre din ro. JOKE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine "prietene", totusi aia cu 30 000 ... cam scartaie, unde mai pui ca "lantul sigur nu e uzat", adica l-ai verificat, nu vorbesti aiurea, nu?

 

Am fost recent sa vad un motor cu 125 000 de km, reali, omul l-a folosit doar la drumuri lungi, daca te uiti la el nu ii dai km astia, nu scurgeri de ulei, nu manarii, motorul trage bine, nu bate, nu troncane, cauciucul de la scarite nu foarte uzat ... cred ca il poti da lejer la 30 000 si il vand in ro, ca din ce am vazut cam asta e media km din bordul oricarei mobre din ro. JOKE!

lantul ala nu se uzeaza nici la 150.000 km .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Lol !

Cred ca la treaba asta pana si Alex en, care ... vorba aia ... Alex en, pana si el te-ar contrazice.

:crack: :crack: :crack:

un lant de distributie merge lejer peste 100.000 km , ce este de ras?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

Am vb astazi cu un prieten care a avut aceasi problema acum 2 ani , omul mi-a spus ca intinzatorul e problema si ca are o rezolvare foarte simpla fara a mai fi nevoie sa cumpar alt intinzator sau sa schimb distributia (pentru moment) . Care este solutia? il intreb eu razand ( ma gandeam la fetele de la tv cu solutia) . Si cat ai zice "hayabusa" imi trimite si linkul cu solutia :

 

 

Asa ca maine incercam ( el nu eu) varianta din video care la el a functionat . Oricum indiferent de rezultat am sa va spun si rezultatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt foarte rare solutiile minune gen "As seen on TV". Mai bine il dai jos si il faci manual, insa dupa cum intrebi, mi-e ca nosferatu' sinister de mai sus are/va avea dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alex Alexandru

 

man, da se mai poate da drumul un click.

NU o face TU!

lantul ala de distributie este obosit rau dupa cum se aude.

motorul este vechi. nu stii exact ce intretineri au mai fost facute pe acolo.

 

un mecanic trebuie sa scoata intinzatorul afara. poate are (si nu rade) ceva sudat in capat... se poarta.

eu as desface sa arunc un ochi la patine / pinioane.

si in primul rand... lantul ala trebuie schimbat.

daca o sa-l pui langa unul nou o sa te iei cu mainile de cap.

are cel putin jumate de cm in plus fata de unul nou... daca nu mai bine.

 

incercarea de a o "drege" mai ieftin poate sa te duca la cheltuieli mult mai mari decat reparatia corecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nu o sa duca la reparatii mai mari daca nu-i iese.Il paseaza la alt guster cu vesnicul "asta e boala lor",mergi linistit.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut motoare cu peste 80k km si estimez ca dupa 120k km urmeaza sa fie schimbate lanturile....am vazut la unele cu 115k km ca intinzatorul era aproape de capatul cursei...my two cents....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lol, la auto da... la moto de viteza nu prea, acceleratii bruste, decelerari violente, frana de motor, intinzatoare problematice...

Iti bati capul degeaba, omu "are el una in garaj"

Are motoare cu 80 de mii, facuti de el toti si stie el ca e lantul original ...

 

S-a dus pe PL forumul asta, numai experti si cristosi ai mecanicii(culmea si aia autointitulati), estimatori si asa mai departe ... Atata timp cat esti "politically correct" poti afirma orice, spre exemplu daca unuia din admini sau moderatori i se pare normal ca "un motor in mintile lui sa scoata fum negru", apoi asa e ma baieti.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti bati capul degeaba, omu "are el una in garaj"

Are motoare cu 80 de mii, facuti de el toti si stie el ca e lantul original ...

 

S-a dus pe PL forumul asta, numai experti si cristosi ai mecanicii(culmea si aia autointitulati), estimatori si asa mai departe ... Atata timp cat esti "politically correct" poti afirma orice, spre exemplu daca unuia din admini sau moderatori i se pare normal ca "un motor in mintile lui sa scoata fum negru", apoi asa e ma baieti.

