alifly Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 Ziua buna ! Am rugamintea daca cineva a inlocuit un releu de incarcare SH532B-12 cu un releu de incarcare de BMW GS sa ma lumineze si pe mine. Ideea este ca cel de GS are 7 fire , cu unul verde in plus si nu stiu cum trebuie legate . Am inteles ca firele verzi sunt pentru senzori. In alta ordine de idei la releul meu defect am gasit ca are 280 de W iar cel de GS are 400W. Dac cineva de pe forum este in masura sa ma ajute cu explicatii as ramane indatorat. LE. Deasemenea daca merge inlocuit cu SH 532-12 (faraB) ? Multumesc! Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 De verifict întâi statorul, dacă dă la masă îți arde și releul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alifly Postat Octombrie 2, 2016 Autor Share Postat Octombrie 2, 2016 (editat) Am verificat. nu da la masa . Multumesc!. Are careva ideee ce curent are SH 532 -12 (fara B ) ? Nu amgasit pe gogu nimic . Editat Octombrie 2, 2016 de alifly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 (editat) Salut, Ar trebui sa dai mai multe informatii referitoare la tipul de motocicleta si ce regulator(RRT) ai? Original sau ...Din ce vad vrei sa schimbi un Shindengen SH 532B-12 cu unul de BMW GS, dar ce tip ? Pentru 1200 sau 800? Si iar nu vad sensul, schimbi un RTT cu tehnologie MOSFET cu unul care utilizeaza tiristoare?! RRT cu 7 conductoare, sunt de o varianta separata folosite la alternatoare cu rotor bobinat, conductorul VERDE cel de care amintesti tu, alimenteaza rotorul pentru a produce campul magnetic, mai este un conductor MARO care se leaga prin contact, ROSU activ pe plus, NEGRU la masa 3 cond. de culoare GALBEN pentru stator. Asta este schema standard, dar nu am informatii clare de la tine, si practic nu pot sa-ti dau mai multe amanunte. Numai bine, Scuze, acum vad ca este un BMW F 650. Editat Octombrie 2, 2016 de dedant68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alifly Postat Octombrie 3, 2016 Autor Share Postat Octombrie 3, 2016 (editat) Asadar, BMW F650 ST releu defect SH 532B-12 , 6 fire 3 galbene, 1 verde ,1 rosu cu alb si 1 maro (releul demontat de pe motocicleta). Am gasit un releu de BMW G 650S - SH 541G-12 cu 7 fire.Am mai gasit si SH 532 - 12 (fara B )cu 6 fire. ce-mi recomandati ca ar inlocui originalul. Multumesc! Alin Editat Octombrie 3, 2016 de alifly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 As I said before... Cele doua regulatoare de tensiune SH 532B-12 si SH 532-12 au aceiasi parametrii electrici, aici fac referinta la valoarea tensiunii ( 12 V) si intensitatea maxima curentul de transfer care este pentru ambele de 35 A. SH 532B-12 are 6 conductoare de conexiune in circuit, 3 intrari de culoare galbena de la infasurarile trifazate ale alternatorului, un coductor rosu/alb + care se conecteaza in + instalatie si ajunge la + acumulator, un conductor maro de minus si cred ca are papuc pentru prindere cu surub pe cadrul motocicletei, si la final conductorul verde care monitorizeaza tensiunea RRT-ului/parametru de referinta, conductor care se leaga la contactul cu cheie/Ignition Switch. Eu iti recomand sa-l montezi pe SH 532-12 pentru ca are aceeasi parametrii ca 532B-12, dar sigur difera conectorii/mufele de conexiune in instalatie. In acest caz tai conectorii de la SH 532B-12 la o lungime apreciabila de conductoare si ii montezi prin lipire corecta la SH 532B-12, bineinteles dupa ce le-ai taiat si pe acestea. Izolezi corect si rezolvi in varianta asta. Acum cum faci corespondenta conductoarelor de la 532-12 la 532B-12. a) cele 3 galbene sunt indentice, practic se pastreaza; conductorul de + rosu este indentic; c) verde de la SH532-12 este MASA/minus legare la cadru unde a fost pozitionat maro de la SH 532B-12 ; d) negru de la SH532-12 este cel care monitorizeaza tensiune si se conecteaza la Ignition Switch; Daca RRT -ul este verificat, trebuie sa functioneze in parametrii _ 14,5 V este valoarea de referinta. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alifly Postat Octombrie 4, 2016 Autor Share Postat Octombrie 4, 2016 Multumesc dedant 68 ! intradevar un raspuns complet si pertinent ! Respect ! Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Multumesc dedant 68 ! intradevar un raspuns complet si pertinent ! Respect ! Alin Sa auzim numai de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.