NiKlaus Nick Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 Va salut din nou! Intampin o problema cu ceasurile la al meu Hornet. ( an 2006, cel cu display digital la vitezometru si analog pe turometru) Am mobra din noiembrie 2016 si pe iarna am bagat-o in garaj si mi-am facut de cap cu ea, am curatat-o si bibilit-o peste tot si am vopsit ceva elemente. Facant treaba asta am ajuns de am dat jos farul plus bordul , dar dupa ce mi-am terminat treburile si am conectat totul la loc spre surprinderea mea atunci cand pun contactul bordul e mort, cel putin turometrul si displayul de la kilometraj adica nu isi mai face resetarea aceea la punerea contactului in care urca ceasul la turometru pana in capat si coboara si la fel apar toate valorile pe display, e mort totul, Acum ciudat este ca ledurile de la semnalizari, faza lunga, si ledul acela rosu din dreapta turometrului functioneaza. Ceva pareri, am verificat firele si totul e ok, mufele sunt conectate corespunzator. De unde s-ar putea trage chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 mai verifica inca odata firele/mufele. daca mergea inainte sa-ti bagi nasul, e clar ca e ceva de acolo. iti scapa ceva cu vederea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 Clar nu este ceva pus la locul lui. Daca ai 2 mufe turometru / vitezometru , verifica sa nu le fi incurcat. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NiKlaus Nick Postat Februarie 18, 2017 Autor Share Postat Februarie 18, 2017 nu pot fi incurcate intre ele deoarece mufele sunt de dimensiuni diferite(una are 6 pini cealalta 9). Am observat ca dintre toate ledurile singurul care nu funcioneaza este cel care indica cand cutia de viteze este in N ( pe liber) si cel rosu din stanga celui de neutral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 (editat) incearca si cu un spray de contact inainte de conectarea mufelor cu ceasul ...uneori face minuni sau verifica sa nu ai pini indoiti ..bateria are curent suficient, este incarcata ?? Editat Februarie 18, 2017 de banat rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NiKlaus Nick Postat Februarie 18, 2017 Autor Share Postat Februarie 18, 2017 Verificat, Bateria are 13.3, am dat cu spray de contact pe la mufe, pini sunt toti la locul lor. » Post actualizat in 18 Feb 2017 11:44De mentionat ca am dat jos capacul de la pinionul fata( cel de plastic pe care sunt numerotate si treptele de viteza) pentru ca am dorit sa il fac auriu, am citit ca acolo ar fi un senzor de viteza, dar nu am umblat la nimic altceva in afara faptului ca am dat jos acel capac si suportul acela metalic in forma de U care il tinea, am curatat totul pentru ca era adunata multa mizerie de la lant. si dupa ce am vopsit elementul am montat totul la loc. Ma intreb daca asta are vreo relevanta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 19, 2017 Share Postat Februarie 19, 2017 (editat) Verifica daca nu ai o siguranta pentru display (meter...10Ah)sa nu fie arsa. Editat Februarie 19, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NiKlaus Nick Postat Februarie 19, 2017 Autor Share Postat Februarie 19, 2017 Am sa verific, revin luni cu un update. Mersi de sugestie. » Post actualizat in 19 Feb 2017 12:01Am rezolvat, intradevar era siguranta puscata iar dupa ce am schimbat-o a puscat din nou, motivul aveam un scurt pe firele ce duceau la stopul de frana. Totul este ok acum, Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.