Numai la romanasii nostri se schimba lantul de distributie la 15k km, restul lumii il schimba la peste 100k km...ai dracu romani!

» Post actualizat in 26 Jul 2016 07:09

Honda Cbr 600F4i fara lant schimbat la distributie, 100k mile (160.000 km)! A reconstruit odata motorul din cauza unui accident si a trecut de 200k mile....

» Post actualizat in 26 Jul 2016 07:14

Apropo ThunderByte l-am luat la 30k km prin 2011...sigur lantul era cel original (a fost un singur proprietar) acum are 85k km si lantul nu e trecut de jumatatea vietii si merge bine mersi! Restul e cancan!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti ,

Am incercat varianta din video dar nu a avut succes deoarece intinzatoru este cu filet pe interior si nu are zimti aceia pe margine, deci nu aveam ce click sa auzi in momentul cand a desfacut suruburie usor ca in videoul de mai sus. Deci urmatoarea varianta a fost inlocuirea intinzatorului cu unul sh de la dezmembrari ( am platit 70 de lei pe el) . Nu sunt adeptul pieselor sh dar unul nou era 475 lei ( asa l-am gasit) problema era ca trebuia sa astept 15 zile( pana il primesc) lucru care nu imi convine deoarece in 2 saptamani plec din tara . Deci aseara am dat o fuga cu un prieten pana in Bucuresti am luat intinzatorul, de dimineata l-am montat si acum toarce ca o pisicuta, nu se mai aude nici un zornait . Inca o data tin sa va multumesc la toti pentru raspunsurile voastre care m-au indrumat spre a depista problema mult mai repede ( in lispa de macanic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai la romanasii nostri se schimba lantul de distributie la 15k km, restul lumii il schimba la peste 100k km...ai dracu romani!

» Post actualizat in 26 Jul 2016 07:09

Honda Cbr 600F4i fara lant schimbat la distributie, 100k mile (160.000 km)! A reconstruit odata motorul din cauza unui accident si a trecut de 200k mile....

» Post actualizat in 26 Jul 2016 07:14

Apropo ThunderByte l-am luat la 30k km prin 2011...sigur lantul era cel original (a fost un singur proprietar) acum are 85k km si lantul nu e trecut de jumatatea vietii si merge bine mersi! Restul e cancan!

Tu nu vrei sa intelegi niste chestii ...

 

Lantul tau care nu e trecut de jumatate, l-ai masurat sau cum stii, dupa cursa intinzatorului? Stii oare ca 50% din cursa tijei e cam 80% din puterea lui de intindere? Pe capat nu mai are arcul forta sa intinda asa cum ar trebui si incepe sa bata.

Citisem acum cativa ani un articol despre CB500, un test facut de la 0 la 50 000 de km unde ziceau legat de distributie ca in conditii de mers normale distributia incepuse sa bata dar nu era neaparat de schimbat atunci, aproximau ei ca ar mai merge 15 000-20 000 asta, asta in conditiile in care Honda schimbarea distributiei la 40 000 parca(e posibil sa vb prostii aici ca nu mai stiu exact) Deci in conditii normale de mers, cum se merge cu o motocicleta, daca tu mergi cu motorul cum mergi si cu masina o sa te tina probabil 150 000, dar altul care trage de mobra probabil o sa fie la a 3-a interventie la distributie la km aia. Nu te mai lega de km, aia sunt irelevanti, pentru ca nu ai de unde sti daca sunt reali sau nu. Ti-am mai scris, am vazut zilele astea o mobra cu 125 000 careia nu ii dadeai km aia, daca ii dau inapoi si ti-o arat nu cred ca te prinzi ca nu-s km ei. lLa aia 30 000 de km mobra ta ar fi trebuit sa aibe kit-ul original de lant, il avea ?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man daca se schimba distributia asa des precum sustii nu ar mai exista motociclisti plecati in jurul lumii ca trebuie sa faca motorul anual....muaahahahahahhaaa! Over and out...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...