Sari la conținut

ktm lc4 690 -> adventure


Postări Recomandate

salut

 

am tot cautat si pe site urile din romania sunt relativ putine informatii despre conversia unei motociclete enduro/cross, supermoto intr un adventure.

ce modificari trebuiesc facute?

consum, roti, transmisie, portbagaj, suspensii, aerisire, scut

 

am ales ktm lc4 690 deoarece mi s a parut cea mai comuna varianta

 

astept pareri si sfaturi,

 

multumesc,

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai depinde ce intelegi tu prin adventure :) Difera mult termenul si interpretarea lui de la om la om.

In functie de doleante, nevoi si buget, ce poti face (nu neaparat in ordinea asta), eu vad cam asa:

 

- alegerea unor roti/cauciucuri potrivite pt ce ai nevoie. Iar pt trasee lungi de luat in calcul daca ai nevoie sa mai iei cu tine un set si unde il vei tine.

- intocmirea unei truse tapene de scule si accesorii (si cautarea unui loc de montare pe mobra). Scule, chestii de rezolvat pene, consumabile etc

- partea de bagaje (suporti laterali si genti/cutii + rack bagaje + tank bag). Ar fi de luat in cacul si un cric central.

- imbunatatirea confortului la drum (alta sa, ghidoane ridicate, scarite mai late si/sau mai coborate daca esti inalt, manere incalzite, carena adventure, parbriz, manere incalzite etc)

- rezervor mai mare sau posibilitatea de a cara o canistra de cativa L

- imbunatatirea iluminarii (alt far, proiectoare etc)

- protejarea motocicletei si poate si a ta. Crashbaruri, buloane, scut etc. De luat in calcul aici si chestiile anti hoti (alarma, lant de legat etc)

- ajustarile aduse motocicletei ca sa se pupe cu ce ai nevoie. Modificari filtru aer, efi, modificari transmisie, suspensie, frane etc

- partea de electonice. Gps, prize auxiliare, poate si o statie etc

 

Cam astea imi vin in cap asa pe moment.

 

Poti lectura ce au facut altii in voie si aici:

- http://advrider.com/index.php?threads/orangecicle-v2-0-my-ktm-basel-690-quest-story.1026063/

- http://advrider.com/index.php?threads/ktm-690-adventure-re-build.1016239/

- http://advrider.com/index.php?threads/690-rally-replica-questions.542250/

 

Spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc

 

@stokerel - asa este, dar ma refeream la situatia in care ai varianta enduro sau supermoto.

am vazut ca in afara de transmisie care nu i asa o mare problema, la varianta supermoto furca are cursa mai mica (215mm fata de 250) si ma intrebam daca e neaparat nevoie sa o schimbi sau nu.

multumesc pentru contact, voi lua legatura cu el.

 

@cap0ne - (ajustarile aduse motocicletei ca sa se pupe cu ce ai nevoie. Modificari filtru aer, efi, modificari transmisie, suspensie, frane etc) legat de asta ce piese ar fi indicate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...