Marian96 Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Am ramas cu masina intepenit. Opel astra g 200dti masina nu se mai tureaza.caut urgent service sau le cineva care se priecepe 0734374975 marian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Porneste si tine relantiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat August 23, 2016 Autor Share Postat August 23, 2016 Da. Are check engine aprins nu se tureaza mai mult de 2000 si se opreste motorul. Probabil nu se alimenteaza. Am nevoie urgent de ajutor,contra cost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 (editat) http://www.olx.ro/oferta/mecanica-auto-ID3vmCl.html#95d45855d6 e unul care cica face mecanica in eforie nord , l-am gasit pe olx ...pana atunci verifica daca ai suficient ulei in motor...daca da,poti merge in a 3-a la 1500rpm pana ca gasesti si in agigea la sosea si garantat service mare atat in lazu (reprezentanta peugeot) cat si la intrare in constanta (raver service-reprezentanta kia) e posibil sa ai vreo buba la turbina ( sa intre in limp mode ) sau vreun senzor pe injectie sau la pompa de injectie... Editat August 23, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 De obicei la astea debitmetru se duce primul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 La o Skoda Fabia diesel (2011) am patit acelasi lucru. A trebuit sa schimb EGR-ul. A costat 1.500 lei. Ca solutie temporara, opreste motorul, lasa-l 10 minute oprit, apoi porneste-l si vezi daca merge. E posibil sa mearga o vreme apoi sa faca iar. Repeti procedura. Eu asa am mai tras de Fabia cateva luni bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_virusd Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Eu am patit-o la Renault Laguna. La mine a ramas blocat EGR pe pozitia deschis. Incearca sa-l dai jos si sa-l cureti in prima faza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Nu mai bine o pune el pe un tester? La diesel sunt o gramada de motive pentru care se poate comporta asa. Scurgeri ceva pe la pompa de injectie, avem? Eu as avea o interfata de diagnoza OPCOM, sau o jucarie din aia mica ELM327 cu care te pot ajuta insa din pacate, nu am cu ce sa ma misc afara din oras, troaca care o foloseam e in service pt. inlocuire geamuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Ştefan Penciu Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Tata are aceeasi masina. Din cauza egr-ului mai face uneori asa. Daca ai niste chei il poti scoate si curata. Iese usor. https://postimg.org/image/51qg7p47f/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat August 24, 2016 Autor Share Postat August 24, 2016 ecu defect sistem injectie defect, posibil din cauza la ecu nu mai primeste comanda pompa, masina nu se alimenteaza. am adus-o pe platforma... multumesc pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 ECU adica smecheria aia de pe motor? Am auzit (e drept la 1.7) ca ajunge motorina de pe pompa (pe la supapa aia faimoasa) si astfel ajunge bulit. Baietii faceau cate o smecherie si prelungeau cablajul ca sa fereasca calculatoarele. Sa fie cumva asta problema si la tine? Dar ce auzisem eu, mureau complet, nu mai dadeau semne de inviere... I-ati un OPCom si tine-l tot timpul cu tine, asta daca nu ti s-a acrit de masina si vrei sa scapi de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omu79 Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 (editat) Daca dupa ce pornesti se tureaza bine apoi imediat ajunge in aceeasi situatie, cel mai probabil e ca ti-a crapat/sarit un furtun din circuitul turbinei. Poti sa mergi linistit asa pana acasa, doar ca o sa te plictisesti tare pe drum. LE: Scuze, acum am observat si ca ai aflat intre timp ca era mult mai grav. Editat August 24, 2016 de omu79 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.