Susp3ct Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 Salutare! In primul rand tin sa-mi cer scuze daca mai este facut vreun topic de genul asta si mi-a scapat.....rog un moderator sa-l stearga pe al meu. Mi-am cumparat de curand o motocicleta Yamaha XV 250 virago din 92" si acu imi creeaza probleme in loc sa ma plimbe. Am facut un drum de vreo 300 km dus-intors, iar la intoarcere cand am facut o mica pauza de tigare am simtit un miros foarte ciudat si neplacut, la inceput gandeam ca miroase de prin zona in care facusem oprirea, dar cand m-am apropiat mai tare cu nasul de sa mai sa-mi cada nasul. Bineinteles ca nu mi-am dat seama ca imi fierbe bateria deci am ignorat mirosul si am mers tot inainte. Dupa cateva zile n-a mai pornit, a trebuit sa o pornesc cu cabluri. Am dat saua jos am scos bateria care era uscata de tot cred....am pus electrolit cat trebuie am incarcat-o de la bateria masinii cam jumatate de ora apoi am reusit sa o pornesc fara cabluri.Dupa 2,3 zile dimineata nu mai pornea decat impinsa iar seara daca nu reusea sa porneasca din prima iar trebuia sa o imping ( am uitat sa specific ca dimineata plecam la munca si seara ma intorceam) pana la un momendat cand a stat 7 zile nepornita si dupa a pornit numai impinsa. Am cumparat un multimetru am verificat incarcarea iar la relanti imi 10 v parca cu faza scurta aprinsa iar cand o turez la maxim imi indica chiar si 19.20 v. Stie cineva daca e de la releu sau poate sa fie si din alta parte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 Releu de incarcare defect. O baterie in care a fiert electrolitul pana a disparut este buna de aruncat. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 am eu releu daca doresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Susp3ct Postat August 14, 2016 Autor Share Postat August 14, 2016 (editat) am eu releu daca doresti La ce pret? Mi-am comandat o alta baterie mai trebuie sa schimb si releul. De regula unde este situat releul? La mine este prins de aripa spate chiar sub sa aproape de baterie Editat August 14, 2016 de Susp3ct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 La ce pret? Mi-am comandat o alta baterie mai trebuie sa schimb si releul. De regula unde este situat releul? La mine este prins de aripa spate chiar sub sa aproape de baterie Hai pe facebook: Adyfikus Cluj Dezmembrari Moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Susp3ct Postat August 14, 2016 Autor Share Postat August 14, 2016 Pardon am incurat cdi cu releu. Inca o dilema in plus:D Unde se afla releul? Si ce rol are cdi la moto? regleaza scanteia si combustibilul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 Regulatorul e sub capacul lateral stang, cel de sub saua pilotului. Doar scanteia, nu are treaba cu alimentarea. Plus pornire, senzori etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Susp3ct Postat August 29, 2016 Autor Share Postat August 29, 2016 Salutare, revin cu aceeasi problema care ma enerveaza maxim. Am facut acelasi drum de vreo 300 km iar la intoarcere am observat ca ca ledul de la semnalizare care avertiteaza ca e pornita una din semnalizari mi s-a parut cam slaba. Dupa cativa km am oprit sa fumez o tigara si sa ma dezmortesc putin. Intre timp am oprit-o si am incercat sa o pornesc din nou dar nici gand sa porneasca:O Mi-am terminat tigarea si am pornit-o impinsa,iar pana acasa am tinut-o mult mai turata. Cand ajung in parcare opresc si mai faca o proba...na surpriza o ia din prima, iar cum nu-mi venea sa cred am oprit-o si pornit-o din nou si iarasi a pornit din prima. A doua zi cand sa plec la munca,ciuciu...nu a mai vrut a trebuit iara sa folosesc picioarele pentru a o porni. Mentionez ca mi-am cumparat baterie noua si chiar mai mare....11 ah,fata de cealalta care era de 9 ah...plus schimbat releu si mufa de la releu care dupa ce le-am montat am testat si imi incarca normal (mersi inca odata adyfikus pentru piesa trimisa). Iar astazi cand am ajuns la munca am verificat repede cat incarca cand e turata si nici macar la 12 nu ajungea iar la relanti parca statea undeva in 10. Nu mai inteleg care a fi problema. Stie cineva sau a mai intampinat o chestie de genul asta si poate sa-mi spune si mie. Mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Curata toate mufele si firul de masa, de pe traseul de incarcare. Ideal e sa renunti la mufe cat se poate si sa cositoresti direct firele. poti face si un test la stator, se masoara cu releul deconectat, pe V curent continuu. Ai 3 fire albe/galbene, ar trebui sa ai cam 70v pe fiecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 se masoara cu releul deconectat, pe V curent continuu. Ai 3 fire albe/galbene, ar trebui sa ai cam 70v pe fiecare Se masoara pe V curent alternativ. Cam 70Vca masurati intre oricare 2 fire albe/galbene cu motorul turat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Da, corect, am gresit...alternativ la stator, continuu la regulator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Susp3ct Postat August 30, 2016 Autor Share Postat August 30, 2016 (editat) Sta pornita fara releu? Cand aveam bateria cea de 9 ah si era deja fiarta si moarta am incercat sa scot releul sa fac o masuratoare tot asa pe baterie si dupa ce-am scos firul de la masa s-a oprit instant:O » Post actualizat in 30 Aug 2016 17:55 Curata toate mufele si firul de masa, de pe traseul de incarcare. Ideal e sa renunti la mufe cat se poate si sa cositoresti direct firele.poti face si un test la stator, se masoara cu releul deconectat, pe V curent continuu. Ai 3 fire albe/galbene, ar trebui sa ai cam 70v pe fiecare Cei drept la releul vechi erau croite direct firele, dar acum cand l-am schimbat pe asta cu tot cu mufa am pus niste papuci auto cu gandul ca pe viitor daca se mai strica sa nu mai muncesc asa mult la ea, doar scot din papuci si pun alta mufa asta in cazul in care se topeste mufa. Scuze de dublu post:D Si daca e mai mult de 70 v sau mai putin care sunt cauzele? Editat August 30, 2016 de Susp3ct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.