Jump to content

mihai_virusd

Membru
  • Content Count

    179
  • Joined

  • Last visited

About mihai_virusd

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    mihai_virusd

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Deva
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    GSX-R1000
  • Numar Moto
    mic
  • Club
    never!

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Aerox 50, Majesty 125, GSX-R600, TDM850

Recent Profile Visitors

232 profile views
  1. Pompa s-a dat cu 330 de lei, cu levierul China cadou. Multumesc pentru gazduire
  2. Salut. Am eu o pompa radiala. Daca ghidonul tau are Ø22 mm, nu prea vad de ce nu s-ar potrivi. Aici ai link:
  3. 300 de lei pompa - a fost demontata. Ieri am montat Brembo-ul Dau cadou un levier china.
  4. Echipamentul s-a vandut. Se poate inchide. Multumesc.
  5. Salutare, Suzuki meu a primit un upgrade de pompa de frana la Brembo RCS. In consecinta, vand actualul Nissin, provenit de pe un CBR din 2013, cumparata acum 2 ani de la colegul SoLoGSX. Pompa n-a suferit nicio cazatura, se prezinta in stare foarte buna, tehnica este perfect. Aceasta se vinde fara butoias de lichid, cu maneta de frana care nu-i apartine, care este de pe un alt tip de pompa (tot ceva Nissin de pe un ZX10 2004-2005 mi se pare), dar care se potriveste. Am inlocuit maneta pentru ca originala era 'carbon' de China. Pretul cerut de mine este de 350 de lei. Pentru inca 150 de lei dau si furtunasele corespunzatoare montarii pe GSXR1000 K1 - sigur se potrivesc pe o gramada de modele. As vrea sa le vand pe plan local, cu proba - pompa si furtunasele sunt inca in functiune pe Suzuki - insa nu stiu pentru cat timp le mai las. Poze avem aici: https://imgur.com/a/LTGQ9lQ - Numar telefon/modalitate contact: 0721 502 102 sau aici, pe forum - Pret: 350 lei pompa + 150 lei furtunele - Orasul unde se afla bunul / userul: Deva - se poate livra/proba pe ruta Deva-Sebes, zilnic
  6. Salutare, Din pricina faptului ca am vandut TDM-ul, vreau sa pun la vanzare si echipamentul de touring, si anume: - Geaca Cycle Spirit, marimea 3XL, waterproof, mesada detasabila, protectii medium la coate si umeri, soft la spate; - Pantaloni Cycle Spirit, nu stiu marimea, dar merg pana in 135 cm de talie, waterproof, mesada detasabila, protectii la genunchi. Ambele au fost folosite la cateva iesiri (5000 km +/- de mers in afara, cu TDM-ul). Numar telefon/modalitate contact - 0721 502 102 - telefon, SMS, WhatsApp, sau pe forum. Pret - 450 de lei Poze - https://imgur.com/a/6m5UP5I Orasul unde se afla bunul / userul - Deva. Cum fac naveta, se pot vedea, proba pe ruta Deva-Sebes.
  7. Nu cunosc initiatorul topicului, dar cam la orice cazan am inchiriat eu (masina) a fost garantie 500 de euro, de pe card. Cand am fost cu masina inchiriata de firma, pe contract scria clar ca a fost platita garantie de 500 de euro de catre firma, in avans. La inchiriere de un scuter in Roma, garantia a fost 300 de euro. Deci mai pe tot locul 'ieuropean' se cere garantie serioasa, si nu un amarat de cativa euroi.
  8. Salut. Sa stii ca merge facuta si de tine, tu poate faci cu mai multa rabdare, pentru ca faci pentru tine. Ai nevoie de foarte putine scule, din care nici care speciala si de o sticla noua de lichid de frana. Aici ai un video in care explica tot ce trebuie facut (si de ce):
  9. Si la mine s-a rezolvat problema schimband uleiul din cutie. Intr-adevar alt motor si alta cutie, dar aceeasi baza ) (Reno)
  10. Multumesc frumos de invitatie, dar eu am lasat mersul pe strada Sper sa aveti drum bun, insorit si sa va distrati!
  11. Eu as include in traseu si Trans Semenic (Slatina-Timis - Resita). Este un drum extraordinar de frumos
  12. Si eu am patit-o cu vreo 2-3 tipuri de furtunase. Nu s-a lasat cu furtunas curat decat cand am folosit special de frana. Nu transpira imediat, ii ia vreo ceva 2-3 zile pana incepe.. Se incalzeste mai greu
  13. Salut, M-ar interesa evacuarea completa. Ma intereseaza daca, pe langa toba si mid-pipe, si galeria de evacuare este tot after-market. Si ar fi interesant si pretul Multumesc.
  14. Salut, Ar trebui sa mergi la mecanic, pentru ca treaba poate sa fie si mai light, cum ai crede tu, dar poate sa fie si ceva din cutie. Eu am patit-o tot la Suzuki (dar GSXR1000): mi s-au uzat furcile si harta de selectie a vitezelor si nu mai reuseam sa schimb vitezele. Ramanea in treapta intai, pe urma nu mai intra in viteza etc. Sper sa fie chestii mai light
×
×
  • Create New...