Matia Invata Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 salut am tot cautat si pe site urile din romania sunt relativ putine informatii despre conversia unei motociclete enduro/cross, supermoto intr un adventure. ce modificari trebuiesc facute? consum, roti, transmisie, portbagaj, suspensii, aerisire, scut am ales ktm lc4 690 deoarece mi s a parut cea mai comuna varianta astept pareri si sfaturi, multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 Lc4 690 e facut chiar de ktm in varianta adventure, nu mai convertesti nimic. Daca vrei nivelul urmator, intra pe kit690.com si ia legatura cu Ionut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 Pai depinde ce intelegi tu prin adventure Difera mult termenul si interpretarea lui de la om la om. In functie de doleante, nevoi si buget, ce poti face (nu neaparat in ordinea asta), eu vad cam asa: - alegerea unor roti/cauciucuri potrivite pt ce ai nevoie. Iar pt trasee lungi de luat in calcul daca ai nevoie sa mai iei cu tine un set si unde il vei tine. - intocmirea unei truse tapene de scule si accesorii (si cautarea unui loc de montare pe mobra). Scule, chestii de rezolvat pene, consumabile etc - partea de bagaje (suporti laterali si genti/cutii + rack bagaje + tank bag). Ar fi de luat in cacul si un cric central. - imbunatatirea confortului la drum (alta sa, ghidoane ridicate, scarite mai late si/sau mai coborate daca esti inalt, manere incalzite, carena adventure, parbriz, manere incalzite etc) - rezervor mai mare sau posibilitatea de a cara o canistra de cativa L - imbunatatirea iluminarii (alt far, proiectoare etc) - protejarea motocicletei si poate si a ta. Crashbaruri, buloane, scut etc. De luat in calcul aici si chestiile anti hoti (alarma, lant de legat etc) - ajustarile aduse motocicletei ca sa se pupe cu ce ai nevoie. Modificari filtru aer, efi, modificari transmisie, suspensie, frane etc - partea de electonice. Gps, prize auxiliare, poate si o statie etc Cam astea imi vin in cap asa pe moment. Poti lectura ce au facut altii in voie si aici: - http://advrider.com/index.php?threads/orangecicle-v2-0-my-ktm-basel-690-quest-story.1026063/ - http://advrider.com/index.php?threads/ktm-690-adventure-re-build.1016239/ - http://advrider.com/index.php?threads/690-rally-replica-questions.542250/ Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matia Invata Postat Octombrie 1, 2016 Autor Share Postat Octombrie 1, 2016 va multumesc @stokerel - asa este, dar ma refeream la situatia in care ai varianta enduro sau supermoto. am vazut ca in afara de transmisie care nu i asa o mare problema, la varianta supermoto furca are cursa mai mica (215mm fata de 250) si ma intrebam daca e neaparat nevoie sa o schimbi sau nu. multumesc pentru contact, voi lua legatura cu el. @cap0ne - (ajustarile aduse motocicletei ca sa se pupe cu ce ai nevoie. Modificari filtru aer, efi, modificari transmisie, suspensie, frane etc) legat de asta ce piese ar fi indicate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.