Sari la conținut

Problema scuter chinezesc 50cc 4t


xPaull
 Share

Postări Recomandate

Cel mai probabil este de recilculare al gazelor...ar fi bine sa pui un alt furtun in locul lui sa nu intre mizerie pe el. Si dupa cum spunea si colegul mai sus cel mai probabil iese pe la capacul de la culbutori si merge spre filtru de aer ca gazele nearse sa intre inapoi in admisie si deci re-arse.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acolo e o supapa care pe decelerare se deschide si ia aer din filtrul de aer ca sa bage pe evacuare,a se vedea ca dupa acel cot teava de evacuare este mai groasa.

dupa cot si dupa supapa exista un catalizator in teava,seamana ca un fagure de miere,ce are nevoie si de putin aer pentru a arde complet benzina care pe decelerare neavand suficient aer (fiind inchis carbelitorul) mai e scuipata pe evacuare imrpeuna cu vaporii toxici,in amestec bogat ede multe ori formand rateurile pe evacuare....gresiti cand ziceti ca seamna cu sistemul egr dar nu e asa.....daca ar fi egr atunci tot airbox-ul ar fi cumva plin de funingine sau ceva calamina dupa 10mii km....este doar un sistem mai rudimentar dar eficace de post ardere a gazelor/amestecului,strict ptr poluare.

 

am avut asa ceva la prima mobra acum 12 ani,formula 125.scos inclusiv catalizatorul.


» Post actualizat in 08 Feb 2017 12:26


O sa verific.

Lipsa acestui furtun poate fi o cauza a faptului ca atunci cand il accelerez se ineaca?

nu,problema tine strict de reglajul si curatarea carburatorului....furtunul conectat deconectat nu-ti afecteaza functionarea,doar sa nu intre in filtrul de aer mizerie.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acolo e o supapa care pe decelerare se deschide si ia aer din filtrul de aer ca sa bage pe evacuare,a se vedea ca dupa acel cot teava de evacuare este mai groasa.

dupa cot si dupa supapa exista un catalizator in teava,seamana ca un fagure de miere,ce are nevoie si de putin aer pentru a arde complet benzina care pe decelerare neavand suficient aer (fiind inchis carbelitorul) mai e scuipata pe evacuare imrpeuna cu vaporii toxici,in amestec bogat ede multe ori formand rateurile pe evacuare....gresiti cand ziceti ca seamna cu sistemul egr dar nu e asa.....daca ar fi egr atunci tot airbox-ul ar fi cumva plin de funingine sau ceva calamina dupa 10mii km....este doar un sistem mai rudimentar dar eficace de post ardere a gazelor/amestecului,strict ptr poluare.

 

am avut asa ceva la prima mobra acum 12 ani,formula 125.scos inclusiv catalizatorul.

» Post actualizat in 08 Feb 2017 12:26

nu,problema tine strict de reglajul si curatarea carburatorului....furtunul conectat deconectat nu-ti afecteaza functionarea,doar sa nu intre in filtrul de aer mizerie.

 

Acum imi explic de ce scoate fum in asa hal :D. O sa inlocuiesc furtunul.

Legat de reglarea carburatorului, o sa merg la un mester... poate ii da de cap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...