Sari la conținut

Ambreiaj Kawasaki KLR


player81
 Share

Postări Recomandate

Salutare

Sunt începător în ale motociclismului și motocicletelor. Nu sunt mecanic, dar sunt inginer, deci am o minimă bază tehnică, așadar îmi place sa-mi bag nasul la reparațiile "mai de suprafață" :)

Am o problemă cu claxonul la KLR Tengai-ul (model 1990) din dotare, și tot măsurând la fire, am descoperit 3 fire care intră în ambreiaj (din care 2 sunt tăiate - nu întrerupte, ci tăiate intenționat).

Întrebarea mea este: ce fac alea 3 fire? Care e rolul lor? Și de ce le-o fi tăiat unul din foștii proprietari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom' inginer, citind ambreiaj te gandesti la elementul care face legatura intre motor si transmisie! Maneta intra la "comanda ambreiaj" daca vrei, iar pana sa ajungi la firele care intra in maneta iti trebuie o imaginatie deloc inginereasca!

Probabil sunt de la switchul care inhiba actionarea electromotorului cand mobra e in viteza si nu ai tras ambreiajul.

P.S. am avut pe vremuri un sef de service, tot inginer. Facuse agronomie cu specializarea sericicultura (viermi de matase adica)! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom' inginer, citind ambreiaj te gandesti la elementul care face legatura intre motor si transmisie! Maneta intra la "comanda ambreiaj" daca vrei, iar pana sa ajungi la firele care intra in maneta iti trebuie o imaginatie deloc inginereasca!

Probabil sunt de la switchul care inhiba actionarea electromotorului cand mobra e in viteza si nu ai tras ambreiajul.

P.S. am avut pe vremuri un sef de service, tot inginer. Facuse agronomie cu specializarea sericicultura (viermi de matase adica)! :D

Dacă postam la altă categorie decât "începători", vă înțelegeam ironiile. Altfel, sunt doar răutăți! Dar am observat că ăsta e noul trend al forumului.

Am specificat că sunt inginer ca să înțelegeți că puteți să folosiți termeni tehnici. Nu ca să mă laud. Cu atât mai mult nu mă interesează despre frustrări şef-subaltern.

De asemenea, am specificat că sunt începător la motociclete, deci nu aveam de unde să știu că nu ar trebui să plece demarorul când e în viteză și ambreiajul nu e acționat. La conservă merge, ca și la mobra mea (așadar înțeleg de ce sunt tăiate firele).

Mulțumesc pentru lămurire, dar prea mult offtopic și miştocăreală pentru un răspuns simplu de 2 rânduri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...