Sari la conținut

Honda xl 600R. Moare motorul!


Postări Recomandate

Va salut! de curand am achizitionat o HONDA xl600R si foarte tare imi place.Am avut deja cu ea cateva iesiri,tragea foarte bine,pornea excelent. Ultima iesire, dupa ce am mers circa 20 km cu ea in regim de plimbare mi-a murit motorul, asta cand am scos-o pe liber fara sa mai accelerez.De pornit porneste doar daca accelerez in acelasi timp, si nu sta la relanti se balbaie incet pana se opreste. Ce sa fie? Sfaturile voastre conteaza mult pentru mine, sunt la inceput.Prima mea motocicleta.

post-94884-0-98855600-1469465922_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarasi uleiul cum se verifica corect? daca nu pornesc motorul sa zic 1 zi pe joja cand verific nu am ulei.Daca pornesc si merg cu ea pe josa imi arata peste nivel uleiul.


» Post actualizat in 25 Jul 2016 17:15

Daca ai soc la ea ca nu stiu modelul, cand pleci lasa motorul sa se incalzeasca bine, asa pateam si eu la Bandit.

Ideea e ca nu sta pornit daca nu-l tin eu din acceletatie. Am si soc, dar nu l-am folosit niciodata ca pornea sfert.Am incercat sa-l trag si sa pornesc, moare oricum motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca sunt f pretentioase la ulei! Il verifici si la rece as fie la maxim,chair si peste maxim.

la rece pe joja nu am ulei. Ce ulei sa-i pun ca urmeaza sa-i fac si schimbul de ulei? Daca ma mai poti ajuta cu ceva sfaturi referitor la motocicleta la ce ar trebui sa fiu atent,ce pica la ele, as fi recunoscator. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai inseamna ca n ai ulei,nu mai merge cu ea asa. Daca pui motul 5100 e perfect. Nu trebuie neaparat,ai de ales, ce ti convine aia pui. E motor f bun,daca e intretinut bine, duce f mult!

Editat de darco_cbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut eu am avut un Dominator de 650 din 1990 si uleiul il verifici asa. pornesti motocicleta o lasi sa mearga 1 minut ca sa fac presiune si sa urce uleiul in cadru. Opresti o ti dreapta scoti joja o cureti si apoi nu o infiletezi , doar o bagi inauntru fara sa incepi sa o rasucesti. Eu la a mea am pus 10w50, si se simtea cel mai bine asta daca este racita pe aer. Daca mai face figuri poate sa fie flansa dintre motor si carburator. Era buba Dominatorului se fisura si tragea aer fals pe acolo. Succes.

Editat de RD 02 ALX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut eu am avut un Dominator de 650 din 1990 si uleiul il verifici asa. pornesti motocicleta o lasi sa mearga 1 minut ca sa fac presiune si sa urce uleiul in cadru. Opresti o ti dreapta scoti joja o cureti si apoi nu o infiletezi , doar o bagi inauntru fara sa incepi sa o rasucesti. Eu la a mea am pus 10w50, si se simtea cel mai bine asta daca este racita pe aer. Daca mai face figuri poate sa fie flansa dintre motor si carburator. Era buba Dominatorului se fisura si tragea aer fals pe acolo. Succes.

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...