xPaull Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 Salut. Recent am observat ca imi lipseste un furtun ce venea prins pe esapament. Ce face si mai important unde intra celalalt capat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pseudo_rat2000 Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 iar furtunul din imagine,merge in filtrul de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 Cel mai probabil este de recilculare al gazelor...ar fi bine sa pui un alt furtun in locul lui sa nu intre mizerie pe el. Si dupa cum spunea si colegul mai sus cel mai probabil iese pe la capacul de la culbutori si merge spre filtru de aer ca gazele nearse sa intre inapoi in admisie si deci re-arse..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xPaull Postat Februarie 8, 2017 Autor Share Postat Februarie 8, 2017 O sa verific. Lipsa acestui furtun poate fi o cauza a faptului ca atunci cand il accelerez se ineaca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 (editat) acolo e o supapa care pe decelerare se deschide si ia aer din filtrul de aer ca sa bage pe evacuare,a se vedea ca dupa acel cot teava de evacuare este mai groasa. dupa cot si dupa supapa exista un catalizator in teava,seamana ca un fagure de miere,ce are nevoie si de putin aer pentru a arde complet benzina care pe decelerare neavand suficient aer (fiind inchis carbelitorul) mai e scuipata pe evacuare imrpeuna cu vaporii toxici,in amestec bogat ede multe ori formand rateurile pe evacuare....gresiti cand ziceti ca seamna cu sistemul egr dar nu e asa.....daca ar fi egr atunci tot airbox-ul ar fi cumva plin de funingine sau ceva calamina dupa 10mii km....este doar un sistem mai rudimentar dar eficace de post ardere a gazelor/amestecului,strict ptr poluare. am avut asa ceva la prima mobra acum 12 ani,formula 125.scos inclusiv catalizatorul. » Post actualizat in 08 Feb 2017 12:26 O sa verific. Lipsa acestui furtun poate fi o cauza a faptului ca atunci cand il accelerez se ineaca? nu,problema tine strict de reglajul si curatarea carburatorului....furtunul conectat deconectat nu-ti afecteaza functionarea,doar sa nu intre in filtrul de aer mizerie. Editat Februarie 8, 2017 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xPaull Postat Februarie 8, 2017 Autor Share Postat Februarie 8, 2017 acolo e o supapa care pe decelerare se deschide si ia aer din filtrul de aer ca sa bage pe evacuare,a se vedea ca dupa acel cot teava de evacuare este mai groasa. dupa cot si dupa supapa exista un catalizator in teava,seamana ca un fagure de miere,ce are nevoie si de putin aer pentru a arde complet benzina care pe decelerare neavand suficient aer (fiind inchis carbelitorul) mai e scuipata pe evacuare imrpeuna cu vaporii toxici,in amestec bogat ede multe ori formand rateurile pe evacuare....gresiti cand ziceti ca seamna cu sistemul egr dar nu e asa.....daca ar fi egr atunci tot airbox-ul ar fi cumva plin de funingine sau ceva calamina dupa 10mii km....este doar un sistem mai rudimentar dar eficace de post ardere a gazelor/amestecului,strict ptr poluare. am avut asa ceva la prima mobra acum 12 ani,formula 125.scos inclusiv catalizatorul. » Post actualizat in 08 Feb 2017 12:26 nu,problema tine strict de reglajul si curatarea carburatorului....furtunul conectat deconectat nu-ti afecteaza functionarea,doar sa nu intre in filtrul de aer mizerie. Acum imi explic de ce scoate fum in asa hal . O sa inlocuiesc furtunul. Legat de reglarea carburatorului, o sa merg la un mester... poate ii da de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.