Petrisor Constantin Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Va salut! de curand am achizitionat o HONDA xl600R si foarte tare imi place.Am avut deja cu ea cateva iesiri,tragea foarte bine,pornea excelent. Ultima iesire, dupa ce am mers circa 20 km cu ea in regim de plimbare mi-a murit motorul, asta cand am scos-o pe liber fara sa mai accelerez.De pornit porneste doar daca accelerez in acelasi timp, si nu sta la relanti se balbaie incet pana se opreste. Ce sa fie? Sfaturile voastre conteaza mult pentru mine, sunt la inceput.Prima mea motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Pune i o bujie noua pt inceput. Asa imi facea si mie la xl500r si s a rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrisor Constantin Postat Iulie 25, 2016 Autor Share Postat Iulie 25, 2016 Da, multumesc de sfat. O sa-i pun o bujie in prima faza. E ciudat pentru ca nu a dat niciun semn inainte deodata a murit motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Daca ai soc la ea ca nu stiu modelul, cand pleci lasa motorul sa se incalzeasca bine, asa pateam si eu la Bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrisor Constantin Postat Iulie 25, 2016 Autor Share Postat Iulie 25, 2016 Iarasi uleiul cum se verifica corect? daca nu pornesc motorul sa zic 1 zi pe joja cand verific nu am ulei.Daca pornesc si merg cu ea pe josa imi arata peste nivel uleiul. » Post actualizat in 25 Jul 2016 17:15Daca ai soc la ea ca nu stiu modelul, cand pleci lasa motorul sa se incalzeasca bine, asa pateam si eu la Bandit. Ideea e ca nu sta pornit daca nu-l tin eu din acceletatie. Am si soc, dar nu l-am folosit niciodata ca pornea sfert.Am incercat sa-l trag si sa pornesc, moare oricum motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Dragos-Stefan Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Incearca sa ii cureti un pic carburatoru ...(poate a prins gunoi si nu se alimenteaza bine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrisor Constantin Postat Iulie 25, 2016 Autor Share Postat Iulie 25, 2016 Incearca sa ii cureti un pic carburatoru ...(poate a prins gunoi si nu se alimenteaza bine ) O sa incerc, Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 carburiciu cel mai sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Vezi ca sunt f pretentioase la ulei! Il verifici si la rece as fie la maxim,chair si peste maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrisor Constantin Postat Iulie 25, 2016 Autor Share Postat Iulie 25, 2016 Vezi ca sunt f pretentioase la ulei! Il verifici si la rece as fie la maxim,chair si peste maxim. la rece pe joja nu am ulei. Ce ulei sa-i pun ca urmeaza sa-i fac si schimbul de ulei? Daca ma mai poti ajuta cu ceva sfaturi referitor la motocicleta la ce ar trebui sa fiu atent,ce pica la ele, as fi recunoscator. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 (editat) Pai inseamna ca n ai ulei,nu mai merge cu ea asa. Daca pui motul 5100 e perfect. Nu trebuie neaparat,ai de ales, ce ti convine aia pui. E motor f bun,daca e intretinut bine, duce f mult! Editat Iulie 25, 2016 de darco_cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrisor Constantin Postat Iulie 25, 2016 Autor Share Postat Iulie 25, 2016 Pai inseamna ca n ai ulei,nu mai merge cu ea asa. Daca pui motul 5100 e perfect. Nu trebuie neaparat,ai de ales, ce ti convine aia pui. E motor f bun,daca e intretinut bine, duce f mult! ok, merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 (editat) Salut eu am avut un Dominator de 650 din 1990 si uleiul il verifici asa. pornesti motocicleta o lasi sa mearga 1 minut ca sa fac presiune si sa urce uleiul in cadru. Opresti o ti dreapta scoti joja o cureti si apoi nu o infiletezi , doar o bagi inauntru fara sa incepi sa o rasucesti. Eu la a mea am pus 10w50, si se simtea cel mai bine asta daca este racita pe aer. Daca mai face figuri poate sa fie flansa dintre motor si carburator. Era buba Dominatorului se fisura si tragea aer fals pe acolo. Succes. Editat Iulie 25, 2016 de RD 02 ALX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrisor Constantin Postat Iulie 26, 2016 Autor Share Postat Iulie 26, 2016 Salut eu am avut un Dominator de 650 din 1990 si uleiul il verifici asa. pornesti motocicleta o lasi sa mearga 1 minut ca sa fac presiune si sa urce uleiul in cadru. Opresti o ti dreapta scoti joja o cureti si apoi nu o infiletezi , doar o bagi inauntru fara sa incepi sa o rasucesti. Eu la a mea am pus 10w50, si se simtea cel mai bine asta daca este racita pe aer. Daca mai face figuri poate sa fie flansa dintre motor si carburator. Era buba Dominatorului se fisura si tragea aer fals pe acolo. Succes. Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.